Lattelekom interneta pakalpojumu sniedzēja Apollo e-pasta pakalpojumus šinīs dienās smagi traucē nesankcionēti nelūgta e-pasta sūtītāji. To Db apstiprināja Apollo pakalpojumu daļas direktors Ingmārs Pūķis. I. Pūķis teica, ka Apollo pasta sistēma tiek izmantota bezatbildīgās un nesankcionētās masveida nelūgta e-pasta vai t.s. spam sūtīšanas akcijās. Tā rezultāta notiek sistēmas pārslodze un darbības traucējumi. I. Pūķis teica, ka šāda «industriāla apmēra» darbība notiekot visā pasaulē un Apollo nav vienīgais, kam ar to jācīnās. Daļa automatizēta nelūgtā pasta sūtīšana notiek no ārzemēm, bet arī Latvijā darbojoties t.s. «spameri», kas izsūta simtiem tūkstošu nelūgtu e-pastu ar komerciāliem piedāvājumiem un reklāmu. E-pasta piegādes traucējumi izsaukuši Apollo klientu sašutumu, tostarp Lietuvas vēstniecībā, kas Db sūdzējās par vairāku svarīgu elektronisku vēstuļu kavēšanos, dažkārt pat vairāk nekā nedēļu no nosūtīšanas brīža. Lattelekom korporatīvo klientu menedžere Baiba Paegle Db sacīja, ka notiekot sarunas ar Lietuvas vēstniecību un tai, kā arī citiem traucējumu skartiem klientiem tiks nosūtītās atvainošanās vēstules. Klienti varot arī pārrunāt iespējamu kompensāciju, samazinot samaksu par Apollo pakalpojumiem, viņa teica. B. Paegle pavēstīja, ka aprīlī, visticamāk, tiks piedāvāts jauns e-pasta pakalpojuma veids korporatīviem klientiem, kas garantēs augstu pasta servera drošību un tādus pakalpojumus kā pasta gaitas apsekošanu, apstiprinājumu, ka elektroniskā vēstule saņemta un atvērta u. tml. Šis būs pakalpojums par sevišķu samaksu un balstīsies uz t.s. pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas līgumu, B. Paegle sacīja.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra