BankServiss sadarbībā ar Latvijas komercbankām turpina aprēķināt zaudējumus, kādi radās sakarā ar maģistrālā kabeļa pārzāģēšanu un izraisīja piecas stundas ilgu pārtraukumu maksājumu karšu autorizācijas sistēmas darbībā. Kā jau ziņots 20.marta rītā sakarā ar ūdens kanalizācijas avāriju, Rīgas ūdens darbinieki, zāģējot asfaltu, pārrāva Lattelekom maģistrālo telekomunikāciju kabeli, tika pārtraukta BankServiss autorizācijas sistēmas darbība un visā Latvijā tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās nebija iespējams norēķināties ar maksājumu kartēm. Ar kartēm norēķināties varēja visās automātiskajās degvielas uzpildes stacijās, kā arī karti varēja lietot visi Latvijas banku klienti, kuri tajā brīdī atradās ārzemēs. Pēc BankServiss autorizācijas sistēmas apstāšanās nostrādāja autorizācijas sistēmas rezerves kanāli, kas deva iespēju izņemt skaidru naudu lielāko komercbanku bankomātos, tomēr pilnībā norēķināties par precēm un pakalpojumiem ar maksājumu karti varēja tikai pēc plkst.15. Tā ir lielākā autorizācijas sistēmas neplānotā apstāšanās kopš 1998. gada. Šobrīd autorizācijas sistēmas nepārtrauktības nodrošināšanai darbojas back up iespēja, kas ir katras bankas izvēlētais risinājums datu plūsmas nodrošināšanai. Dažām bankām maģistrālajā kabelī bija arī back up risinājums, kas savulaik tika izvēlēts kā mazākā no iespējām , kas varētu tikt bojāta, taču, diemžēl, tieši fiziskais bojājums — kabeļa pārzāģēšana šoreiz izsauca nopietnus sistēmas traucējumus. Jau aizvadītā gada laikā BankServiss sadarbībā ar bankām veica pasākumus, kas nodrošinātu autorizācijas sistēmas alternatīvu darbību. Pēc šī gadījuma visiem kopā ir jāatrod labākais risinājums biznesa nepārtrauktības nodrošināšanā. 20.marta notikumu sakarā BankServiss nopietni izvērtēs sadarbību ar esošo telekomunikāciju pakalpojumu piegādātāju Lattelekom. Papildus informāciju BankServiss sniegs, tiklīdz būs aprēķināti visi zaudējumi. Tad arī BankServiss izlems ar kādām pretenzijām var vērsties pret uzņēmumu Rīgas ūdens un Lattelekom.