Jaunākais izdevums

Nule kā Vācijā uzsākta otrās paaudzes Golf BlueMotion tirdzniecība. Bruņojies ar taupīgu TDI dzinēju, start-stop funkciju un bremžu enerģijas atjaunošanas funkciju tas kļūst par vienu no kompaktklases taupīgākajiem eksemplāriem.

Jaunā Golf BlueMotion papildu aprīkojumā tagad pieejami dažādi tehnoloģiju elementi un ierīces, kas nodrošina ekonomisku degvielas patēriņu un zemu CO2 izmešu daudzumu. Ar 3.8 l/100 km vidējo degvielas patēriņu un 99 g/km CO2 izmešu daudzumu, tas ir visu laiku ekonomiskākais Golf modelis. Šādus rādītājus ļauj sasniegt 1.6 l TDI dzinējs. Jaunais Common Rail dzinējs sniedz 77 kW/105 ZS jaudu. Dzinēja jaudu pārvieto piecpakāpju manuālā transmisija.

Citas Golf BlueMotion iezīmes ir bremžu enerģijas atjaunošanas funkcija (reģenerācija), start-stop funkcija (automobilim stāvot, dzinējs automātiski izslēdzas), riepas ar optimizētu rites pretestību. Jaunais Golf BlueMotion modelis ir nopērkams Vācijā par 21 650 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektriskais VW Golf lupatu lēveros sagrauj mītu, ka videi draudzīgajiem auto obligāti ir jāizskatās neglītiem.

Lai padižotos ar savu modeļu elektrificēšanas panākumiem, Volkswagen Berlīnes vecajā Tempelhofas lidostā sarīkoja iespaidīgu ballīti, uzaicinot ne tikai žurnālistus no visas pasaules un vietējās slavenības, bet arī vienkāršos ļaudis, kuriem bija unikāla iespēja uzzināt par elektroautomobiļiem kaut ko vairāk un pašiem arī ar tiem izbraukt. Starmešu gaismā šoreiz bija divi svaigākie eksemplāri, proti, 100% elektriskais VW e-Golf! un ņiprais hibrīds Golf GTE. Neapšaubāmi, galvenā uzmanība no žurnālistu un apmeklētāju puses tika piekalta elektriskajam Golf. Daudzus urdīja jautājums, kā VW inženieriem būs izdevies pašūt zem parastā VW Golf čaulas visas elektroautomobilim nepieciešamās uzpariktes tikpat veiksmīgi, cik tas ir izdevies japāņu autoražotājiem. Pāris stundu garie testa braucieni pa Berlīni un Tempelhofas lidostu apstiprināja dzelžainu pārliecību, ka vāciešiem tas ir izdevies ievērojami labāk, nekā iepriekš tika gaidīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Volkswagen Golf Sportsvan saturiski un, pats galvenais, vizuāli ir ticis pie vairāk plusiem, nekā to bija priekštecim VW Golf Plus

Līdz šim Golf Plus bija viens no Golf apakšmodeļiem, ko tautas valodā dēvēja par uzpūstu golfiņu ar plašāku un ērtāku salonu. Lai cik vienkāršs un nepretenciozs bija Golf Plus, tomēr tā tirdzniecības rezultāti Eiropā apliecināja, ka šīs modelis pircējiem patīk. Nav pārsteigums, ka Golf Plus daudzos Eiropas tirgos, tostarp Vācijā dižojās ar brangu fanu pulku. Savukārt pašam VW šis modelis kalpoja par drošu tiltiņu starp Golf un Touran. Tomēr, lai cik praktisks un parocīgs Golf Plus bija lietošanā, VW marketologi skaidri noprata, ka ar Golf Plus pietrūkst emociju. Tieši tādēļ ar jauno sekotāju būs citādi. Pēc allaž konservatīvā un ieturētā VW stila kanoniem jaunais minivens ir iznācis emocionāls un pat sportisks, attaisnojot modeļa nosaukuma maiņu uz Golf Sportsvan.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

VW Golf R20 slepenības plīvurs kritīšot Frankfurtē

, 20.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prestižākais sestās paaudzes VW Golf ģimenes loceklis, pilnpiedziņas modelis Golf R 20 debitēšot šī gada Frankfurtes autoizstādē.

Vēl gada sākumā kuluāros virmoja baumas, ka Volkswagen vadība apsverot iespēju, ka pēc piektās paudzes VW Golf R32 turpinājums var arī nesekot. Taču gada vidū daudziem autofaniem par prieku VW oficiāli paziņoja, ka pilnpiedziņas modelis būs.

Būtiskākais jaunums ir tas, ka jaunākais paaudzes VW Golf R modelis sešcilindru dzinēja vietā priekšroku ir devis divu litru turbomotoram, kurš saražos 265 ZS lielu jaudu. Šo pašu dinēju izmantos jaunajā VW Scirocco R, kurš atšķirībā no Golf R20 būs priekšpiedziņas auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektrizētajam hibrīdam Volkswagen Golf GTE steidz pievienoties lielākais brālis VW Passat GTE

Lai padižotos ar savu modeļu elektrificēšanas panākumiem, Volkswagen reģionālais pārstāvis septembra beigās uz Jūrmalu Baltijas žurnālistiem bija atvizinājis veselu plejādi videi draudzīgo modeļu, tostarp 100% elektrisko VW e-Golf, ņipro hibrīdu Golf GTE, kā arī šīs pašas sērijas VW Passat GTE. Ar elektrisko Golf esam jau pazīstami, tāpēc vairāk uzmanības šoreiz pievērsām Golf GTE. No ārpuses tas neatšķirsies no parastā Golf, taču iekšpusē ar Golf GTI rūtotajiem sēdekļa pārvalkiem, azartisku un strauju raksturu šis auto kārdinās ne tikai vides aktīvistus, bet arī tos, kas sportiskas manieres vēlas apvienot ar žirgtu un ātru braukšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Milzīgajā elektroautomobiļu uzbrukumā pavisam pieticigi Frankfurtē tika pieteikts jaunais pilnpiedziņas VW Golf R, tas gan nemazināja apmeklētāju interesi par šo auto. Paredzams, ka jau novembrī tiks sākta jaunā modeļa ražošana.

Būtiskākais jaunums ir tas, ka jaunākais paaudzes VW Golf R modelis ir devis priekšroku divu litru turbomotoram. Tieši ap jauno motoru, pēdējo mēnešu laikā tiek vērptas lielākās intrigas. Lielākās domstarpības ir par motora jaudas parametriem. Iepriekš tika solīts, ka atšķirībā no Scirocco R, kurš izmanto šo pašu dzinēju Golf R būs par 5 Zs vairāk, proti, 265 ZS vietā 270 ZS. Oficiālā informācija, ko apstiprina reģionālais Volkswagen importētājs AGB arī Golf R zirgsspēku skaits būšot 265.

Vizuāli daudzi Golf R modeļa fani noteikti bija gaidījuši kaut ko vairāk, taču nevar noliegt, ka rūpīgāk ielūkojoties Golf R sejas vaibstos to varēs atšķirt no pārējās Golf saimes. Tam ir jauni bamperi ar LED dienas gaitas lampām priekšā un jauniem LED lukturiem ar tonētiem aizsargstikliem aizmugurē. Bez tam Golf R aristokrātisko stāju eleganti izcels melnas krāsas radiatora režģis, bet aizmugurē pa vidu iecentrētie divi trokšņu slāpētāja uzgaļi. Standartā Golf R tiks uzstādīti 18 collu piecu spieķu riteņu diski ar 225/40 izmēra riepām. Tie kuri vēlēsies kaut ko vairāk varēs pasūtīt 19 collu diskus ar 235/35 riepām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Septītās paaudzes Volkswagen Golf Variant spicākās versijas

Aldis Zelmenis, 05.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja ēdienam trūkst vajadzīgās garšas, allaž jāstiepj roka pēc garšvielām. Pēc šādas teorijas ir būvētas septītās paaudzes Volkswagen Golf Variant spicākās versijas ar ļoti gardām un dārgām piedevām, bet ar trim dažādiem raksturiem, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Uz slaveno Ascari sacīkšu trasi Spānijā Volkswagen bija atsūtījis trīs Golf Variant īpašās kolekcijas «aģentus». Ar taupīgo un ātro VW Golf Variant GTD no Malagas lidostas aizbraucām līdz Ascari trasei, ar zibenīgo un jaudīgo VW Golf Variant R pabraukājām trasē, bet netīrākiem darbiem domāto Golf Variant Alltrack izmēģinājām turpat trases teritorijā iekārtotajā bezceļu trasē.

300 ZS un brīvas rokas izpriecām

Lielāko sajūsmu izraisīja Golf Variant R, kas ārēji ir neuzkrītošs un pašpietiekams auto, taču zem virsbūves čaulas iesprostotie 300 ZS ir gardums, kas lutinās daudzu pircēju garšas kārpiņas. Mīlestība pret šo «ātro kūtiņu» braukšanas feinšmekeriem dubultosies, uzzinot, ka Golf R universāla mundierī pirmoreiz pilnībā varēs atslēgt pretizslīdēšanas sistēmas elektronikas vagarus, kas traucē izbaudīt pirmatnējo braukšanas prieku. Bruņots ar sporta piekari un par 2 cm tuvāk ceļa virsmai piesēdināto virsbūvi, Ascari viltīgajos trases līkločos Golf Variant R būs izaicinoši atraktīvs un dinamisks auto. Vienīgā bēda, ka universāla pēcpuse laupa ideālo izsvarojumu starp priekšējo un aizmugurējo asi, tādēļ bīstamākajās līkumu sasaistēs, kur strauja akseleratora pedāļa spiešana grīdā mijas ar tikpat strauju bremzēšanu, Golf R pēcpusei ir neizbēgama tendence atslogoties. Visādi citādi auto ar visiem četriem riteņiem aukstasinīgi ieķersies asfalta segā un darīs visu, lai šī auto īpašnieka sejā pēc trases apmeklējuma vai ikdienas gaitām smaids būtu platāks nekā jebkad agrāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī starptautiskajā autoizstādē Frankfurtē vācu autoražotājs Volkswagen demonstrēs videi draudzīgos un īpaši taupīgos Polo BlueMotion, Golf BlueMotion un Passat BlueMotion modeļus.

Visi trīs Volkswagen sērijveida modeļi starptautiskajā autoizstādē piedzīvos pasaules pirmizrādi.

Jaunais Polo BlueMotion (75 ZS) – ar 3.3 litru vidējo dīzeļdegvielas patēriņu (kas attiecīgi ir 87 g/km CO2 izmešu!) uz 100 kilometriem – attīstās, lai kļūtu par modernās ēras „3-litru degvielas patēriņa auto” un pasaulē degvielu taupošāko piecu sēdvietu automobili. Salīdzinot ar standarta Polo TDI ar 75 ZS jaudu, šeit CO2 izmešu daudzums ir samazināts par 20 procentiem, un degvielas patēriņš – par 0,9 litriem uz 100 km – pateicoties BlueMotion tehnoloģijām, kurās ietilpst jauns 1,2 litru TDI dzinējs. Polo BlueMotion 45 litru tvertne teorētiski spēj nodrošināt degvielu 1363 kilometriem. Polo BlueMotion, kas nepieciešamības gadījumā spēj braukt ar ātrumu 173 km/h, tirgū būs pieejams 2010. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Volkswagen gatavo Golf kupejas variantu

Gunta Kursiša, 11.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotājs Volkswagen gatavo Golf četrdurvju kupeju CC, kurš pie pircējiem varētu nonākt 2015. gadā, informē Auto Express.

Golf CC konstruēšanā tiks izmantota MQB moduļu platformas pagarinātā versija, kas izmantota arī Audi A3 sedana, Seat Leon un Škoda Octavia ražošanā. Paredzams, ka, salīdzinot ar Volkswagen Golf hečbeku, topošā kupeja būs komfortablāka aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, tāpat palielināsies arī bagāžas nodalījuma telpa.

Paredzams, ka Volkswagen Golf CC cena būs sākot no aptuveni 16,4 tūkstošiem latu – nedaudz vairāk nekā lētākā Golf, kas maksā aptuveni 14 tūkstošus latu.

Paredzams, ka jaunais Golf CC konkurēs ar Mercedez-Benz CLA, kas nākamnedēļ tiks prezentēts Detroitas autošovā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi EuroNCAP Institūts Briselē apkopoja visus 2009. gada triecienu testu rezultātus un nosauca gada drošāko automobili. Apsteidzot japāņu Honda Insight un Toyota Prius par uzvarētāju kļuva VW Golf.

VW Golf jau 2008. gadā ieguva piecu zvaigžņu EuroNCAP novērtējumu. Sākotnēji šī testu programma, kas tiek veikta kopš 1997. gada, vērtēja tikai frontālās sadursmes, sadursmes no sāniem un gājēju aizsardzību.

Kad 2009. gada sākumā tika ieviesti stingrāki noteikumi, automobili Golf pārbaudīja vēlreiz, un tas uzrādīja labus rezultātus visās četrās kategorijās – pieaugušo pasažieru aizsardzība, bērnu aizsardzība, gājēju aizsardzība un drošība un autovadītāja palīgsistēmas. Ar 103 punktiem VW Golf atkal ir ieguvis kāroto piecu zvaigžņu novērtējumu, nopelnot titulu Gada drošākais auto 2009. Kopumā pagājušajā gadā pēc jaunajām, stingrākajām un visaptverošākajām EuroNCAP triecienu testu prasībām tika pārbaudīti 33 automobiļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Golfa laukuma un viesnīcas izveidē Piņķos investēti 11 miljoni eiro

Daiga Laukšteina, 26.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc piecu gadu projektēšanas un būvdarbiem pirmo Nicklaus Design golfa laukumu Baltijā Jūrmala Golf Club & Hotel spēlētāji iedzīvinās jau pēc nedēļas – 1. aprīlī. Tie nav joki.

Savukārt pirmais sezonas atklāšanas turnīrs paredzēts 7. aprīlī, protams, ja laika apstākļi būs pietiekami labvēlīgi. Patlaban rezervētas jau pārsimts spēles, tostarp 80 aizņēmuši golfa tūristi no Somijas. Tieši Ziemeļvalstu spēlētājiem Latvija ir pievilcīgs galamērķis. Ir ērta, diezgan lēta nokļūšana, turklāt te aktīvā sezona ir garāka. Golferiem arī apnīk pulcēties vienā un tajā pašā vietā, tāpēc daudzveidīgs piedāvājums ir vilinošs. Arī Latvijas priekšrocība būtu pēc skaita vairāki golfa laukumi, taču pagaidām Jūrmala Golf Club & Hotel ir tikai viens līdzvērtīgs «cīņu biedrs» – Ozo golfa klubs, kur arī ir laukums ar 18 bedrītēm. Taču, ņemot vērā, ka spēlētāji migrē, par sīvu konkurenci nav runas. Korekcijas prognozēs ievieš fakts, ka Latvijā šobrīd ir ap 1500 aktīvu golfa spēlētāju, kas ir diezgan maz. «Līdz ar to plānojam ap 20% vietējo un 80% viesu spēlētāju. Pašlaik vēl golfs Latvijā, kā arī Baltijā, nav plaši pazīstams un starptautiski pārstāvēts sporta veids, tāpēc viens no Jūrmalas laukuma mērķiem ir paplašināt golfa saimi un spēles atpazīstamību, radot atbilstošu vidi spēlētājiem ar dažādu prasmju līmeni,» akcentē SIA Jūrmala Golf Course izpilddirektors Kārlis Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

FOTO: Vairo disku golfa popularitāti Latvijā

Laura Mazbērziņa, 31.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Disku golfa stiprā puse ir tā pieejamība visiem un jebkurā vecumā. Šo sporta veidu var atļauties ikviens, jo nav nepieciešams ieguldīt naudas līdzekļus, teic viens no šīs sporta spēles popularizētājiem Latvijā, Chilli Disc Golf dibinātājs Elviss Brauns.

Viņa uzņēmums izveidots 2016. gadā, kad kopā ar domubiedru Pēteri Pabērzu nolēmuši arī citus iepazīstināt ar savu sirdslietu. Latvijā pašlaik publiski pieejami ir kopumā 18 disku golfa laukumi, no tiem trīs ir Chilli Disc Golf izveidotie laukumi Gulbenē, Alūksnē, Palsmanē.

Disku laukumu iekārtošana notiek pēc pašvaldību un zemes īpašnieku pasūtījuma - puiši paveic visu, sākot no disku golfa laukuma plānošanas un būvprojekta izstrādes, līdz inventāra nodrošinājumam, laukuma dizaina izstrādei un apkalpošanai. 18 celiņu disku golfa laukuma ierīkošana izmaksā 12 līdz 18 tūkstošus eiro (bez PVN). «Pašvaldības ir tās, kuras pasaulē ievieš disku golfa laukumus saviem iedzīvotājiem. Latvijā tas attīstās pamazām, daudzi ir privātie laukumi, kas arī nav slikti. Uzskatu, ka tendencei ir jābūt tādai, ka šiem laukumiem ir jābūt pieejamiem bez maksas. 90% pasaules disku golfa laukumu ir bez maksas, jo tos, līdzīgi kā bērnu rotaļu laukumus, izveidojušas pašvaldības. Šāda aktivitāte mudina cilvēkus pavadīt laiku svaigā gaisā un saliedēties,» uzskata E. Brauns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

VW Golf: Viedtālrunis uz riteņiem

Aldis Zelmenis, 12.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VW Golf ir ne tikai savas klases ietvaros izcilnieks ar filigrānām gaitas īpašībām; pēc uzlabošanas kūres tas ir ticis arī pie jaunām palīgsistēmām

VW GOLF FOTOGRĀFIJAS - RAKSTA GALERIJĀ!

Pat bez atsvaidzināšanas procedūras septītās paaudzes Golf kopš dzimšanas ir savas klases līderis, un tikai digitālizācijas ēras modes tendences liek vācu ražotājam sarosīties, lai aprīkojuma sarakstam «piekabinātu» 14 dažādas vadības palīgsistēmas, tostarp 9,2 collu lielu skārienjutīgo ekrānu ar žestu vadību, pusautomatizētu braukšanu un citiem labumiem. Cēla un ikviena premium klases limuzīna cienīga ir priekšējo lukturu LED gaismas tehnika, kas ļauj tumsā pastāvīgi braukt ar ieslēgtām tālajām gaismām. Tuvojoties pretimnākošajam automobilim, adaptīvā LED sistēma pārfokusē staru kūli tā, lai tas neapžilbinātu pretimbraucošo vadītāju, un «liekos» gaismas starus mobilizē, lai izgaismotu brauktuvi un tās nomales.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iebraucot trešajā paaudzē, Seat Leon ir atļāvies pirmoreiz savā modifikāciju paletē iekļaut praktisko universāli ST.

Jāsāk ar to, ka Leon ST joprojām ir emocionāls auto, kas, pareizi izvēlēties motoru, spēs būt kaislīgs un ātrs. Līdz ar to tas vairāk tieksies līdzināties Audi karstajiem universāļiem, nekā allaž pragmatiskajam somu un sīkkravu «kučierim» Škoda Octavia Combi.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jautrs un dzīvespriecīgs braucamais ar vieglu un rotaļīgu gaitu, kam tikai piekasīšanās pēc varētu pārmest to, ka atsevišķos brīžos uz mūsu ceļu kukuržņiem balstiekārtas regulējums ir maķenīt par cietu. Visādi citādi tas ir lielisks braucamais, kurā apvienota VW tehnika un autentisks dizains. Būtiski ir uzsvērt, ka atsevišķās detaļās salonā pat ar neapbruņotu aci varēs sajust ciešu līdzību ar Audi. Žēl, ka tikai Latvijā ar Seat zīmola iedzīvināšanu jau vairākus gadu desmitus nekur tālāk par reģionālā importētāja tukšiem solījumiem neesam tikuši. Skumīgi, jo nomināli Seat Leon ST var cīnīties ar jebkuru savas klases līdzinieku, tostarp negriežot ceļu nedz VW Golf Variant, nedz Škoda Octavia. Vienīgi, lai šī cīņa būtu pietiekoši saistoša, pie mums pietrūkst elastīgas cenu politikas, kas atļautu iesēdināt pašmāju pircējus un pamēģināt šo marku. 16 590 eiro, kas tiek prasīti par Leon ST bāzes modeli, varbūt nav tik nogalinoša summa, tomēr, parakājoties daudzveidīgajā tehnikas un komforta ekstru piedāvājumā, cena zibenīgi pārlēks 20 tūkst. eiro robežu jeb turpat, kur grozās VW Golf Variant cena. Piemēram, ja pašmāju tirgū populārākajām Leon ST versijām piesolītu t.s. īpašu akcijas cenu, kas spētu palīst zem Octavia Combi cenas, tad esmu pilnīgi drošs, ka no desmit potenciālajiem klientiem, kuri būs nomērķējuši praktiska universāla virzienā, vismaz viens noteikti izvēlēsies tieši Seat Leon ST. Starp citu, dažam labam aizdomāties par Leon iegādi varētu palīdzēt četru gadu rūpnīcas garantija vai 120 tūkst. kilometru noskrējiens. Turklāt Leon ST būs unikāls ar to, ka par papildsamaksu varēs tikt pie 100% LED tehnoloģiju lukturiem, kas ir sastopami Audi A3 papildaprīkojuma sarakstā, taču ārpus premium klases nav pieejami nevienam no līdzīgiem auto. Atliek pieminēt, ka, līdzīgi kā Golf un Octavia, arī Seat Leon ST modifikāciju apcirkņos varēs atrast pilnpiedziņas modeli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas kancleres Angelas Merkeles «pirmā rietumnieciskā automašīna» pārdota izsolē eBay par nedaudz vairāk kā 10 tūkst. eiro.

Cena, par kādu izdevies pārdo 22 gadus veco Volkswagen Golf automašīnu, bijusi atpuveni tāda, kādu pārdevējs cerējis saņemt. A. Merkeles automašīna dzīves laikā ir nobraukusi ap 190 tūkst. kilometru, vēsta thelocal.de.

«Mēs esam iepriecināti, ka savā īpašumā automašīnu ieguva cilvēks, kam bija patiesa interese,» laikrakstam Bild norādīja eBay pārstāve Sabrine Vintere (Sabrine Winter).

Vācijas kanceleres auto eBay tika izsolīts jau šā gada aprīļa vidū, tomēr tā netika pārdota, jo pieteicās pārāk daudz solītāju, kuriem nebija patiesas intereses automašīnu iegādāties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs SIA Saliena plāno jau šogad pabeigt golfa apartamentu Saliena Golf Estate celtniecību, sacīja Saliena valdes priekšsēdētājs Maikls Makarovs.

Saliena, turpinot attīstību, izveidojis un sācis Baltijā pirmā Golf Estate koncepta realizāciju. Pasaulē nekustamo īpašumu tirgū golfa komplekss un tam blakus dzīvojamais rajons tiek apzīmēts ar terminu Golf Estate, kas tiek atzīts par prestižu un pieprasītu dzīves vietu.

Šodien tika prezentēta Saliena Golf Estate koncepta pirmā kārta. Ir uzbūvētas pirmās divas mājas ar 25 dzīvokļiem, viena no tām nodota ekspluatācijā februārī, bet otra - aprīlī. Atlikušās projekta mājas paredzēts uzbūvēt līdz šī gada beigām, sacīja Makarovs.

Pagājušā gada jūlijā Saliena paziņoja par plāniem Salienas golfa kompleksa tuvumā uzbūvēt piecas mazstāvu dzīvokļu mājas un astoņas rindu mājas. Projektā plānots ieguldīt piecus miljonus eiro (3,5 miljonus latu). Dzīvokļu platība būs no 45 līdz 128 kvadrātmetriem, tajos būs divas līdz četras istabas, un katrā mājā būs tikai no 12 līdz 20 dzīvokļiem. Dzīvokļu pārdošanas vidējā cena ir, sākot no 1400 eiro (980 lati) par kvadrātmetru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Klasisks izskats un moderns tehniskais atbalsts, tostarp lieliska šasija un enerģiski mazlitrāžas motori, būs arī jaunākās paaudzes Ford Focus spilgtākās pazīmes

Lieki būtu pieminēt, ka Ford Focus ir viens no populārākajiem modeļiem uz planētas Zeme, liekams līdzās arī šā brīža sīkstākajiem konkurentiem Toyota Corolla un VW Golf. Skaidrs, ka katra nākamā Ford Focus paaudze no šī modeļa radītājiem prasa ļoti rūpīgu un padziļinātu analīzi, lai arī nākamie būtu tikpat veiksmīgi kā iepriekšējie. Vai arī šoreiz Ford dižpārdokļa ceļa gājums netiks sabojāts?

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Gribētos ticēt, ka ne! Vismaz tajā, kas attiecas uz formu un saturu, Focus atkal viss ir līmenī, blakus savas klases labākajiem paraugiem. Vai Focus brauc labāk par VW Golf? Nē! Tas brauc citādi, bet tikpat azartiski un «garšīgi». Braukšanas izjūtu feinšmekeriem izšķiršanās starp Focus vai Golf drīzāk ir «reliģisks» jautājums. Vieniem vairāk simpatizēs Volkswagen, bet citiem – Ford zīmols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par konkursa Latvijas gada auto 2009 uzvarētāju kļuvis jaunais VW Golf, kurš cīņā par titulu pārliecinoši pārspējis Opel Insignia un VW Polo.

Konkursam Latvijas Gada Auto 2009 pieteiktās automašīnas vērtēja iespaidīga žūrija, kura pārstāvēja dažādu profesiju un sabiedrības slāņus, tostarp inženierus, uzņēmējus, kā arī auto žurnālistus un auto sportistus. Kopumā konkursā piedalījās 17 automašīnas pārstāvot 14 dažādus auto zīmolus. Kaut arī vairums uzvaru paredzēja jaunākās paaudzes VW Polo modelim, šoreiz uzvara tika citam VW modelim, proti, sestās paaudzes Golf, kurš savāca 249 punktus.

Latvijas gada auto 2009 uzvarētāji

Vieta Automašīna Punkti kopā

1. VW Golf 249

2. Opel Insignia 172

3. VW Polo 139

4. Ford Fiesta 101

5. Subaru Legacy 101

6. KIA Sorento 79

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā pieprasījuma trūkumu, vietējais Volkswagen importētājs Baltijā ir nolēmis Baltijas tirgū jauno VW Golf GTD modeli nepiedāvāt.

Jaunā Volkswagen Golf GTI tiešais radinieks, iebraucot sestajā paaudzē ir ieguvis 170 ZS jaudīgu dīzeļdzinēju, kura vidējais degvielas patēriņš būs aptuveni 5.6 litri uz 100 km. Dīzeļdzinēju varēs kombinēt gan ar sešpakāpju mehāniku, gan ar robotizēto DSG. Piemēram, Vācijā VW Golf GTD modelis tirgū nonāk jūlijā un tā cena būs, sākot no 27 500 eiro.

picturegallery.bffa509d-31f4-485f-a6d0-8fc9f2413798

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Volkswagen bijis labs gads

Ilze Žaime, 21.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto ražotāji paredz strauju elektrisko automobiļu ienākšanu Baltijas tirgū. Ja 2019.gadā no "Volkswagen" piegādātajiem automobiļiem Baltijā tikai 1% bijuši elektroauto, tad 2020.gadā tie varētu būt jau 6%. Savukārt, spriežot pēc šobrīd visā Eiropā vērojamām tendencēm, 2021.gadā šis apjoms varētu sasniegt pat 42%.

Šādas nākotnes perspektīvas tika iezīmētas "Moller Baltic Import" rīkotajā preses pasākumā.

Lai panāktu šādu izaugsmi, "Volkswagen" šogad tirgu iepazīstinās ar vairākiem jauniem auto modeļiem un to elektriskajām versijām. Pavasara sākumā tirgū nonāks pilnībā digitāls un arī ar hibrīda dzinēju aprīkots "Golf 8", kuram vasaras vidū sekos elektriskais "ID.3". Rudenī Baltijā būs pieejams atjaunotais "Arteon", tostarp jaunā "Shooting Brake" versija, kurai sekos pieprasītākā "Volkswagen" apvidus automobiļa - "Tiguan" - uzlabotā versija. "Volkswagen" gadu noslēgs ar pirmā pilnībā elektriskā apvidus automobiļa "ID. SUVe" un "Golf 8 Variant" tirdzniecības uzsākšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lielākais pagājušajā nedēļā reģistrētais uzņēmums – Saliena Golf Estate Phase 1

Gunta Kursiša, 10.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā nedēļā Latvijā lielākais reģistrētais uzņēmums ir SIA Saliena Golf Estate Phase 1, kura pamatkapitāls ir 2,204 milj. Ls, liecina Uzņēmumu reģistra statistika.

Kompānijas juridiskā adrese ir Babītes novada Babītes pagasta Piņķi – Rūpnieku iela 8. Pašlaik Lursoft gan vēl nav pieejamas ziņas par SIA Saliena Golf Estate Phase 1 darbības veidiem. Uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amatā darbojas Lielbritānijas pilsonis Maikls Džeimss Makarovs (Michael James Makarov), bet valdes locekļa amatā iecelts Lielbritānijas pilsonis Rūperts Čārlzs Edvards Viljamss (Rupert Charles Edward Williams).

Otrs pagājušajā nedēļā lielākais Latvijā reģistrētais uzņēmums ir SIA Saliena Business and Office Park, kura pamatkapitāls ir 884,5 tūkst. Ls. Šī uzņēmuma juridiskā adrese sakrīt ar Saliena Golf Estate Phase 1 adresi, tāpat arī valdē amatus ieņem tās pašas personas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Golfa Villas projekts tiek attīstīts kopā ar pircēju, būvējot viņa izvēlētu somu ražotāja Honka mājas projektu.

Projekts Saliena ir uzsācis attīstīt ekskluzīvu privātmāju rajonu Golfa Villas pie Jūrmalas Golfa laukuma, tādējādi turpinot pirms vairākiem gadiem uzsākto Golf Estate konceptu.

Par jauno projektu lielu interesi jau izrāda golfa cienītāji no dažādām valstīm, kas novērtē projekta vienu no galvenajām priekšrocībām - privātmājas atradīsies tikai 200 metru attālumā no golfa kluba ēkas.

Jaunais projekts atbildīs premium klasei. Šobrīdbūs pieejamas deviņas somu ražotāja Honka pasaulē augsti novērtētās koka mājas 200 - 250 kv.m. platībā. Golfa Villas projekts tiek attīstīts kopā ar pircēju, būvējot viņa izvēlētu somu ražotāja Honka mājas projektu. Tas nozīmē, ka pircējs var līdzdarboties projekta īstenošanā no zemes izvēles līdz atslēgu nodošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi A6, ar kuru ģenerālprokurors Jānis Maizītis braucis jau kopš ievēlēšanas 2000. gadā, un vēl 13 prokuratūras spēkrati, izlikti pārdošanai izsolē par kopējo summu 7140 lati. Līdzekļu trūkums vairs neļauj prokuratūrai uzturēt šos auto.

Tiesa, izsolē nenonāks Audi ar kuru ģenerālprokurors brauca vēl pērn, jo tas atdots atpakaļ līzinga kompānijai. «Līdzekļu trūkuma dēļ jau jūlijā esam atteikušies arī no 2 automašīnām, kas ņemtas nomā, tostarp arī no 2007.gada izlaiduma audi a6, kas tika iegādāts ģenerālprokurora vajadzībām,» skaidro ģenerālprokuratūras preses sekretārs Andrejs Vasks.

Priekšroka izsolē tiks dota tam pretendentam, kurš vēlas pirkt visas lietotās autotransporta vienības kopā, pēc tam pretendentam, kurš vēlas pirkt atsevišķas lietotā autotransporta vienības. Katram izsoles dalībniekam jāsamaksā dalības maksa LVL 5.00 un jāiemaksā nodrošinājuma (drošības) nauda 10 procentu apmērā no izsolāmās mantas nosacītās cenas (izsoles sākumcenas) ar pārskaitījumu uz Latvijas Republikas Prokuratūras norēķinu kontu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltkrievijai domātā Venecuēlas nafta, visticamāk, tiks pārkrauta caur Rīgas, nevis Ventspils ostu, uzskata Rīgas brīvostas pārvaldnieks Leonīds Loginovs.

Viņš norādīja - ja tiek panākta vienošanās par cauruļvada Ventspils-Polocka izmantošanu, Venecuēlas nafta noteikti tiks pārkrauta Ventspils ostā, bet, pēc Loginova rīcībā esošās informācijas, šāda vienošanās netiks panākta un tādējādi Venecuēlas nafta tiks pārkrauta Rīgā.

«Ja politiskā līmenī tiek panākta vienošanās par cauruļvada Ventspils-Polocka izmantošanu, Ventspils ostai nav neviena konkurenta. Tomēr, viesojoties Rīgas ostā, Baltkrievijas premjers skaidrā un gaišā krievu valodā pateica, ka Baltkrievijas puse šī cauruļvada līdzīpašniecei Krievijas kompānijai Transņeftj prasījusi atļauju par tā izmantošanu, uz ko Krievijas uzņēmums atbildēja noraidoši,» viņš sacīja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Saules baterijas, granulas vai malka – kas izdevīgāk un dabai draudzīgāk?

Edgars Čerkovskis, Ekonomikas un kultūras augstskolas studiju programmas “Aprites ekonomika un sociālā uzņēmējdarbība” direktors, 18.01.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Runājot par piemērotākajiem siltumenerģijas veidiem, svarīgi nodalīt valsts pārvaldītos enerģijas resursus un mājsaimniecības. Tas, kas piemērots valsts līmenī, ne vienmēr derēs mājsaimniecībām un otrādāk, turklāt, nepastāv arī viens siltumenerģijas veids, kas būs izdevīgākais pilnīgi visām mājsaimniecībām.

Izvēloties sev piemērotāko, jāņem vērā dažādi faktori, ne tikai lietošanas izmaksas, bet arī uzstādīšanas izmaksas, apkope, mājokļa lielums, cik cilvēki dzīvo tajā u.tml. Turklāt, milzīga nozīme ir arī mājokļa energoefektivitātei – ja nebūs padomāts par to, arī ekonomiskākais un dabai draudzīgākais siltumenerģijas veids nenesīs cerētos rezultātus.

Enerģētika vienmēr ir bijis svarīgs jautājums, tomēr pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā, tas kļuvis īpaši aktuāls. Energoresursi iedalās atjaunojamos un neatjaunojamos – raugoties visas Eiropas kontekstā, jāatzīmē, ka šobrīd sadalījums ir 20% (atjaunojamie) un 80% (neatjaunojamie)1. Eiropā un Latvijā situācija ir labāka nekā pasaulē un līdz 2050. gadam plānots panākt, ka Eiropa kļūs par klimatneitrālu kontinentu, nodrošinot tīru un drošu enerģiju par pieņemamu cenu2.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārliecinošu un vienlaikus pelnītu uzvaru konkursā Latvijas gada auto 2016 guva korejiešu mazauto Hyundai i20. Savukārt Lietuvas gada auto tituls ir nonācis Opel Astra rokā

Daudziem Hyundai i20 uzvara varētu šķist pārsteidzoša, bet tas drīzāk ir tikai tāpēc, ka Hyundai zīmols šo godpilno titulu izcīnījis pirmo reizi. Kā zināms, Hyundai&KIA alianses ražotie modeļi Eiropas tirgū šodien kā līdzīgs ar līdzīgu cīnās ar Eiropas un Japānas ražojumiem, un daudzās disciplīnās tie jau kļuvuši par paraugu citiem ražotājiem nevis otrādi. Svarīgi piebilst, ka Hyundai i20 uzvara demonstrē pragmatisku Latvijas žūrijas komisijas locekļu izvēli, priekšplānā izvirzot ekonomiskas klases auto, kas ir pa kabatai potenciāli lielākai Latvijas pircēju auditorijai, nevis jūsmojot par sapņu auto kategorijas rumakiem. Pie reizes jāatgādina, ka gan Latvijas, gan arī Lietuvas gada auto konkursā tika piešķirtas vairākas papildnominācijas – skaistākais, ekonomiskākais, sportiskākais, ģimeniskākais utt. balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru