Dienas Bizness

  • 9 piektdiena,
    decembris

    Tabita, Sarmīte

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8500

    USD: 1.0762

Ražošana

Volkswagen:"Nekad agrāk neesam pārdevuši tik daudz mašīnu"  3

Laikā no 2007. gada janvārim līdz jūlijam visā pasaulē pārdoti 2,11 miljoni Volkswagen zīmola transportlīdzekļu, liecina kompānijas sniegtā informācija medijiem. Arī Baltijas valstīs statistika esot daudzsološa.

Laikā no 2007. gada janvārim līdz jūlijam visā pasaulē pārdoti 2,11 miljoni Volkswagen zīmola transportlīdzekļu. Salīdzinot ar pagājušo gadu, pieaugums ir 7,9%. Kompānijas skatījumā lieliski bijuši pārdošanas rādītāji arī jūlijā – 310,000 pārdotu vienību – pieaugums par 10,5%, Db.lv informēja Auto Group Baltic.

"Mēs nekad agrāk šajā laika periodā neesam pārdevuši tik daudz Volkswagen transportlīdzekļu. Mēs ar pārliecību skatāmies nākotnē un gaidām nākošos mēnešus," sacījis Volkswagen valdes loceklis Maikls Kerns, kura kompetencē ietilpst pārdošanas un mārketinga jautājumi.

Vienā no pasaules desmit lielākajiem Volkswagen zīmola individuālajiem tirgiem – Brazīlijā – tika panākts vislielākais pārdošanas rādītāju pieaugums, laikā no 2007. gada janvāra līdz jūlijam sasniedzot 30,6%. Tur tika piegādāti un pārdoti vairāk nekā 261,000 VW. Tam sekoja Ķīna, Volkswagen lielākais individuālais tirgus, ar 25,4% (443,000 pārdotas vienības) pieaugumu un Argentīna, kur pārdo��anas rādītāji palielinājās par 20,9% (60,000 pārdotas vienības).

Arī Baltijas valstīs statistika esot daudzsološa. Ar 820 pārdotajām vienībām jūlijā, salīdzinot ar pagājušo gadu, piedzīvots kāpums par 40%. Pirmo septiņu mēnešu laikā pārdotas ir 5273 automašīnas, kas ir par 17% vairāk nekā no janvāra līdz jūlijam 2006. gadā. Patlaban Volkswagen tirgus daļa Baltijas valstīs veido 9%.

 

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas...

Reklāma