Draugiem Group savām vajadzībām radījuši risinājumu, ko plāno piedāvāt arī citiem uzņēmumiem – servisa pogu

«Iepriekšējā birojā mums bija piecas sapulču telpas, jaunajā ir 26. Līdzīgi ar tualetēm – iepriekš bija piecas, tagad ir 19. Sapratām, ka vajadzīgs kāds rīks, lai paziņotu, ka, piemēram, tualetē vajadzīga uzkopšana. Mūsu Istabai kolēģi uzprogrammēja risinājumu, ka cilvēks nospiež pogu un ziņojums automātiski e-pastā vai īsziņā tiek nosūtīts atbildīgajai personai. Ieviešot šo risinājumu savā birojā, sapratām, ka tas noderētu arī daudziem citiem uzņēmumiem. Pirmās nāk prātā publiskās tualetes, kurās nereti ir zīmīte, ka gadījumā, ja nepieciešama uzkopšanas, jāpasauc darbinieks. Tāpat vairākās vietās ir redzami uzraksti, ka cilvēkiem ratiņkrēslā palīdzēs iekļūt ēkā pēc tam, kad viņi būs piezvanījuši pa tālruni. Visās šajās situācijās tikpat labi var izmantot šādu pogu. Arī mājsaimniecības un būvniecības preču veikalos šāda sistēma varētu noderēt, lai izsauktu pārdevēju,» stāsta Jānis Palkavnieks, Draugiem Group runasvīrs.

Servisa pogā var ieprogrammēt veikt dažādas darbības un nodot konkrētu ziņojumu. Šobrīd to izmanto kompānijas iekšienē, bet ar laiku plāno piedāvāt citiem uzņēmumiem.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra