Citas ziņas

«Amadeus» sadarbosies ar «Accesrail»

Aivars Mackevics [email protected], 21.03.2005

Jaunākais izdevums

No šī gada 4.aprīļa globālajā datorrezervēšanas sistēma Amadeus, sadarbībā ar Accesrail, uzsāk akciju "Sell the Rail". Akcijas mērķis ir celt tūrisma aģentūru darbinieku zināšanu līmeni par Accesrail piedāvātajām ceļošanas iespējām un veicināt dzelzceļa pakalpojumu pārdošanas apjoma palielināšanos Latvijas tūrisma aģentūru vidū. Tūrisma aģentūru darbinieki būs aicināti meklēt atbildes uz Accesrail sagatavotajiem jautājumiem, kā arī veikt dzelzceļa rezervācijas Amadeus sistēmā. Kampaņas noslēgums, rezultātu apkopošana un apbalvošana notiks novembrī. Uzvarētāji saņems 2 pirmās klases 4 dienu Britrail Flexipass (neierobežotai ceļošanai pa Angliju, Skotiju un Velsu). Sīkāka informācija Amadeus birojā vai pa tālr. 7357600. Kas ir Accesrail?AccessRail ir kā virtuālā lidsabiedrība Amadeus sistēmā, caur ko ceļojumu aģenti var rezervēt dzelzceļa ceļojumus tikpat viegli kā gaisa ceļojumus. AccessRail ir dzelzceļa transporta kompāniju alianse, ko izveidojusi ACP Rail International. Tā dod IATA apstiprinātām ceļojumu aģentūrām lietotājiem draudzīgu metodi dzelzceļa biļešu pārdošanā BritRail, Airport Express, Norwegian State Railways un Swedish Railways u.c. Tātad, AccessRail darbojas kā lidsabiedrība ar savu atsevišķu pārvadātāja kodu, izmantojot tādas pašas rezervēšanas procedūras kā lidsabiedrībām. Avots: Amadeus

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

50 lidsabiedrības paraksta līgumu ar «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 02.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus, kas ir pasaules līderis ceļojumu un tūrisma industrijas tehnoloģiskajos un izplatīšanas risinājumos, 29.aprīlī Spānijas galvaspilsētā Madridē paziņoja, ka 50 vadošās lidsabiedrības Eiropā, Vidējos austrumos un Āfrikā ir vienojušās sniegt Amadeus lietotājiem zemās cenas, pilnus lidojumu grafikus, pēdējās pieejamās sēdvietas un ar tām saistīto informāciju izplatīšanai caur visiem kanāliem pēc Amadeus pilnīgā satura līguma, ko tā izziņojusi 2004.gada novembrī. Ar šo soli Amadeus ceļojumu aģentiem dod pieeju informācijai par lielāko lidsabiedrību interneta cenām. Turklāt, ceļojumu aģenti tagad var veikt rezervācijas 25 zemo izmaksu pārvadātājiem, ieskaitot Air Tran un Independence Air Amerikas Savienotajās Valstīs, Westjet Kanādā un Air Berlin Vācijā. Amadeus pirmo šāda veida līgumu parakstīja ar British Airways, par kuru tika ziņots 2004.gada februārī, un tas joprojām piegādā nozīmīgu zemo izmaksu lidmašīnu biļešu daļu ceļojumu aģentiem Lielbritānijā. Amadeus vice prezidents Deivids Džouns uzskata, ka piegādāt pareizo informāciju saviem tūrisma aģentūru sadarbības partneriem 217 tirgos visā pasaulē ir būtiski svarīgi Amadeus biznesam. Viņš paziņojis, ka Amadeus turpinās investēt līdzekļus, lai nodrošinātu to, ka Amadeus ir visplašākā veida informācija par tūrisma tirgu - gan interneta cenas, gan īpašās viesnīcas, gan pasaules plašākais kruīzu līniju piedāvājums. 2005.gada pirmajā ceturksnī Amadeus turpināja atbalstīt ceļojumu aģentus 66 000 vietās visā pasaulē. Šajā laika periodā Amadeus pievienojušies šādi uzņēmumi: Lidsabiedrības: 50 lidsabiedrības Eiropā, Vidējos Austrumos un Āfrikā (ieskaitot Air France, CSA Czech Airlines, dba, Iberia, Lufthansa un Norwegian Air Shuttle) ir parakstījušas līgumus par interneta cenu izplatīšanu caur Amadeus. Ceļojumu aģenti caur Amadeus varēs veikt arī rezervācijas 25 zemo izmaksu lidsabiedrībām. Kruīzu līnijas:Amadeus sistēmai pievienojās Thomson Cruise Liens un Clipper Cruises (kas specializējas mazo kuģīšu kruīzos). Automašīnu uzņemumi: Martā Amadeus kļuva par vienīgo globālo datorrezervēšanas sistēmu, kas ir parakstījusi līgumu ar holiday autos, kas ir pasaules vadošais atpūtas automašīnu nomas uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» plāno atpūtas tūrisma tehnoloģiju attīstību

Aivars Mackevics [email protected], 23.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus ir apņēmies drīzumā atklāt plānotās atpūtas tūrisma tehnoloģiju iniciatīvas Lielbritānijas ceļojumu aģentiem un tūroperatoriem. Jaunie tehnoloģiju risinājumi brīvā laika sektoram tiks izpausti nākamo mēnešu laikā, tie būs tikai daži no Amadeus plāniem paplašināties attiecīgajā jomā. Šie notikumi seko iepriekš pasludinātam ikgadējam pieaugumam kruīzu braucienu rezervācijās, izmantojot Amadeus, kas noteikta 75% apmērā. Amadeus vēlas nostiprināt savas pozīcijas Lielbritānijas korporatīvajā sektorā, kur pašreizēja tirgus daļa sastāda 25%. Paredzams, ka Amadeus atklās informāciju arī par darījumiem ar avio kompāniju interneta mājas lapām Ķīnā un interneta atbalsta kompānijām Indijā. Jau iepriekš tika ziņots, ka arī vērienīgā online ceļojumu kompānija Expedia ir sākusi izmantot Amadeus sistēmu sākotnēji četrās Eiropas valstīs, kam 2006.gada trešajā ceturksnī pievienosies arī Āzijas – Klusā okeāna reģiona valstis. Līdz 2009.gadam ir pagarināta arī Amadeus vienošanās ar Sabre/Travelocity piederošo Lastminute.com. Amadeus darbības rezultāti pagājušajam gadam parāda, ka 12% no kopējo rezervāciju skaita tika veikts caur interneta ceļojumu aģentūrām vai citiem avio kompāniju interneta resursiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» palielina savu akciju daļu interneta ceļojumu portālā «Opodo»

Aivars Mackevics [email protected], 16.03.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālā ceļojumu rezervēšanas sistēma Amadeus ir palielinājusi savu akciju daļu interneta portālā Opodo. Tagad Amadeus pieder 74,02% no šī interneta ceļojumu portāla, pirms tam bija 55,36%. Amadeus savu daļu Opodo uzņēmumā ir palielinājis ar 64,1 miljonu eiro lielu kapitālu. Vienlaicīgi Amadeus pievienos Opodo arī skandināvu interneta portālu Travellink, kas ir ticis novērtēts ar 16 miljoniem eiro. Daļas palielināšana ir notikusi saistībā ar interneta ceļojumu starpniekfirmas Karavel no Francijas, Quest no Lielbritānijas un Amadeus meitas uzņēmuma Eviaggi.com no Itālijas pārņemšanu. Tikai par Karavel vien Opodo samaksāja 60 miljonus eiro. Vācijas Lufthansa kopā ar lidsabiedrību Air France un Spānijas Iberia pieder vairāk nekā 86 % balsstiesību firmā Amadeus (Air France šobrīd ir 23%, Iberia 18% un Lufthansa 5%). Amadeus kopā ar ASV konkurentu Sabre pieder pie pasaules vadošajiem rezervēšanas uzņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amadeus Latvija: Jaunu konkurentu parādīšanās tirgū un cīņa par klientu lojalitāti ir ļoti grūta

Db.lv, 04.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Amadeus Latvija», kas nodrošina tūrisma industriju ar datorizētu aviobiļešu rezervēšanas sistēmu, apgrozījums pagājušajā gadā bija 2,865 miljoni eiro, kas bija par 4,4% vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem samazinājās par 3,7%, salīdzinot ar gadu iepriekš, un 2017.gadā bija 608 tūkstoši eiro.

«Sabiedrībai ir izdevies realizēt biznesa plānā izvirzītos mērķus attiecībā uz rezervāciju skaitu un noturēt tirgus līdera pozīciju šajā nozarē,» uzņēmums norāda gada pārskatā. 2017.gadā uzņēmums ieviesa jaunus produktus un alternatīvas norēķinu iespējas klientiem. SIA «Amadeus Latvija» pagājušajā gadā arī ieguvis vairākus jaunus klientus, kas izvēlējās uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.

Uzņēmuma darbinieku skaits pērn nemainījās, un tas nodarbināja septiņus cilvēkus.

Savukārt SIA «Amadeus Latvija» kopējie maksājumi valsts kopbudžetā pieauga par 49,4% un pērn veidoja 511 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» pievieno vēl 75 viesnīcas

Aivars Mackevics [email protected], 06.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumu piegādātājs tūrisma un ceļojumu nozarei Amadeus paziņojis par papildus 75 neatkarīgo viesnīcu pievienošanu Centrālās, Austrumu un Dienvideiropas reģionos. Viesnīcas aptver plašu spektru, sākot no ekonomiskās klases līdz pieczvaigžņu luksuss viesnīcām Bulgārijā, Lietuvā, Krievijā, Čehijā, Horvātijā, Armēnijā, Ungārijā, Rumānijā un Bosnijā. No šīm viesnīcām 50 jau ir iespējams rezervēt, izmantojot Amadeus globālo izplatīšanas sistēmu. Sistēma tiek ieviesta caur Amadeus filiāli Otedis. Tagad šīs neatkarīgās viesnīcas var pārdot savus numurus tieši caur Amadeus 75 000 ceļojumu aģentūru punktiem un 11 000 avio biļešu ofisiem visā pasaulē. Amadeus stratēģijā nozīmīga loma ir neatkarīgo viesnīcu apvienošanai kopējā sistēmā, izmantojot vienkāršus, viegli pielietojamus risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

EK izmeklē, vai aviobiļešu rezervēšanas sistēmas Amadeus un Sabre pārkāpj konkurences noteikumus

LETA, 23.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) piektdien paziņoja, ka sākusi izmeklēšanu, lai noskaidrotu, vai vienošanās starp lidojumu rezervēšanas platformu uzņēmumiem «Amadeus» un «Sabre», no vienas puses, un aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām, no otras puses, pārkāpj Eiropas Savienības (ES) konkurences noteikumus, liekot aviokompāniju pasažieriem maksāt augstākas cenas par biļetēm.

«Amadeus» un «Sabre» ir pasaulē vadošie datorizēto rezervācijas sistēmu piegādātāji. Šīs sistēmas apkopo datus par lidojumu grafikiem, sēdvietu pieejamību un biļešu cenām, ļaujot ceļojumu aģentiem un mājaslapām veikt biļešu rezervāciju.

EK izmeklēšanas nolūks ir noskaidrot, vai konkrēti nosacījumi «Amadeus» un «Sabres» līgumos ar aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām ierobežo to iespējas izmantot alternatīvus piegādātājus, tādējādi apgrūtinot šo alternatīvo piegādātāju ienākšanu tirgū un palielinot biļešu izplatīšanas izmaksas aviokompānijām, kā rezultātā patērētājiem ir jāmaksā vairāk par aviobiļetēm, teikts EK paziņojumā.

Spānijas «Amadeus» un ASV bāzētais «Sabre» globālajai ceļojumu nozarei nodrošina rezervēšanai nepieciešamo programmatūru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lastminute.com un Amadeus turpina sadarbību

Aivars Mackevics [email protected], 17.11.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus (pasaules līdere ceļošanas un tūrisma industrijas tehnoloģiju un izplatīšanas jautājumos) un Lastminute.com (ceļojuma birojs internetā) ir pagarinājuši savu ilggadējo tehnoloģiju līgumu. Saskaņā ar to GDS piedāvātājs Amadeus arī turpmāk interneta ceļojumu portāla rīcībā nodod Content un rezervācijas tehnoloģiju. Uzņēmumu šā gada laikā pārņēma Amadeus konkurents Sabre, kas ir amerikāņu tūrisma koncerns internetā. Jau tagad Sabre, pēc šī paziņojuma par jauno vienošanos, paziņoja, ka Lastminute.com līdz 2009.gadam gandrīz visu savu biznesu pārkārtos uz Sabre. Jau tagad Lastminute viesnīcu pasūtījumi un Skandināvijas biznesa daļa noritot caur Sabre. Turklāt Sabre norādīja, ka sarunas par līguma pagarināšanu starp Amadeus un Lastminute.com tika sāktas vienu mēnesi pirms pārņemšanas no Sabre puses.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» atbalsta Spānijas tūrisma aģentūras paplašināšanos

Aivars Mackevics [email protected], 21.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus un Spānijas ceturtā lielākā tūrisma aģentūra Terminal A informē par sadarbību. Amadeus atbalstīs aģentūras starptautiskos paplašināšanās plānus. Abas puses cer uz veiksmīgu sadarbību starptautiskajā tūrisma tirgū. No šī gada sākuma Terminal A veikto rezervāciju skaits ir divkāršojies, toties aģentūras tirgus ir palielinājies tikai par 8 %. Amadeus un Terminal A uzsāka sadarbību 2005. gada jūlijā. Amadeus ir noslēdzis līdzīgus līgumus ar Spānijas vadošajām tūrisma aģentūrām un gan drīz visām Eiropas nozīmīgākajām online tūrisma aģentūrām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amadeus paaugstina apgrozījumu

Aivars Mackevics [email protected], 26.04.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojumu tehnoloģiju uzņēmums Amadeus nostiprina savu vietu tirgū. 2005.gadā uzņēmuma kopējais apgrozījums audzis par 17,6%, sasniedzot 2,4 miljardus eiro. Kopējo rezervēšanu skaits pieaudzis par 4,2%, sasniedzot 473,3 miljonus. Online rezervācijas no visiem piegādātājiem augusi par 34,1% un sastāda 12% no kopējām rezervācijām. Kopskaitā Amadeus ieņem 29,2% tirgus daļas. Avio rezervēšanas ziņā caur ceļojumu aģentūrām Amadeus joprojām ir tirgus līderis. Pērnā gada stūrakmens ir zemo cenu (Low Fare Content) integrēšana lidsabiedrībām. Šis risinājums ceļojumu aģentūrām piedāvā 57 lidsabiedrību zemākos tarifus. Bez tam Amadeus pavairojis viesnīcu skaitu. Kopskaitā tiek piedāvāti 61000 īpašumi, par 4000 vairāk kā iepriekšējā pārskata periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eiropas aģenti var rezervēt «Oceania Cruises» caur «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 05.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kruīzu uzņēmuma Oceania Cruises pakalpojumi tagad pieejami arī Eiropas ceļojumu aģentiem, kas izmanto Amadeus kruīzu rezervēšanas sistēmu Amadeus Cruise. Luksus kruīzu līnija savu pakalpojumu rezervēšanā ietver: kruīzu rezervēšanu, ekskursiju ostās rezervēšanu, kā arī iespēju rezervēt apmešanos galamērķī pirms un pēc kruīza. Amadeus Cruise piedāvā vairāk nekā 40000 terminālus 80 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» kļūst par PATA premium partneri

Aivars Mackevics [email protected], 22.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumu piegādātājs tūrisma un ceļojumu nozarei Amadeus paziņojis par pievienošanos Klusā Okeāna Āzijas valstu ceļojumu asociācijai (PATA). Amadeus ar sponsorēšanas palīdzību laika posmā uz diviem gadiem sev nodrošinājis priviliģēta partnera pozīcijas. Tikai dažus mēnešu atpakaļ šādā pat veidā par PATA priviliģēto partneri kļuva kredītkaršu uzņēmums Visa International. Amadeus un PATA abpusēji slavē viens otru par nozīmīgas lomas ieņemšanu tūrisma attīstībā Klusā okeāna un Āzijas reģionā. Tā kā reģionā novērojamas liela tūrisma tirgus izaugsme, PATA partneri var cerēt uz labām savstarpējām attiecībām un pieaugošiem uzņēmumu ienākumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien programmatūras kļūda vairākās pasaules valstu lidostās kavējusi pasažieru reģistrācijas procesu, raksta BBC.

Pasažieri ziņojuši par problēmām Getvikas, Parīzes Šarla de Golla un Melburnas lidostās. Getvikas lidostas pārstāvji vainojuši pasažieru vadības sistēmu Amadeus Altea, taču informējuši, ka problēma ir atrisināta un reisi vairāk nekavējas. Amadeus pārstāvji paziņojuši, ka ir identificējuši programmatūras problēmu, taču pakalpojums atkal darbojas.

Daudzas aviokompānijas, piemēram, British Airways, Qantas, Southwest un Lufthansa pasaulē pasažieru rezervācijām un reģistrācijai izmanto tieši Amadeus programmatūru. Hītrovas lidostas pārstāvji ziņojumā norāda, ka vairākām aviokompānijām pasaulē radušās problēmas, un lidosta strādā, lai risinātu šo problēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par 20 miljoniem eiro veicinās Latvijas – Lietuvas sadarbību

Zane Atlāce - Bistere, 31.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar pārrobežu sadarbības Interreg Latvija – Lietuva programmas 2014.-2020. gadam atbalstu 41 Latvijas – Lietuvas sadarbības projektam četrās projekta prioritātēs tiks piešķirts finansējums par kopējo summu 20 862 958 eiro, informē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā.

Atbalstītie projekti tika izvēlēti no 158 projektu pieteikumiem, kas tika iesniegti 2016. gadā organizētā 1.projektu konkursa ietvaros.

Pirmajā programmas prioritātē Ilgtspējīga un tīra vide no 61 iesniegtajiem projektiem tika atbalstīti 12. Kopējā projektiem piešķirtā summa ir 6,34 miljoni eiro.

No tiem astoņi tūrisma projektos tiks izstrādāti jauni kopīgi tūrisma maršruti un aktivitātes. Latvijas un Lietuvas vides institūcijas sadarbosies divos kopīgos ūdens resursu apsaimniekošanas projektos. Tāpat divu projektu īstenošanai vides piesārņojuma riska samazināšanai sadarbosies Latvijas un Lietuvas ugunsdzēsēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Expedia» uzsāk partnerattiecības ar «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 18.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus, globālais līderis ceļojumu un tūrisma tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumos, paziņojis, ka Expedia, online ceļojumu piedāvātājs,- veicis pirmo rezervāciju Amadeus sistēmā. Uzņēmumi noslēguši līgumu par ilglaicīgām partnerattiecībām, nodrošinot Expedia ar izplatīšanas tehnoloģijām, tādejādi sniedzot iespēju piedāvāt vairāk lidojumu, labākas cenas un plašāku galamērķu izvēli. Pašlaik jaunās iespējas Expedia piedāvā izvēlētos pārdošanas punktos Eiropā, bet jau 2006.gada trešajā ceturksnī arī Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Palīdzēs viesuļvētru un zemestrīču upuriem

Aivars Mackevics [email protected], 21.10.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Travelclick, Amadeus, Galileo, Sabre un Worldspan apvieno spēkus, lai palīdzētu viesuļvētru un zemestrīču upuriem. Travelclick, viesnīcu e-komercijas risinājumu piedāvātājs, paziņojis par viena miljona ASV dolāru ziedojumu ASV Golfa krasta viesuļvētrās un Dienvidāzijas zemestrīcēs cietušajiem. Šis ziedojums tiek nodrošināts sadarbībā ar četriem galvenajiem globālās rezervēšanas sistēmas (Global Distribution Systems - GDS) piedāvātājiem: Amadeus, Galileo, Sabre un Worldspan. Viesnīcas, kas ziedos vismaz 1000 ASV dolāru, saņems bezmaksas reklāmu ceļojumu aģentūrās, kas izmanto GDS sistēmu. GDS attiecīgi savienos ziedojuma summu ar reklāmas lauciņa atrašanās vietu Travelclick.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mācīs optimizēt pārvaldošos procesus

Andris Zeļenkovs [email protected], 06.04.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

13. un 14.aprīlī konsultāciju kompānija "Amadeus Group" specializētā kursa "Korporatīvās pārdošanas pārvaldīšana" ietvaros organizē semināru "Pārvaldošo procesu optimizācija". Kursu vadīs kompānijas "Amadeus Group" pārvaldošais partneris Aleksandrs Fridmans.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus e-Travel» otro gadu pēc kātras atzīti par labākajiem

Aivars Mackevics [email protected], 15.11.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus e-komercijas nodaļa e-Travel otro gadu pēc kārtas ieguvusi prestižo World Travel Awards apbalvojumu kā pasaules vadošais interneta rezervēšanas mehānismu tehnoloģiju nodrošinātājs (World’s Leading Internet Booking Engine Technology Provider). World Travel Awards pasaules tūrisma balvas katru gadu tiek pasniegtas par izcilākajiem sasniegumiem pasaules tūrisma industrijā. Par pretendentiem balso tūrisma profesionāļi no vairāk kā 200 valstīm visā pasaulē. Pēdējos 12 mēnešus Amadeus strādājis pie produktu un pakalpojumu attīstītības, lai arvien uzlabotu patērētāju pieredzi, iegādājoties ceļojumus internetā. Šobrīd e-Travel pakalpojumus izmanto lidsabiedrības, tūrisma aģentūras un citi e-tūrisma uzņēmumi 90 pasaules valstīs. Klientu vidū ir DaimlerChrysler un Oracle Corporation, lidsabiedrības Air France, Iberia, Qantas, interneta tūrisma aģentūras, piemēram Opodo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Konsultēs par personāla vadīšanas tehnoloģijām

Andris Zeļenkovs [email protected], 07.04.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konsultāciju kompānija "Amadeus Group" 27. un 28.aprīlī organizē semināru "Personāla vadīšanas tehnoloģijas". Kursu vadīs stratēģiskās pārvaldes konsultants — "Amadeus Group" pārvaldošais partneris Aleksandrs Fridmans. Interesentiem, kas nevar semināru apmeklēt norādītajos datumos, ir iespēja piedalīties tādas pašas tēmas seminārā 4. un 5.maijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SAS Group paraksta ilgtermiņa sadarbības līgumu ar Amadeus

, 07.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SAS Group aviokompānijas, kā arī Scandinavian Airlines, Wideroe and Blue1 parakstījuši ilgtermiņa sadarbības līgumu ar Amadeus - ceļojumu un tūrisma industrijas tehnoloģisko, rezervēšanas un savienojumu risinājumu jomā.

Līgums ir noslēgts uz desmit gadiem un paredz jaunas Amadeus Altea Klientu menedžmenta (ACM) sistēmas izmantošanu un ieviešanu šo aviolīniju pasažieru apkalpošanā.

«Jaunas paaudzes tehnoloģiju ieviešana veicinās SAS Group izmaksu optimizāciju, kā arī palielinās lidsabiedrības iespējas aktīvi reaģēt uz straujām izmaiņām un būt konkurētspējīgiem tirgū,» uzsver SAS Group vadītājs Latvijā un NVS valstīs Mareks Pedersens (Marek Pedersen).

Jauno tehnoloģiju ieviešana visās SAS Group aviokompānijās sāksies pakāpeniski ar 2010.gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīko semināru par līderismu un vadīšanas psiholoģiju

Andris Zeļenkovs [email protected], 11.04.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konsultāciju kompānija "Amadeus Group" 18. un 19.maijā organizē semināru "Līderisms un vadīšanas psiholoģija". Semināru vadīs "Amadeus Group" pārvaldošais partneris Aleksandrs Fridmans. Interesentiem, kas nevar semināru apmeklēt norādītajos datumos, ir iespēja semināru apmeklēt 26. - 27.aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pasniegtas «World Travel Awards» balvas

Aivars Mackevics [email protected], 09.10.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

World Travel Awards ir ikgadējā balva, kura no 1993. gada tiek piešķirta par galvenajiem sasniegumiem visās tūrisma nozarēs. Kandidāti uz uzvaru saņem iespēju izmantot WTA emblēmu kā kvalitātes zīmi tūrisma sfērā. Konkursa laureāti iegūst sertifikātu, kurš norāda uz to sasniegumiem savā jomā. Wall Street Journal šo balvu dēvē par tūrisma industrijas „Oskaru”. Uzvarētāji pasaules nominācijās: • Labākā aviokompānija - British Airways; • Labākā lidosta - Čangi, Singapūra; • Labākais viesnīcu tīkls - Intercontinental; • Labākā viesnīca - Burj Al-Arab, Dubaja; • Labākais izklaides parks - Universal, Florida; • Labākā atrakcija - London Eye, Londona; • Labākais kalnu slēpošanas kūrorts - Sanktmorica, Šveice; • Labākais spa hotelis kūrorts - Royal Mare Village & Thalasso, Grieķija; • Labākais niršanas kūrorts – Maldīvu salas; • Labākais golfa kūrorts - The Montgomerie, Dubaja; • Visperspektīvākais tūrisma projekts - Salam Resort and Spa, Dubaja; • Labākais reģions kruīzam - Jamaika; • Labākā kredītkarte - Visa; • Labākā online rezervēšanas sistēma – Amadeus • Pasaules vadošā CRS/GDS sistēma - Amadeus. Uzvarētāji reģionālajās nominācujās: • Labākais spa hotelis kūrorts Eiropā - Olympian Village, Grieķija; • Labākais biznesa hotelis Eiropā - The Conrad Istanbul hotel; • Labākais Āfrikas kūrorts - Pezula Resort Hotel & Spa, Dienvidāfrika; • Labākais tūrisma virziens Karību salos - Jamaika; • Labākais tūrisma birojs Karību salās - Jamaika; • Labākā Jordānijas viesnīca - Amman Marriott Hotel; • Labākais Jordānijas kūrorts - Jordan Valley Marriott Resort & Spa; • Labākā Indijas aviokompānija - Jet Airways; • Labākais Āzijas tūrisma virziens - Indija; • Labākais Indijas okeāna tūrisma virziens – Maldīvu salas; • Labākā viesnīca Maldīvu salās - Coco Palm Resort and Spa; • Labākais kūrorts Maldīvu salās - Soneva Fushi Resort and Spa; • Labākais kūrorts Maldīvu salās - Hilton Maldives Resort and Spa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīko semināru par tirdzniecības personāla motivāciju

Andris Zeļenkovs [email protected], 31.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konsultāciju kompānija "Amadeus Group" 1. un 2.jūnijā organizē semināru "Tirdzniecības personāla motivācija". Semināru vadīs "Amadeus Group" pārvaldošais partneris Aleksandrs Fridmans. Interesentiem, kas nevar semināru apmeklēt norādītajos datumos, ir iespēja semināru apmeklēt 15.-16.jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Star Alliance» vienojas ar «Amadeus» par kopīgu informācijas tehnoloģiju platformu

Aivars Mackevics [email protected], 12.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrību savienība Star Alliance kopā ar biedru lidsabiedrībām Lufthansa un United Airlines attīstīs jaunu IT sistēmu paaudzi lidsabiedrību pasažieru apkalpošanas nozarē. Iesaistītie dalībnieki kopā ir devuši uzdevumu IT apgādātājam Amadeus, kas specializējas ceļojumu tehnoloģijās, izstrādāt aliansei kopīgu IT platformu (Common IT-Platform). Tās ietvaros Lufthansa un United Airlines aizvietos šobrīd esošo veco IT sistēmu sastāvdaļas. Tiek plānots to izplatīt arī starp citām biedru lidsabiedrībām. Star Alliance vadītājs J.Albrehts atzīst, ka ar Star Alliance kopīgo IT platformu tiks īstenoti ilgtermiņa stratēģiskie mērķi. Galvenais mērķis ir uzlabot klientu apkalpošanu, ievērojami samazināt IT izmaksas, kā arī daudz ātrāk ieviest tirgū jaunus produktus. Hosē Antonio Tazons (José Antonio Tazón), Amadeus prezidents un vadītājs: “Mēs esam lepni par to, ka esam izvēlēti no slavenāko IT piedāvātāju vidus. Šis paziņojums izceļ "Altea suite" unikālo vērtību IT risinājumu nozarē lidsabiedrībām un aliansēm patreizējos konkurences apstākļos.” Lufthansa un United Airlines aizvietos savas līdzšinējās vecās sistēmas ar vienu kopīgu tehnoloģiju platformu, kas balstīsies uz nozares vadošajiem produktiem, kā arī jaunākajām tehnoloģijām. Jauno sistēmu pielāgos, lai labāk izpildītu klientu prasības mainīgajos tirgus apstākļos un vienlaicīgi tā ļaus partneru lidsabiedrībām ievērojami samazināt izdevumus. „Jaunā kopīgā IT platforma ir nozīmīgs solis gan pasažieriem, gan Star Alliance un Lufthansa, kas piedāvās klientiem vēl labāku apkalpošanu sākot ar rezervēšanu un līdz pat biļešu reģistrēšanai“, skaidro W.Meirhūbers (Mayrhuber), Deutschen Lufthansa AG valdes priekšsēdētājs. Viņš arī atzīst, ka kopīga IT produkta izveide liecina par padziļinātu sadarbību Star Alliance ietvaros, attīstot kopīgus produktus un Star Alliance nav pārdošanas un mārketinga apvienība, bet gan alianse, kas strādā klientu labā. Šobrīd lidsabiedrību izmantotās IT sistēmas balstās uz dažādām tehnoloģijām, bet jaunā platforma būs balstīta uz vienotu tehnisko infrastruktūru un programmatūru. Jaunās sistēmas būtība ir uzlabota klientu apkalpošanas darbība, gan pārdošanas nozarē, gan arī lidostas reģistrācijas nodaļā un tā ietver tādus darījumus kā lidojumu plānu, pieejamību, regularitāti, rezervēšanu, lidojumu cenas, biļešu izsniegšanu un piereģistrēšanu. Labāku klientu apkalpošanu sasniegs, pateicoties vienkāršākai lietošanai, kā arī pateicoties kopīgai datu bāzei un uzlabotai datu kvalitātei, kas būs pieejami lidsabiedrības apkalpošanas personālam, apkalpojot Star Alliance klientus. G.Tiltons, United priekšsēdētājs uzskata, ka Star Alliance kopīgā IT platforma ļaus piedāvāt klientam tādu pakalpojumu, kādu viņš vēlas: ērti un vienkārši. Tāpat kā United, tā arī Star Alliance koncentrējas uz to, lai visefektīvākajā veidā sasniegtu vislabāko iespējamo klientu apmierinātības līmeni. Pateicoties kopīgajai IT platformai, kas balstās uz jaunāko tehnikas stāvokli, lidsabiedrības dažādos veidos spēj ietaupīt izdevumus. Tas ietver sevī sākotnējās attīstības, apkalpošanas un turpmākās attīstības izmaksas. Automatizējot darījuma procesus, ir iespējams vēl papildus ietaupīt izmaksas. Turklāt platforma ļaus lidsabiedrībām ātrāk tirgū ieviest jaunus produktus un paplašināt darbību. „Kopīgā IT platforma ir piemērs tam, kādu mēs iedomājamies sadarbību nākotnē Star Alliance ietvaros. Līdz šim ļoti bieži mums bija jānodarbojas ar to, lai padarītu pieejamos produktus atbilstīgus aliansei. Kopīgās IT platformas gadījumā jau no paša sākuma runa bija par to, lai ieviestu vienu produktu mūsu sadarbības lidsabiedrībām“, tā uzsver J. Albrehts, Star Alliance vadītājs. 2006. gada 2. pusē Lufthansa uzsāks pārnest patreizējās sistēmas pirmās funkcijas uz kopīgo IT platformu. Pilnīga sistēmas pārveide ir jāpabeidz līdz 2007. gada beigām. United patreiz strādā pie tā, lai galīgi noteiktu sistēmas pār

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Garantiju aģentūra turpmāk sniegs garantijas SEB bankas klientiem par investīciju aizdevumiem, apgrozāmo līdzekļu aizdevumiem, finanšu līzingu, vietējo faktoringu un bankas garantijām.

To paredz noslēgtais divpusējais sadarbības līgums starp AS SEB banka un SIA Latvijas Garantiju aģentūra. Ar šo SEB grupa apliecina savu ieceri ar Latvijas Garantiju aģentūras līdzdalību nodrošināt finansējumu dzīvotspējīgiem un šajos ekonomikas apstākļos pārdomātiem biznesa projektiem, norādīja SEB bankas sabiedrisko attiecību speciāliste Anna Vilsone.

Garantijas būs noteikta veida nodrošinājums bankai, kas paredz, ka brīdī, kad aizņēmējs nenorēķinās par savām saistībām, viņa vietā noteiktā apmērā norēķinās Latvijas Garantiju aģentūra.

SEB bankas finansēšanas projektu vadītāja Tatjana Botina – Solomaha pastāstīja, ka garantijas maksimālā summa ir 1.5 miljoni eiro, bet transporta sektorā — 750 tūkstoši eiro. Garantija nosegs ne vairāk kā 80 % no kredīta summas. Taču uz garantijām nevarēs pretendēt uzņēmumi, kas darbojas mazumtirdzniecības, zivsaimniecības, lauksaimniecības, ogļu un kravas transportlīdzekļu komercpārvadājumu sektoros, kā arī uzņēmumi, kam ir finanšu grūtības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk visos airBaltic avioreisos no Rīgas būs iespējams iegādāties Aldara ražoto Luksus alu, kas prestižajā alus konkursā World beer cup ieguvis Zelta medaļu.

Par to informē Aldara komunikāciju direktore Laura Krastiņa. «Alus darīšana ir Latvijas tradicionālā nozare un Aldara alu izvēlas vairāk nekā 40% no Latvijas alus cienītājiem. Sadarbība ar airBaltic ļaus mums popularizēt Latvijas alus kultūru ne tikai ceļotājiem no Latvijas, bet arī mūsu viesiem, jo šobrīd airBaltic lido jau uz vairāk nekā 60 gala mērķiem,» norāda Aldaris izpilddirektors Thomas Panteli.

Komentāri

Pievienot komentāru