Risku izkliedes stratēģija, kas izvirzīta par UPB holdinga pamatmērķi, nesusi 35% apgrozījuma pieaugumu.

UPB holdings 2011. gadā sasniedzis 79 milj. eiro lielu konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 35% vairāk nekā 2010. gadā, kad uzņēmuma konsolidētais apgrozījums bija 50,8 milj. eiro, informē uzņēmums.

«Neskatoties uz strauji mainīgiem notikumiem Eiropā un pasaulē, mūsu izstrādātā risku izkliedes stratēģija devusi nozīmīgus rezultātus,» apgalvo UPB holdinga prezidents Uldis Pīlēns. Par stratēģijas atslēgas vārdiem viņš nosauc sinerģiju starp holdinga uzņēmumiem un fleksibilitāti ikvienā jomā.

Apgrozījums audzis gan eksportā, gan vietējā tirgū, sasniedzot 70% eksporta un 30% - vietējā tirgus. Gadu iepriekš proporcija bija 80% eksporta pret 20% vietējā tirgus. Risku izkliede veikta ne tikai ģeogrāfiski, bet arī UPB pārstāvēto industriju griezumā. Pieaugot pasūtījumu apjomam Latvijā, holdings plāno speciālistu rotāciju, kas spēj nostiprināt uzņēmuma potenciālu vietējā tirgū ar ārējos tirgos gūtajām iemaņām un zināšanām. Vietējā tirgus pasūtījumu struktūra, apgalvo U. Pīlēns, jau pērn parādījusi tendenci uz arvien tehnoloģiski sarežģītākiem un industriālākiem projektiem.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra