Centrālās statistikas pārvaldes veiktā apsekojuma par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju lietošanu un e-komerciju komersantu vidū rezultāti liecina, ka 2007. gada janvārī Latvijā 93% komersantu ar darbinieku skaitu 10 un vairāk savā uzņēmējdarbībā lietoja datoru, bet internetu - 84% komersantu.
Savukārt komersantu grupā ar 50 un vairāk darbiniekiem datorus savā darbā izmantoja 99%, bet internetu - 97% šīs grupas komersantu.
Viens no nozīmīgākajiem komunikācijas līdzekļiem saziņai ar klientiem ir uzņēmuma mājas lapa. 2007. gada janvārī komersantu īpatsvars, kuriem bija mājas lapa, sasniedza 38%, kas ir par 5 procentpunktiem vairāk nekā 2006.gada janvārī.
Visbiežāk komersanti Internetā lietoja banku un finanšu pakalpojumus – 76%, veica tirgus izpēti un analīzi – 47%, kā arī to lietoja apmācībai un izglītībai – 32%.
Viens no Interneta pielietojuma veidiem ir preču un pakalpojumu pirkšana vai pārdošana tiešsaistē jeb elektroniskā tirdzniecība (e-komercija). 2006. gada laikā 13% komersantu iegādājās preces vai pakalpojumus Internetā, bet tikai 3% komersantu Internetu izmantoja preču vai pakalpojumu pārdošanai tiešsaistē.