Dienas Bizness

  • 10 sestdiena,
    decembris

    Guna, Judīte

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8394

    USD: 1.0559

Ražošana

Volkswagen palielina savu auto tirgus daļu Latvijā

Jau ceturto mēnesi pēc kārtas Volkswagen pārdoto jauno automašīnu apjoma ziņā ir tirgus līderis Latvijā. VolkswagenJūlijā pārdotas 188 jaunas vieglās un 26 jaunas komercautomašīnas, kuru pilna masa nepārsniedz 3.5 tonnas.

Turpinoties jauno automobiļu pārdošanas apjomu lejupslīdei Latvijā, Volkswagen turpina audzēt savu tirgus daļu. Pēc Latvijas Pilnvaroto Autotirgotāju asociācijas statistikas datiem, šobrīd Volkswagen ieņem 10.8 procentu lielu tirgus daļu vieglo auto un 11.6 procentu lielu tirgus daļu komercauto līdz 3.5 tonnām segmentos. Tas nozīmē, ka, salīdzinot ar 2007. gadu, Volkswagen tirgus daļa šajos segmentos pieaugusi par attiecīgi 2.5 un 1.3 procentiem.

Pārdotākā Volkswagen automašīna ir tirgus līderis kompaktklasē Volkswagen Golf – šogad pircēji tikuši pie 423 šādiem jauniem automobiļiem. Labi panākumi tirgū ir arī Passat (trešā pozīcija vidējā klasē, 179 pārdoti auto), Polo (4. vieta klasē, 152 auto) un Caddy (3. vieta, 139 auto).

Arvien labākus rezultātus uzrāda jaunais Volkswagen mazais apvidus auto Tiguan – šobrīd tas atrodas sestajā vietā tirgū ar 150 pārdotajiem automobiļiem, bet klientu pasūtījumu skaits šobrīd ir iepriecinoši liels – rindā gaida teju 100 Tiguan pircēji. Jau tradicionāli labi panākumi ir Volkswagen ģimenes automašīnām – Touran ar 96 pārdotajiem auto ieņem trešo vietu MPV segmentā, bet T5 ģimene (Transporter, Caravelle, Multivan) ar 118 pārdotām auto joprojām ir nepārspējama minibusu segmentā. Komerctransporta segmentā spēcīgas pozīcijas (68 auto) ir Volkswagen Crafter.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas attiecībā uz...

Reklāma