Tehnoloģiju kompānija Apple nav spējusi veiksmīgi tikt līdzi jaunākajām inovācijām viedtālruņu nozarē, pavēstījis BlackBerry izpilddirektors Torstens Heins (Thorsten Heins).

Runājot jauno BlackBerry viedtālruņu prezentācijas pasākumā Austrālijā, T. Heins atzina, ka Apple ar iPhone tālruņiem veikusi revolūciju nozarē, tomēr patlaban kompānija nespēj piemēroties jaunām idejā, raksta laikraksts The Telegraph.

«Apple paveica fantastisku darbu ar to, ka tirgū ieviesa skārienjūtīgas ierīces. Viņi paveica fantastisku darbu, izveidojot lietotāja interfeisu, un ir kļuvuši par dizaina ikonu. Mums tas ir jāatzīst un jārespektē,» klāstīja BlackBerry izpilddirektors. Tomēr viņš arī norādīja, ka vēsture sevi atkārto un inovāciju temps viedtālruņu nozarē ir tik liels, ka kompānija, kura tam nepievērš uzmanību, ātri vien tiek aizstāta. «iPhone lietotāja interfeiss patlaban ir vismaz piecus gadus vecs,» sacīja T. Heins.

Viņš norādīja, ka BlackBerry sasniedzis ievērojamu progresu un kompānijai izdodas pārliecināt sadarboties aizvien vairāk lietojumprogrammu izstrādātāju. BlackBerry izpilddirektors arī prognozēja, ka drīzumā kompānijas viedtālruņiem būs pieejams vairāk nekā 100 tūkstoši lietojumprogrammu. Tādējādi BlackBerry izdosies novērst vienu no trūkumiem, kādēļ kompānijas ierīces bieži tikušas kritizētas.

Db.lv jau vēstīja, ka BlackBerry janvārī laida klajā ilgi gaidīto papildinājumu BlackBerry viedtālruņu sērijā. Kompānija cer, ka BlackBerry 10 iezīmēs pagrieziena punktu un ļaus atgūt zaudētās pozīcijas viedtālruņu tirgū. Tirdzniecībā parādīsies divi BlackBerry 10 modeļi – viens ar fizisku tastatūru (BlackBerry Q10) un otrs ar pilnībā skārienjūtīgu ekrānu (BlackBerry Z10).

Līdz ar jaunu viedtālruņu laišanu klajā, kompānija mainījusi arī savu zīmolu – atsakoties no ilglaicīgā Research In Motion un pieņemot sava produkta BlackBerry nosaukumu.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra