Lielākā Zviedrija dzelzceļa kompānija SJ – Statens Järnvägar (valsts dzelzceļš), sākot ar šī gada 15. janvāri, ieviesusi ekonomiskās atbildības sistēmu pasažieru vilcienu kustībā, proti, tā saucamo “brauciena garantija”. Balstoties uz šo garantiju SJ vilcienu pasažieri, kuri būs ieradušies ievērojami vēlāk noteiktajā vietā nekā tas ir paredzēts plānā, būs tiesīgi pieprasīt ekonomisku kompensāciju. Pasažieriem vajadzēs ierasties tuvākajā SJ ofisā un uzrādīt savu braukšanas biļeti. Pretī tiks izsniegts talons, kas atbilst braukšanas biļetes summai, ko pasažieri saņems nosūtītu pa pastu uz savu mājas adresi. Šo talonu varēs izmantot kā apmaksu, pērkot nākošo braukšanas biļeti. Pēc kompānija ekonomistu aprēķiniem, tas gadā SJ varētu izmaksāt 30 miljonus zviedru kronu (~4,1 miljons ASV dolāru). Eiropa.lv

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra