Dienas Bizness

  • 26 svētdiena,
    februāris

    Evelīna, Aurēlija, Mētra

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8450

    USD: 1.0609

Tehnoloģijas

Diskutē par modernu klientu apkalpošanas dienestu attīstību un izmantošanas iespējām

28.septembr notika kārtējā Latvijas “Call Center kluba” biedru tikšanās, ko organizēja Telekomunikāciju uzņēmums “Adventus Solutions”. Tajā kluba biedri daljās pieredzē par jaunākajām tendencēm kontaktu centru izmantošanā un klientu apkalpošanas uzlabošanā. Kluba otrajā tikšanās reizē, ko apmeklēja 30 kluba biedri - vadītāji, kas atbild par klientu apkalpošanas dienestu darbu bankās un citās finanšu un līzinga kompānijās, apdrošināšanas un telekomunikāciju uzņēmumos, galvenās diskusijas notika par klientu atbalsta dienestu galvenajiem uzdevumiem un automātisko balss servisu (IVR – Interactive Voice Response System) jaunajām izmantošanas iespējām uzņēmumos. Diskusijas dalībnieki bija vienisprātis, ka balss joprojām ir un paliek lietišķās komunikācijas pamatinstruments un automātisko balss servisu plašo iespēju pamatā ir galvenokārt uzņēmējdarbības loģika, nevis tehnoloģijas.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Eiropas zinātnieki izmanto Lattelecom mākoņpakalpojumus  1

Tehnoloģiju uzņēmuma Lattelecom piedāvātie mākoņpakalpojumi tagad pieejami Eiropas akadēmiskā tīkla GEANT (Gigabit European Academic Network) organizācijām sešās valstīs – Igaunijā, Lietuvā, Somijā, Zviedrijā, Baltkrievijā un Ukrainā ...

Reklāma