ASV iedzīvotāji pavada ilgāk laika tiešsaistē nekā skatoties televīziju, tādējādi, rēķinot pēc pavadīta laika, pirmo reizi ASV internets apsteidzis televīziju.

Saskaņā ar organizācijas eMarketer aplēsēm, ASV iedzīvotāji dienas laikā tiešsaistē, izmantojot mobilās ierīces vai datorus, pavada vidēji četras stundas un 40 minūtes, savukārt TV pārraižu vērošanai tiek atvēlētas vidēji četras stundas un 31 minūte.

Tiešsaistei atvēlētā laika pieaugums skaidrojams ar mobilā interneta izplatību. Tā, piemēram, 2010. gadā ASV iedzīvotāji tikai 24 minūtes dienā veltīja tiešsaistes saturam savos mobilajos tālruņos, bet 2013. gadā šis īpatsvars ir sasniedzis divas stundas un 22 minūtes. Lielākā daļa laika tiek atvēlēta satura patērēšanai izmantojot viedtālruņus (viena stunda un septiņas minūtes), kam seko planšetdatori (stunda un trīs minūtes).

Tikmēr radio veltītais laiks ASV gada laikā samazinājies līdz vidēji vienai stundai un 26 minūtēm (stunda un 36 minūtes pirms gada). Laikrakstiem ASV iedzīvotāji dienā vidēji atvēl 18 minūtes sava laika (pusstunda pirms gada), žurnāliem – 14 minūtes (divdesmit pirms gada). Ievērojami samazinājies ir cita veida medijiem atvēlētais laiks. Šogad ASV iedzīvotāji cita veida medijiem atvēlēja 14 minūtes, bet vēl aizvadītajā gadā – 42 minūtes.

Kopumā eMarketer prognozē, ka līdz gada beigām, laiks, kuru dienā ASV iedzīvotāji vidēji atvēl dažādiem medijiem, palielināsies līdz 11 stundām un 52 minūtēm.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra