Viena no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem, ar ekspremjera Andra Šķēles ģimeni saistītā a/s Valmieras piens pērnā gada provizoriskais pārdošanas apjoms ir 29.6 milj. Ls, kas ir par 9 % vairāk nekā gadu iepriekš. Valmieras piena biznesu pērn sekmēja jogurta un kefīra realizācijas kāpums.

Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis stāsta, ka lielākais pārdošanas apjomu kāpums pērn bijis jogurtu segmentam, kas pieaudzis par 31%, salīdzinājumā ar 2009. gadu. Uzņēmums rēķina, ka Valmieras piens jogurta tirgus daļas pieaugums pērn bijis trīs reizes lielāks salīdzinājumā ar kopējo jogurta tirgus pieaugumu Latvijā, kas galvenokārt skaidrojams ar jaunu produktu ieviešanu. Pēc paša uzņēmuma aplēsēm, Valmieras piens ir ceturtais lielākais spēlētājs jogurtu kategorijā, aizņemot 7% tirgus daļu. Savukārt kefīra segmentā pārdošanas apjomi  pērn auguši par 14% salīdzinājumā ar 2009.gadu.

Pērn uzņēmums iztrādājis un ieviesis vairākas jaunas produktu līnijas. Kopumā 2010.gadā veiktas investīcijas vairāk nekā pusmiljonu latu apmērā – no tā aptuveni puse ieguldīti jaunas iekārtas iegādē un uzstādīšanā, lai sāktu mājas siera ražošanu, bet pārējie līdzekļi novirzīti dažādu iekārtu atjaunošanā, lai veicinātu produktu attīstību.

 

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra