Dienas Bizness

  • 22 svētdiena,
    janvāris

    Austris

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8660

    USD: 1.0632

Ražošana

Zemo cenu autobusu līnijas ieviesējiem bizness iet no rokas

Sauszemes pasažieru pārvadātājs LUX Express šā gada pirmajā pusgadā ir palielinājis apgrozījumu par 15%, sasniedzot 2,94 miljonus eiro.

Uzņēmums pirmajos sešos mēnešos ir pārvadājis vairāk nekā 185 tūkstošus pasažieru, kas par 16% pārsniedz 2009. gada rādītājus. Visstraujākā izaugsme bijusi maršrutā Rīga – Kaļiņingrada, bet visvairāk pasažieru pārvadāts maršrutā Tallina - Sanktpēterburga.

Saskaņā ar uzņēmuma datiem visos maršrutu savienojumos ar Rīgu ir vērojams pārvadāto pasažieru skaita pieaugums. Tā, piemēram, maršrutā Rīga – Viļņa pārvadāto pasažieru skaits palielinājies par 14%, maršrutā Rīga – Sanktpēterburga palielinājums ir 48%, savukārt maršrutā Rīga - Tallina pārvadāto pasažieru skaits palielinājās par 19%.

«Ir jūtams, ka visā Baltijā valstiskā līmenī tiek domāts par tūrisma attīstīšanas iespējām, īpašu uzsvaru liekot uz kaimiņvalstu ceļotāju piesaisti. Viegli pieejama un saprotama informācija par apskates objektiem, nakšņošanas iespējām, gaidāmajiem notikumiem dod nozarei pozitīvu pienesumu,» norāda LUX Express valdes priekšsēdētājs Hannes Saarpuu. «Tomēr, lai pozitīvā izaugsme turpinātos arī pēc tradicionālās tūrisma sezonas noslēgšanās, ir būtiska kompleksa pieeja, domājot ne tikai par mārketinga aktivitātēm, bet arī tūrisma nozares pakalpojumu sniedzēju kopējo kvalitātes standartu paaugstināšanu,» viņš uzsver.

Šā gada pavasarī uzņēmums atklāja zīmolu Simple Express, kas ir Baltijā pirmā zemo cenu autobusu līnija. Uzņēmuma darbības rezultātu analīze parāda, ka zīmola ieviešana ir bijusi veiksmīga. Pirmajos mēnešos vidējais Simple Express autobusu aizpildījums ir bijis vairāk nekā 60%, kas pārsniedz uzņēmuma sākotnējās prognozes.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

airBaltic plāno ieviest 10 papildu maršrutus

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2016. gadā pasažiera pārvadājuma skaitu palielināja par 10%  un 2017. gadā pieejamo biļešu skaitu plāno palielināt par 16%, tādējādi uzlabojot savienojumus ar Eiropu, Skandināviju, Krieviju, NVS un Tuvo...

Reklāma