Kopš 1998. gada, kad pirmo reiz apmeklēju Ženēvas autoizstādi, šogad pirmo reizi pārņēma sajūta, ka jaunumu slavenajā izstādē nav vispār. Te gan ir jāatzīst, ka pārsteiguma momentu laupīja gan elektronisko mediju centīgais darbs, gan arī pašu ražotāju apzināta informācijas nopludināšana pirms izstādes.
Pat sesnacionālais šveiciešu miestardarbs - auto – zemūdene Rinspeed sQuba - globālajā tīmeklī vai drukāto mediju pirmajās lapās parādījās vismaz 2 nedēļas pirms oficiālās Ženēvas izstādes atlāšanas dienas. Tajā pašā laikā jaunumu Šveices pilsētā bija daudz, sākot no superlētā indiešu Tata Nano, ķīniešu plaģiātiem Brillance Jinbei Automotive vai viltus BMW – Byd Auto, un beidzot ar ekskluzīviem Porsche,Maybach, Brabus, Rolls Royce, Aston Martin, Ferrari, Maserati u.c. modeļiem.
Pie nozīmīgakajiem eksponātiem, kuri drīzumā varētu ieinteresēt arī Latvijas pircējus var minēt, piemēram, VW Scirocco, VW Passat CC, Škoda Superb, Ford Fiesta, Ford Kuga, Mercedes GLK, Renault Koleos, Volvo XC 60, Citroen C5, Mitsubishi Lancer Evolution, Honda Accord, BMW X6, Audi A4 Avant, Mazda 6 universāls u.c..