Mobilo sakaru operatora Bite Latvija klientiem patīk pakalpojums – rejoša suņa signāls, kas brīdina, ka viņi zvana uz paaugstinātas maksas numuriem, proti, tiem, kuriem tarifi ir augstāki nekā iekļauti izvēlētajā tarifu plānā. «Mēs pat zinām, ka arī citu operatoru klienti saviem operatoriem ir lūguši šāda veida pakalpojumu. Tas ir klientu drošībai, jo tā cilvēks var būt pārliecināts, ka nebūs pārsteigumu par saņemto kārtējo rēķinu, tādēļ neplānojam atteikties,» DB skaidroja Bite Latvija klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Bite Latvija
ir ieviesusi bezlimita tarifus plānus, kas sniedz iespējas veikt bezmaksas zvanus uz lielākajiem tīkliem Latvijā – LMT, Tele2, Bite Latvija un Lattelecom, maksājot konkrētu mēneša maksu, taču, ja zvani tiek veikti uz citiem tīkliem, tad tas tiek uzskatīts par paaugstinātas maksas numuru un pirms tā tiek atskaņots rejošā suņa signāls.

Tādējādi ir izveidojusies situācija, ka Bite Latvija klientam, piemēram, zvanot uz Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju, Bērnu klīniskās universitātes slimnīcu vai citām ārstniecības iestādēm klausulē rej suns, DB stāstīja CSC Telecom tirdzniecības direktors Jānis Strumpmanis.

Jāatzīmē, ka pirms laika holdings, kurā ietilpst CSC Telecom, iegādājās telekomunikāciju uzņēmuma Telekom Baltija, kas strādā ar preču zīmi Triatel, fiksētos balss sakarus.

Daļa klientu ir pauduši nepatiku pret šādu signālu. «Bet, ko mēs varam izdarīt? Ar šīm sūdzībām būtu jāvēršas pie Bite Latvija,» atzīmēja J. Strumpmanis.

Ja cilvēks nevēlas dzirdēt «vau-vau» signālu pirms katra zvana uz paaugstinātas maksas numuru, to ir iespējams atslēgt, un signāls vairs neskanēs, norādīja O. Stankeviča. Attiecīgo signālu Bite Latvija ieviesa 2012.gada pavasarī. Brīdinājumu signālu uz paaugstinātas maksas numuriem ir ieviesis arī Latvijas Mobilais telefons.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra