Dienas Bizness

  • 21 otrdiena,
    februāris

    Eleonora, Ariadne

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8572

    USD: 1.0650

Tehnoloģijas

Cīņā ar spamu gatavojas iesaistīties ANO

Datoru Drošības tehnoloģijas, kas pārstāv Kaspersky Lab informēm ka ANO tuvāko divu gadu laikā gatavojās pārņemt kontroli pār spama epidēmiju. Šis mērķis tiks sasniegts pateicoties antispama likumdošanas standartizācijai. Par to ziņo Associated Press ar atsauci uz Austrālijas Sakaru ministrijas vadītāju Robertu Hortonu. „Tagad mums ir darīšana ar epidēmiju, un mums ir jāiemācās to kontrolēt. Mūsu gala mērķis ir starptautiska sadarbība”, - Hortons komentēja starptautiskās sabiedrības mērķus. Cīņas ar spamu jautājumus šajā nedēļā apspriedīs 60 valstu pārstāvji, kuri sanāks īpašā konferencē Ženēvā. Sanāksmē tiek gaidīti Eiropas Padomes un Vispasaules tirdzniecības organizācijas ierēdņu klātbūtne. ANO pārstāvji apsolījuši iepazīstināt ieinteresētās cīņā ar spamu valstis ar unificētās antispama likumdošanas projektu. Daudzās valstīs patreiz vienkārši nav likumu, kas būtu šķēršļi reklāmas elektronisko vēstuļu sūtīšanai, kas ievērojami sarežģī cīņu ar spameriem. „Mūsu cīņas galvenā prioritāte ir pornogrāfiskie materiāli, kuri var piesaistīt bērnu uzmanību. Es domāju, ir pienācis laiks oficiālām darbībām un kaut kāda savstarpējās saprašanās paveida sasniegšanai”, - piezīmēja Hortons. Pēc ANO vērtējuma datorlietotāju ikgadējie zaudējumi no spama sasniedz 25 miljardus dolāru. Jauna problēma sākas ar spameru pāriešanu uz mobilo telefonu sakaru tīklu. Piemēram, Japānā no 10 spama vēstulēm 9 pienāk kā teksta ziņojumi uz mobilajiem telefoniem.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Tehnoloģiju apskats: Sporta kamera Sony Action Cam FDR-X1000VR

Tehnoloģiju apskats: Sporta kamera Sony Action Cam FDR-X1000VR  2

Vieglā sporta kamera Sony Action Cam FDR-X1000VR ļauj parādīt citiem, kā pasaule izskatās tieši no tava skatupunkta Kompaktās un izturīgās sporta videokameras ne vien radījušas dzīvotspējīgu tirgus nišu, bet arī mainījušas veidu, kā...

Reklāma