SIA Zetcom, kas tirgo mobilo sakaru priekšapmaksas kartītes Amigo, pēc trīs mēnešu darbības ieguvis aptuveni 8000 lietotājus un saņēmis telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja licenci. Zetcom direktors Egils Trumpe teica, ka Amigo faktiski pildot trešā mobilo sakaru operatora funkcijas. Lai gan pakalpojumam tiek izmantots Latvijas mobila telefona (LMT) tīkls, Amigo konkurējot gan ar parastajjem LMT pakalpojumiem, gan ar Tele2, viņš sacīja un piebilda:«Tas, kas ir operators, ir vārdu spēle.» Amigo mārketinga speciāliste Līga Pīlēna teica: Amigo klientu skaits šobrīd tiek lēsts aptuveni 8000. Tas atbilst prognozēm. Amigo mērķauditorija ir skolēni, jaunieši un studenti, kas nevarot atļauties daudz maksāt par mobiliem sakariem. Kartītes cena tiek paturēta nemainīga – 5.99 Ls – atmetot nodomu to septembrī paaugstināt. Sarunā ar Db L. Pīlēna atzina, ka nopietna Amigo veiksmes pārbaude sāksies tikai tuvākajās nedēļās. «Tad pienāks pirmo pārdoto kartīšu derīguma laika beigas un redzēsim, cik no tām tiks atjaunotas. Tas būs īstais veiksmes rādītājs,» viņa teica.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra