Alus ražotāja un vairumtirgotāja SIA Valmiermuižas alus neto apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2013. gadu, palielinājās par 36% un sasniedza 3,387 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.

Pagājušajā gadā Valmiermuižas alus piedāvāja nepasterizēto alu, alus kokteili un bezalkoholiskos dzērienus. 2014. gadā uzņēmums nodrošināja visa izbrūvētā apjoma pārdošanu Latvijā vasaras sezonā, kā arī izdevās palielināt alus eksportu uz Igauniju.

Nākamajā darbības gadā alus darītava plāno piedāvāt augstākās kvalitātes nepasterizēto alu gardēžiem, kā arī uzsākt jaunu produktu tirdzniecību, piedāvājot gan jaunas alus garšas, gan bezalkoholiskos zelterus un iesala dzērienus. Starp uzņēmuma prioritātēm ietilpst sadarbības ar bāru un restorānu klientiem Latvijā stiprināšana, eksporta attīstīšana uz Igauniju un Zviedriju, kā arī bezalkoholiskos dzērienu attīstīšana sadarbībā ar Latvijas zemniekiem.

SIA Valmiermuižas alus dibināts 2005. gada vasarā. Lursoft rīcībā esošā informācija norāda, ka Valmiermuižas alus ir SIA Valmiermuižas ieguldījumu Fondam piederošs uzņēmums.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra