Procesoru ražotājs AMD plāno nostiprināt savas pozīcijas Baltijas tirgū, meklējot jaunus izplatīšanas kanālus un nostiprinot atbalstu jau esošajiem AMD produkcijas tirgotājiem, viesojoties Rīgā atzina AMD Baltijas un Ziemeļvalstu mārketinga menedžeris Tomass Stenbergs (Thomas Stenberg). Pēc viņa vārdiem, Ziemeļvalstīs AMD pozīcijas ir daudz stiprākas nekā Baltijas tirgū. Tas skaidrojams ar salīdzinoši mazo uzmanību, ko AMD līdz šim pievērsis Baltijas tirgum, pauda Tomass Stenbergs, vienlaikus uzsverot, ka situācijai drīzumā vajadzētu mainīties uz labo pusi, AMD sniedzot vietējiem tirgotājiem labāku atbalstu. Jāatzīmē, ka šobrīd pasaules procesoru tirgū norit visai sīva cīņa starp gigantu Intel un AMD, pēdējais no kuriem, šķiet, lēnām atkaro tam kādreiz atņemto tirgus daļu. Jāatgādina, ka pirms Pentium laikos procesoru tirgus noteikumus diktēja AMD, taču Intel spējot radīt ātrākas mikroshēmas AMD tirgus daļa arvien samazinājusies līdz kopš 1999. gada no 10 % tirgus daļas šodien tā augusi līdz 23,2 %. AMD pēdējā laika prioritāte ir bijis mājas un mazo biznesa lietotāju tirgus segments, kur kompānija spējusi iekarot 28 % lietotāju izvēli. Tagad kompānija sāk koncentrēties arī uz citiem tirgus segmentiem, pūloties arī tur atkarot kādreizējās pozīcijas.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra