28.septembr notika kārtējā Latvijas “Call Center kluba” biedru tikšanās, ko organizēja Telekomunikāciju uzņēmums “Adventus Solutions”. Tajā kluba biedri daljās pieredzē par jaunākajām tendencēm kontaktu centru izmantošanā un klientu apkalpošanas uzlabošanā. Kluba otrajā tikšanās reizē, ko apmeklēja 30 kluba biedri - vadītāji, kas atbild par klientu apkalpošanas dienestu darbu bankās un citās finanšu un līzinga kompānijās, apdrošināšanas un telekomunikāciju uzņēmumos, galvenās diskusijas notika par klientu atbalsta dienestu galvenajiem uzdevumiem un automātisko balss servisu (IVR – Interactive Voice Response System) jaunajām izmantošanas iespējām uzņēmumos. Diskusijas dalībnieki bija vienisprātis, ka balss joprojām ir un paliek lietišķās komunikācijas pamatinstruments un automātisko balss servisu plašo iespēju pamatā ir galvenokārt uzņēmējdarbības loģika, nevis tehnoloģijas.