Tehnoloģijas

Diskutē par modernu klientu apkalpošanas dienestu attīstību un izmantošanas iespējām

Ainars Sedlenieks [email protected], 28.09.2004

Jaunākais izdevums

28.septembr notika kārtējā Latvijas “Call Center kluba” biedru tikšanās, ko organizēja Telekomunikāciju uzņēmums “Adventus Solutions”. Tajā kluba biedri daljās pieredzē par jaunākajām tendencēm kontaktu centru izmantošanā un klientu apkalpošanas uzlabošanā. Kluba otrajā tikšanās reizē, ko apmeklēja 30 kluba biedri - vadītāji, kas atbild par klientu apkalpošanas dienestu darbu bankās un citās finanšu un līzinga kompānijās, apdrošināšanas un telekomunikāciju uzņēmumos, galvenās diskusijas notika par klientu atbalsta dienestu galvenajiem uzdevumiem un automātisko balss servisu (IVR – Interactive Voice Response System) jaunajām izmantošanas iespējām uzņēmumos. Diskusijas dalībnieki bija vienisprātis, ka balss joprojām ir un paliek lietišķās komunikācijas pamatinstruments un automātisko balss servisu plašo iespēju pamatā ir galvenokārt uzņēmējdarbības loģika, nevis tehnoloģijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Krišjāņa Kariņa (JV) topošā Ministru kabineta iecerēto darbību, par ko vienojušās koalīcijas partijas.

Saeima šodien lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru veidotu partiju apvienība "Jaunā Vienotība", partiju apvienība "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība.

Ievads

Krišjāņa Kariņa valdības mērķis: Latvijas ekonomikas transformācija labākai dzīvei Latvijā

Kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas valsts un tās iedzīvotāji ir piedzīvojuši milzu pārmaiņas - pāreju no komandekonomikas uz tirgus ekonomiku, valsts un pašvaldību īpašuma privatizāciju, demokrātisko institūciju izveidošanu un nostiprināšanos, naudas un zemes reformas īstenošanu, pievienošanos Eiropas Savienībai (ES) un NATO militārajai aliansei.Šajā ceļā ir pārvarēti dažādi izaicinājumi, šobrīd sastopamies ar Krievijas agresīvo karadarbību Ukrainā, kura grauj likuma varā balstīto starptautisko kārtību un ir lielākais drošības apdraudējums Eiropai, radot milzīgas cilvēku ciešanas. Karadarbība ir izraisīju

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gada laikā, turpinot pārmaiņu ieviešanu un īstenojot bankas stratēģiskās prioritātes, tostarp darbu pie digitalizācijas un klientu apkalpošanas uzlabošanas, Luminor īstenos klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju, informē bankas pārstāvji.

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiek pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana, vienlaicīgi stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu. Pārmaiņas klientu apkalpošanas centru tīklā atbalstīs Luminor centienus izveidot jaunu klientu apkalpošanas standartu, galvenokārt koncentrējoties uz klientu konsultācijām ar pievienoto vērtību. Vienlaikus banka nodrošinās, ka ikviens klients varēs saņemt visu nepieciešamo atbalstu līdz brīdim, kad tas patstāvīgi sāks izmantot ikdienas finanšu pakalpojumus digitālajā vidē.

«Sekojot vispārējām digitalizācijas tendencēm nozarē, banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties. Mēs jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairām mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Pagājušajā gadā jau 85% Luminor klientu Baltijā ikdienā izmantoja attālinātos kanālus savām ikdienas finanšu operācijām,» skaidro Kerli Gabrilovica, Luminor Retail banking vadītāja Baltijā / Luminor filiāles vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Ministru kabineta iecerēto darbību - Nacionālajai izaugsmei un vienotībai

Mēs esam vienojušies strādāt Latvijas nacionālajai vienotībai un izaugsmei. Veidot Latviju, kuras sabiedrība ir izglītota, vesela, pārtikusi un droša par nākotni. Nostiprināt Latviju kā nacionālu, eiropeisku un demokrātisku valsti, kuru raksturo laba pārvaldība, cilvēktiesību un pamatbrīvību ievērošana, tiesiskums un sociālais atbildīgums, kas ietver arī rūpes par cilvēkresursu atjaunošanu un tautas ataudzi.

Mūsu pienākums ir nostiprināt latviešu valodu, latvisko kultūrtelpu un nacionālo identitāti, vienlaikus esot tolerantiem un rūpējoties par visu Latvijā dzīvojošo tautību kultūras pienesumu, jo daudzveidība ir bagātība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Toyota 2005. gada Baltijas produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas Grand Prix rezultāti

Ainars Sedlenieks [email protected], 12.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas klientu apkalpošanas konsultantu Grand Prix 2005 notika Rīgā, Latvijā, 9. septembrī, Toyota mazumtirgotāja Wess Motors telpās. Katru Baltic Toyota mazumtirgotāju pārstāvēja viens dalībnieks, kurš sacentās par labākā klientu apkalpošanas konsultanta titulu Baltijā un novembrī piedalīsies 5. Toyota Eiropas klientu apkalpošanas konsultantu prasmju Grand Prix Briselē. Toyota jau ir kļuvis par tradīciju katru gadu rīkot konkursus dažādās produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas profesijās, piemēram, servisa meistari, virsbūves un krāsošanas meistari, un šoreiz – klientu apkalpošanas konsultanti. Katru gadu Baltijas Grand Prix ieguvējs piedalās Eiropas konkursā un mēģina pierādīt savas prasmes Eiropas līmenī. Klientu apkalpošanas konsultantu konkurss ir īpaši interesants, jo tas prasa labas zināšanas visās servisa ikdienas darba jomās. Klientu apkalpošanas konsultantam jābūt cilvēkam, kas vienmēr smaida klientam, neraugoties uz iespējamām problēmām un sūdzībām, un vienmēr ierosina piemērotu risinājumu, lai sasniegtu Toyota mērķi: “Vairāk smaidošu klientu.” Pēc piecu stundu ilgajām sacensībām labākā Toyota Baltijas produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas klientu apkalpošanas konsultanta titulu ieguva Tanel Peebu no Amserv Auto (Igaunija), 2.vietu ieguva Ando Rahu no Elke Auto (Igaunija) un 3.vietu ieguva Igors Lušovs no Wess Motors (Latvija). Klientu apkalpošanas konsultantu Grand Prix ir labāko Baltijas klientu apkalpošanas konsultantu sacensības. Viņi mērojās spēkiem, meklējot kļūdas video, kur redzama klientu apkalpošana, pareizi veidojot un nododot pasūtījumus, piedaloties klientu apkalpošanas lomu spēlēs un veicot vēl citus uzdevumus. Toyota produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas Grand Prix organizē AS Toyota Baltic kopā ar sadarbības partneriem Panasonic, KG Knutsson un Ooker.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

SEB Unibankas Rīdzenes filiālē veidos diennakts apkalpošanas centru

Ieva Mārtiņa [email protected], 10.08.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veiktu SEB Unibankas Rīdzenes filiāles (Vaļņu iela 11) mazās klientu apkalpošanas zāles renovāciju un veidotu to kā pirmo 24h klientu apkalpošanas centru Latvijā, SEB Unibanka līdz septembra beigām slēdz Rīdzenes filiāles mazo klientu apkalpošanas zāli, kas atrodas Vaļņu un Kaļķu ielas krustojumā. Mazā klientu apkalpošanas zāle tiks slēgta šā gada 14. augustā, lai uzsāktu telpu renovāciju, kuru pabeidzot klientiem tiks nodrošināta vēl ērtāka SEB Unibankas finanšu pakalpojumu izmantošana. Līdz rekonstrukcijas darbu pabeigšanai visi pastāvīgie un arī jaunie SEB Unibankas klienti tiek aicināti apmeklēt un nepieciešamos finanšu darījumus veikt blakus esošajā Rīdzenes filiāles galvenajā apkalpošanas zālē. Tās darba laiks darbadienās ir no 9.00 līdz 17.00. Rīdzenes filiāles galvenajā klientu apkalpošanas zālē SEB Unibankas klienti var saņemt visus bankas, līzinga, arī pensiju uzkrājumu, apdrošināšanas un citus investīciju pakalpojumus un bankas speciālistu bezmaksas konsultācijas par finanšu pakalpojumiem. Uz rekonstrukcijas laiku Rīdzenes filiāles galvenajā zālē klientus apkalpos papildu speciālisti. Pēc rekonstrukcijas darbu beigšanas klientus jaunajās telpās turpinās apkalpot 4 klientu apkalpošanas speciālisti. “Ieviešot pirmo 24h klientu apkalpošanas centru, SEB Unibanka realizēs SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli, kas bankas darba laikā ļauj klientiem saņemt bankas speciālistu konsultācijas un veikt nepieciešamos finanšu darījumus, savukārt pēc bankas darba laika izmantot modernās tehnoloģijas, kas ļauj patstāvīgi izmantot bankas sniegtos pakalpojumus. Pēc renovācijas ārpus bankas darba laika klienti 24 stundas diennaktī varēs izmantot Ibankas terminālu, bankomātus, tai skaitā arī skaidras naudas iemaksas bankomātu,” stāsta SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Aleksandrs Bimbirulis. Rekonstrukcijas laikā viens no diviem bankomātiem, kas šobrīd atrodas pie Rīdzenes filiāles mazās klientu apkalpošanas zāles, tiks pārvietots pie Rīdzenes filiāles galvenās ieejas durvīm kā diennakts bankomāts, savukārt otrs bankomāts tiks novietots 24 stundu klientu apkalpošanas telpās. Šobrīd SEB Unibankas filiāļu tīklu veido 64 filiāles un klientu apkalpošanas centri, no tiem 22 atrodas tieši Rīgā. SEB Unibanka apkalpo vairāk kā 760 000 klientus – privātpersonas un uzņēmumus – visā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: VID klienti visaugstāk novērtē VID darbinieku kompetenci un VID sniegto pakalpojumu klāstu

, 22.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pilnveidotu Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pakalpojumu kvalitāti un apkalpošanas kultūru atbilstoši klientu prasībām un lai palielinātu klientu apmierinātības līmeni, 2007.gada martā un aprīlī tika veikts VID klientu apmierinātības pētījums.

Pētījuma ietvaros tika veikta klientu anketēšana VID klientu apkalpošanas zālēs un muitas kontroles punktos visā Latvijas teritorijā. Kopā tika aptaujāti 2017 respondenti. Šis bija lielākais no līdz šim veiktajiem VID pētījumiem, turklāt tas netika pasūtīts kā ārpakalpojums, bet tika veikts, izmantojot iekšējos resursus, un klientu anketēšanā piesaistot Rīgas un reģionālo izglītības iestāžu studentus.

VID uzskata, ka, lai veicinātu godprātīgu saistību izpildi pret valsti, ir svarīgi veicināt VID sniegto pakalpojumu servisa kvalitāti, kā arī ir jāveido uz savstarpējo cieņu un izpratni balstītas VID un klientu attiecības.

Lai novērtētu klientu attieksmi pret VID, kā arī viedokli par VID darbību, klientiem tika sniegta virkne apgalvojumu, kurus tika lūgts novērtēt, norādot, cik lielā mērā klienti tiem piekrīt vai nepiekrīt. Kopumā visu klientu apmierinātības faktoru novērtētie koeficenti ir salīdzinoši augsti - robežās no 0,7 - 0,8, kur "0" ir absolūta neapmierinātība, bet "1" - ir absolūta apmierinātība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā

Db.lv, 06.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā, liecina ikgadējais uzņēmuma "Dive" klientu servisa novērtēšanas pētījums.

Triju Baltijas valstu vidū labākais banku klientu atbalsta dienests un klientu apkalpošanas centru darbs ir Lietuvā, kas no 100% novērtēts ar 94,02%, seko Igaunija, kuras banku sektors saņēmis 90,6%, bet zemākais nozares rezultāts joprojām ir Latvijā - 83,36%, liecina pētījums.

Latvijā banku klientu atbalsta dienestu darbinieki sasniedz augstus rezultātus, gan apkalpojot klientus klātienē, gan pieņemot zvanus uz informatīvo tālruni. Tomēr zvanu apkalpošanas procesā joprojām pastāv nepieciešamība uzlabot prasmes izzināt klienta vajadzības un veiksmīgi veikt papildus pārdošanu. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, papildus pārdošanas rezultātos bija izaugsme par 0,82 procentpunktiem, bet vajadzību izzināšanā bija kritums par 2,5%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Elekroapgādes traucējumu dēļ Latvijā nestrādā vairāku banku klientu apkalpošanas centri

Ieva Mārtiņa [email protected], 10.01.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vētras dēļ radīto elektroapgādes traucējumu dēļ šodien vairākās Latvijas pilsētās nestrādā vairāku banku klientu apkalpošanas centri un filiāles. Tostarp Talos un Kuldīgā, kur joprojām nav izdevies atjaunot elektrības padevi, nestrādā Hansabankas filiāles. Citur Latvijā, kur kopumā Hansabanakai ir vairāk nekā 60 klientu apkalpošanas vietas - tās darbojas kā ierasts. Lielāki darbības traucējumi ir Latvijas Krājbankai, kurai elektrības traucējumu dēļ nestrādā klientu apkalpošanas centri Alūksnē, Rojā, Skrundā, Dagdā, Talsos un Dundagā. Tāpat elektrības padeves traucējumu dēļ nedarbojas bankas klientu apkalpošanas centri Priekulē un Ugālē, kā arī Kuldīgā un Salacgrīvā. Bankai kopumā visā Latvijā ir 75 klientu apkalpošanas centri. Krājbanka norāda, ka klientiem iespējams saņemt pakalpojumus citās bankas klientu apkalpošanas vietās. Klienti,kuri nevar veikt maksājumus, piemēram, par kredītiem, var vērsties bankā ar iesniegumu un banka katru gadījumu izskatīs atsevišķi, Db informēja bankā. Arī Hipotēku bankai nestrādā fililāles un bankomāti Talsos Kuldīgā un Alūksnē, bet bankai Nord/LB Latvija no 23 filiālēm un 10 norēķinu centriem nestrādā vienīgi filiāles Kuldīgā. Tā kā pēc orkāna ievērojamā daļā Latvijas joprojām nav atjaunota elektroapgāde, bez elektrības ir arī Unibankas klientu apkalpošanas centri Alūksnē, Skrundā, Talsos, Kandavā un Kuldīgā, Db informēja bankas preses sekretāre Haralds Burkovsis. Lai gan šādos apstākļos nav iespējams veikt visas klientiem ierastās bankas operācijas, tomēr Unibankas klientu apkalpošanas centri ir atvērti visā Latvijā un klientu apkalpošana tiek veikta tādā apmērā un apjomā, kādā tas ir iespējams. Savukārt, lai izvairītos no iespējamām ļaunprātībām, šajos klientu centros līdz elektroapgādes atjaunošanai ir nodrošināta fiziskā apsardze. Unibanka klientu apkalpošanu nodrošina 62 klientu apkalpošanas centros Rīgā un Latvijā. Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols: «Piecas vietas Latvijā, kur mūsu filiālēs nav elektrības un līdz ar to ir traucēta sakaru sistēmu darbība, Unibankas mērogā faktiski ir vienīgās viesuļvētras sekas. Vietās, kur nav elektrības, nedarbojas arī bankas automāti un norēķinu sistēmas veikalos, tomēr mēs esam gatavi apkalpot klientus kaut vai daļēji - tā, kā tas šajos apstākļos ir iespējams un palīdzēt arī ar uzmundrinājumu un padomu, jo mūsu apkalpošanas centri klientiem ir atvērti visā Latvijā. Protams, ka mēs nāksim pretim arī tiem klientiem, kuru īpašums ir cietis vētrā, un, kuriem būs nepieciešams pārskatīt kredītu atmaksas grafikus un termiņus.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Parex banka turpina paplašināt savu darbību Igaunijā

, 18.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 13.augustā tika atvērts jauns Parex bankas klientu apkalpošanas centrs Igaunijas galvaspilsētā Tallinā Lasnamäe rajonā – Mustakivi tirdzniecības centrā. Šis ir jau otrais jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs Igaunijā pēdējā mēneša laikā – 23.jūlijā Parex bankas Igaunijas filiāle atvēra klientu apkalpošanas centru Igaunijas dienvidu pilsētā Tartu.

Parex bankas Igaunijas filiāles vadītājas Eižens Slava uzsver, ka šo klientu apkalpošanas centru atvēršana skaidri norāda uz Parex bankas nopietnajiem biznesa mērķiem Igaunijā. „Lai varētu sniegt mūsu klientiem vislabāko apkalpošanu, mēs aktīvi paplašinām mūsu Igaunijas bankas pakalpojumu tīklu privātpersonām un papildinām mūsu piedāvāto produktu grozu ar jauniem produktiem, kā arī domājam par jaunu klientu apkalpošanas centru atvēršanu” skaidroja Eižens Slava. „Igaunija ir mūsu mājas tirgus, jo, salīdzinot ar konkurentiem, mēs esam patiesa Baltijas banka un labi izprotam Igaunijas klientu vajadzības un vēlmes. Tajā pašā laikā, pateicoties plašajam filiāļu un klientu apkalpošanas centru tīklam Rietumeiropā un NVS valstīs, mēs piedāvājam saviem klientiem pievienoto vērtību - unikālu ekspertīzi šajos tirgos.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SEB Unibankai Rīgā jauns klientu apkalpošanas centrs

, 25.07.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 25. jūliju, SEB Unibanka savu klientu ērtībām atver jaunu klientu apkalpošanas centru. Jaunais klientu apkalpošanas centrs atradīsies Bolderājā, Stūrmaņu ielā 25.

"Izvēloties atrašanās vietu jauniem klientu apkalpošanas centriem, vienmēr kā svarīgākie tiek izvirzīti šādi kritēriji: telpas ir viegli pieejamas, tās ir plašas, un mūsu esošajiem un jaunajiem klientiem ir ērti saņemt tiem nepieciešamos bankas pakalpojumus un konsultācijas. Ņemot vērā Bolderājā un tās apkārtnē dzīvojošo un strādājošo skaitu, uzskatījām par svarīgu šiem cilvēkiem nodrošināt plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Jaunais klientu apkalpošanas centrs ir izvietots vairāk kā 400m2 lielās telpās," stāsta SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs.

Jaunajā klientu apkalpošanas centrā sākotnēji darbu uzsāks 5 klientu apkalpošanas speciālisti, bankas pakalpojumus un speciālistu konsultācijas ikviens varēs saņemt katru darba dienu no plkst. 9:00 līdz 17:00. Klientu apkalpošanas centra lielajā zālē ir pieejams arī SEB Unibankas internetbankas Ibanka termināls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Izmaiņas pārdevēju pienākumos ļauj nodrošināt veikalu stabilitāti

Jana Logina, “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta vadītāja, 14.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd pasaulē daudz tiek diskutēts, kā mainīsies veikalu un klientu apkalpošanas centru ikdiena, ņemot vērā pandēmijas izraisītos apstākļus, moderno tehnoloģiju attīstību un klientu paradumu izmaiņas.

Pavasarī ļoti daudz dzirdējām stāstus no Latvijas un ārvalstīm par to, ka uzņēmumi samazina darbinieku skaitu, slēdz veikalus un pārstāvniecības, jo dramatiski samazinājies apmeklētāju skaits. Sastopoties ar klātienes apmeklētāju skaita kritumu, daļa uzņēmumu uzreiz pieņēma lēmumu par veikalu slēgšanu uz nenoteiktu laiku, bet citi uzņēmumi aktualizēja jautājumu, kā maksimāli efektīvi noslogot veikalu darbiniekus, lai viņu pievienotā vērtībā uzņēmumam nemazinātos un klientiem saglabātu iespēju apmeklēt klientu centrus klātienē, lai saņemtu konsultācijas vai apskatītu preces. Arī šobrīd daudzi uzņēmumi noteikti ir līdzīgā situācijā.

Izvērtējot situāciju, “Tele2”, piemēram, kā risinājumu savlaicīgi izvēlējās veikt klientu centru speciālistu pārkvalifikāciju un izmaiņas viņu ikdienas darba pienākumos. Veikalu darbinieku zināšanu un iemaņu paplašināšana ir ļāvusi būtiski nostabilizēt un efektivizēt to centru darbību, kuri visvairāk varētu ciest no klientu plūsmu izmaiņām. Ieguvēji šajā gadījumā ir visi iesaistītie – darbinieks, klients un uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā veidot ciešas attiecības ar klientiem

Andrius Guzaitis, Bluelark Biznesa attīstības vadītājs, 27.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārdošanas jomā mēs piesardzīgi svinam uzvaras, kad ierodas jauni klienti.

Tomēr katrā uzņēmējdarbības mācību grāmatā teikts, ka pārdošana jaunam klientam izmaksā trīsdesmit reizes dārgāk nekā pašreizējam. Un mēs joprojām pieliekam vairāk pūļu, lai atrastu jaunus klientus, nevis veidotu ilgtermiņa attiecības ar viņiem.

Varbūt, piesaistot jaunus klientus, mēs jūtam lielāku lepnumu? Vai šampanietis ir garšīgāks, svinot jaunu pārdošanas darījumu? Veiksmīga klientu aiziešanas novēršanas kampaņa reti beidzas ar biroja ballīti.

Kāpēc uzvara ir tikai sākums?

Mūsdienu uzņēmējdarbība ir balstīts uz ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Lielākā daļa veiksmīgu uzņēmumu pielāgojas mainīgajām klientu vajadzībām, nodrošina izcilu klientu apkalpošanu un maksimāli palielina klientu vērtību ilgtermiņā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

SEB integrē biznesa virzienus

Ingrīda Drazdovska [email protected], 25.09.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai nostiprinātu SEB grupas klientiem piedāvājamo pakalpojumu kvalitāti, paaugstinātu darbības efektivitāti un veicinātu tālāku izaugsmi, no 2007. gada 1. janvāra tiks mainīta SEB grupas organizatoriskā struktūra. Sākot no nākošā gada 1. janvāra SEB grupa apvienos savas privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpojošās struktūrvienības piecās dažādās valstīs un izveidos vienotu Privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas divīziju (Retail Banking division), kurā būs iekļauta arī SEB Unibanka. SEB grupas mērķis ir kļūt par vadošo Ziemeļeiropas banku pēc klientu apmierinātības rādītājiem un atdeves uz pašu kapitālu. Jaunā struktūra sastāvēs no četrām klientu apkalpošanas divīzijām un trīs klientu apkalpošanas atbalsta divīzijām. - Privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas divīzija (Retail Banking), kurā ietilpst piecu valstu – Zviedrijas, Vācijas, Igaunijas, Latvijas, Lietuvas – struktūrvienības, kā arī SEB grupas maksājumu karšu centrs. Privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas divīzija apkalpos 5 miljonus privātpersonu un 400 000 mazo un vidējo uzņēmumu, tajā ietilpst 600 bankas filiāļu, un tā piedāvā pilnu elektronisko pakalpojumu klāstu. - Privātā kapitāla pārvaldības divīzija (Wealth Management), kurā ietilpst Aktīvu pārvaldības vienības un Privātās klientu apkalpošanas vienības. - Dzīvības apdrošināšanas divīzija (Life), kas veic visas SEB grupas dzīvības apdrošināšanas pakalpojumu operācijas. - Korporatīvo klientu apkalpošanas divīzija (Merchant Banking), kas apkalpo 1500 lielo uzņēmumu un finanšu institūciju. - Trīs apkalpošanas atbalsta divīzijas, kas ļaus vienkāršot finanšu darījumu un klientu apkalpošanas atbalsta funkcijas, – SEB grupas finanšu operāciju apkalpošanas divīzija, SEB grupas IT divīzija un SEB grupas personāla divīzija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Papildināta - FOTO: Luminor atver jauna koncepta klientu apkalpošanas centru

Žanete Hāka, 05.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luminor Tērbatas ielā atvērusi jauna koncepta klientu apkalpošanās centru, kura papildus finanšu konsultācijām tiks piedāvātas telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un publiskiem pasākumiem.

Šogad banka investējusi jaunās IT sistēmās, pārveidojusi klientu apkalpošanas centrus un darba vietas, reaģējot uz klientu paradumiem un tendencēm, atklājot centru, stāstīja Luminor vadītāja Kerli Gabriloviča.

Luminor veiktā aptauja liecina, ka 85% klientu Baltijas valstīs bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē.

«Pērn atvērām pirmo Luminor pašapkalpošanās punktu Cēsīs, bet šodien ejam tālāk, atverot durvis jauna koncepta apkalpošanas centram Tērbata, kas būs tikšanās vieta gan vietējiem uzņēmējiem, gan aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Šobrīd klientiem arvien svarīgākas kļūst tikšanās vietas – ne tikai ar bankas speciālistiem, bet arī ar saviem biznesa partneriem, un to varēs darīt jaunajā Luminor klientu apkalpošanas centrā,» saka Luminor pārdošanas vadītājs Normunds Rudzītis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nordea paplašina darbību Valmierā

, 13.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 14. septembrī Nordea banka svinīgi atzīmes savas darbības paplašināšanos Vidzemes reģionā, atklājot jaunu Valmieras klientu apkalpošanas centru. Tas atradīsies pašā Valmieras centrā - Rīgas ielā 21.

Svinīgajā Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centra atklāšanas pasākumā piedalīsies Nordea Latvija vadītājs Valdis Siksnis un Valmieras Domes vadītājs Inesis Boķis.

Nordea Latvija vadītājs Valdis Siksnis saka - "Nordea banka tuvākajos divos gados ir iecerējusi būtiski paplašināt savu darbību arī Latvijā. Mēs plānojam atvērt vismaz 10-15 jaunas filiāles gan Rīgā, gan arī citās lielākajās Latvijas pilsētās. Valmiera ir viena no ekonomiski aktīvākajām pilsētām, un mēs nākotnē saredzam lielu tās ekonomiskās izaugsmes potenciālu".

Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centra vadītāja Una Bergsone uzsver - "Paplašinot Valmieras klientu apkalpošanas centru, Nordea būs tuvāka saviem jau esošajiem klientiem. Mūsu mērķis ir piesaistīt arī daudzus jaunus klientus - gan privātpersonas, gan uzņēmumus. Nordea banka atrodas vienā no spēcīgākajām pozīcijām privātpersonu mājokļu kreditēšanā, taču tās konkurētspējas priekšrocība ir pilnīgs pakalpojumu klāsts visiem bankas lietotāju segmentiem".

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Atklās SEB Unibankas 24h klientu apkalpošanas centru

Agnese Pauliņa [email protected], 29.09.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB Unibanka pēc veiktajiem renovācijas darbiem atklās jauno klientu apkalpošanas centru Vecrīgā, Vaļņu ielā 11. Šis ir pirmais klientu apkalpošanas centrs Latvijā, kas sniegs klientiem iespēju izmantot elektroniskos bankas pakalpojumus visu diennakti. SEB Unibankas darba laikā – līdz plkst. 17.00 klientus apkalpos 4 klientu konsultanti, kas sniegs pilnu SEB Unibankas finanšu pakalpojumu klāstu, savukārt pēc plkst. 17.00 darbu turpinās 24h klientu apkalpošanas centra diennakts daļa – Elektroniskais klientu apkalpošanas centrs, kurā jebkurš SEB Unibankas klients varēs izmantot Ibankas sniegtās iespējas un pirmo SEB Unibankas skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomātu. Telpās atradīsies arī atsevišķs skaidras naudas izmaksas bankomāts. Abos bankomātos ir iespējams veikt ne tikai skaidras naudas operācijas, bet arī aplūkot maksājumu kartes konta atlikumu, veikt Lattelecom un LMT rēķinu apmaksu, veikt mobilo telefonu priekšapmaksas karšu Okarte, Amigo, Zelta Zivtiņa, Hallo papildināšanu, kā arī aplūkot pēdējos sešus ar maksājumu karti veiktos darījumus un veikt pārskaitījumus starp maksājumu kartēm piesaistītajiem kontiem. «Ieviešot pirmo 24h klientu apkalpošanas centru, SEB Unibanka realizē SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli – aktīvi piedāvāt saviem klientiem elektronisko pakalpojumu izmantošanu ārpus bankas darba laika. SEB grupa šogad visā pasaulē svin 150 gadu jubileju. Šī klientu apkalpošanas centra izveide ir viena no idejām, ko esam smēlušies no kolēģiem citās SEB grupas bankās. Vācijā, Frankfurtes centrā, veiksmīgi darbojas SEB grupas filiāle, kura darba dienas beigās tiek slēgta, bet visu atlikušo diennakts daļu turpina darboties elektroniskais klientu apkalpošanas centrs, kurā līdzīgi kā pirmajā SEB Unibankas pašapkalpošanās centrā klienti var izmantot internetbankas terminālu, skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomātus, kontu izrakstu izdrukas aparātus. Mēs patiesi ceram, ka klientiem šis 24h apkalpošanas centrs dos iespēju vēl ērtāk kārtot savus finanšu darījumus,» uzsver SEB Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

No klientu apkalpošanas līdz mājasdarbu risināšanai. Uz ko vēl spējīgi čatboti?

Db.lv, 11.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Virtuālais asistents vai klientu apkalpošanas speciālists? Svarīgākā ir problēmjautājumu risināšanas kvalitāte, ne tas, vai atbildes sniedz robots vai reāls cilvēks. Tomēr ir būtiski zināt, ko ņemt vērā, lai “saruna ar robotu” būtu izdevusies, īpaši, ja komunikācijas tēma skar finanšu informāciju, kurai nekādā gadījumā nebūtu jānonāk pie trešajām pusēm.

Septembra izskaņā “4finance” rīkoja tiešsaistes diskusiju par klientu servisa nākotni, kur viens no sarunas tematiem bija robotizācija, procesu automatizācija un tas, kā tās ietekmē klientu apkalpošanas kvalitāti. Sabiedrībā aizvien valda vairāki mīti par čatbotiem, tāpēc par to izmantošanu klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidē komentē “4finance” personāla daļas vadītāja Kristīne Isajeva.

Mīts – čatbots spēj atbildēt tikai uz vienkāršiem jautājumiem

Sarakstes, kurās atbildes sniedz virtuālais palīgs, tiek monitorētas jeb uzraudzītas. Ir gadījumi, kad cilvēki izmanto virtuālo asistentu kā palīgu ikdienas situācijās. Tehnoloģija šodien ir tik ļoti attīstīta, ka spēj risināt kompleksus jautājumus, nesekojot standartizētam algoritmam. Viens no interesantiem piemēriem, ar kuru dalās “4finance” personāla daļas vadītāja, ir par kāda cilvēka uzdoto jautājumu, kas, kā izrādījās, bija matemātikas uzdevums, ar kuru čatbots tika galā teicami. Ir bijuši gadījumi, kad čatbots tiek izmantots kā iepazīšanās rīks, lai atrastu savu otru pusīti, kas vien apliecina to, ka virtuālais sarakstes partneris spēj atpazīt dažādas situācijas un uz tām reaģēt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienests (VID) no 5.oktobra klientus klātienē apkalpos tikai pēc pieraksta, aģentūru LETA informēja VID.

Klientu apkalpošanu klātienē Rīgā un citās Latvijas pilsētās VID pakāpeniski atsāka kopš šā gada jūnija. Ārpus Rīgas tā notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, kamēr Rīgā ir iespējams gaidīt arī dzīvajā rindā ārpus ēkas.

Tomēr, ņemot vērā straujo Covid-19 saslimstības pieaugumu Eiropā un iestājoties rudenīgākiem laika apstākļiem, kas paaugstina inficēšanās risku, no šā gada 5.oktobra arī VID Rīgas klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1 klientu apkalpošana klātienē notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.

VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiek pieņemti no plkst.9 līdz 17. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz plkst.19, savukārt piektdienās klienti tiek pieņemti līdz plkst.15.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, sākot no šī gada 10.jūnija, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē - apmeklētājiem vērs durvis klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Talejas ielā 1.

Klātienes apkalpošana tiks atjaunota pakāpeniski, stingri ievērojot drošības un piesardzības prasības, tādēļ VID aicina arī turpmāk izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti - izmantojot Elektroniskās deklarēšanas sistēmu vai konsultatīvo tālruni.

Kā pirmais šī gada 10.jūnijā darbu atsāks VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs Talejas ielā 1, Rīgā. Citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas klientu apkalpošanas centra pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā.

Apmeklējot VID klientu apkalpošanas centru, dienests lūdz apmeklētājus būt piesardzīgiem un atbildīgiem, ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus - ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Tāpat dienests aicina atlikt VID apmeklējumu, ja jūtamas elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Vislabākais klientu apkalpošanas serviss starp kredītiestādēm - bankai Citadele

Db.lv, 31.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikgadējā uzņēmuma «Dive» klientu servisa novērtēšanas pētījumā par banku ar labāko klientu apkalpošanas servisu Latvijā jau ceturto reizi ir atzīta banka Citadele.

Pētījumu 2018. gada nogalē veica viens no vadošajiem klientu servisa novērtēšanas un uzlabošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumu Eiropā – «Dive». Pētījuma ietvaros veiktas 170 «slepenā klienta» vizītes pētījumā iekļauto banku filiālēs. To laikā pēc vienotas metodoloģijas un pēc identiskiem kritērijiem tika vērtēta banku filiāļu vide, darbinieku izskats, profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, spēja klientam piedāvāt viņam piemērotāko pakalpojumu un citi parametri.

«Dive» pētījums atklāj, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti var lepoties Lietuvas bankas ar vidējo rezultātu 89,1% no maksimāli iespējamiem 100% (kopējais vērtējums gada laikā uzlabojies par 1,4%). Otrajā vietā Baltijā klientu apkalpošanas kvalitātē ierindojas Latvijas bankas, kuru rezultāts ir 84,2%, kas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, samazinājies par 3,5%. Viszemāk klientu apkalpošanas kvalitāte novērtēta bankās Igaunijā - ar 81,0% (samazinājums par 2,3%).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru prezidenta amata kandidāta Krišjāņa Kariņa (JV) topošās valdības partneri šorīt parakstīja koalīcijas sadarbības līgumu, valdības deklarāciju un fiskālās disciplīnas līgumu.

Dokumentus parakstīja partiju un frakciju vadītāji, klātesot arī topošās valdības ministriem, kuri parakstīja valdības deklarāciju.

Parakstīšana notika Saeimas nama Sarkanajā zālē. Saeima šodien plkst.12 lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru vadītu Kariņš.

Savukārt pusstundu pēc Saeimas ārkārtas sēdes beigām Viesu zālē plānota Kariņa preses konference. Pēc valdības apstiprināšanas tā plānojusi arī pulcēties uz pirmo svinīgo sēdi valdības mājā.

Topošo valdību varētu atbalstīt 61 deputāts - tātad stabils labēji centrisks vairākums, iepriekš lēsa Kariņš.

Valdību veidos piecu politisko spēku pārstāvji - «Jaunā Vienotība» (JV), Jaunā konservatīvā partija (JKP), «KPV LV», «Attīstībai/Par» (AP) un «Visu Latvijai!»-«Tēvzemei un brīvībai»/LNNK (VL-TB/LNNK). Valdību vadīs politiķis no JV, lai arī šī partija vēlēšanās ieguva vismazāko mandātu skaitu Saeimā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Energoefektivitāte ir svarīga ikvienam

Sandris Točs, speciāli DB, 29.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prakse pierāda, ka nereti klienti, plānojot jaunu pieslēgumu, aprēķina nepieciešamo jaudu ar zināmu rezervi

Tā rezultātā tiek pieteikta divas vai līdz pat trīs reizes lielāka jauda, nekā tas nepieciešams, intervijā DB saka a/s Sadales tīkls (ST) klientu vadības direktors Imants Krūmiņš.

Uzņēmumam ir savs attīstības skatījums, taču kā jūs noskaidrojat to, ko no jums sagaida klienti?

Lai noskaidrotu klientu viedokli par ST sniegtajiem pakalpojumiem, apmierinātību un iespējamām vajadzībām nākotnē, jau trešo gadu pēc kārtas mēs veicam padziļinātu klientu apmierinātības indeksa pētījumu. Arī agrāk esam veikuši kvalitātes kontroles aptaujas. Pētījuma ietvaros uzdodam klientam jautājumus par viņam svarīgākajiem aspektiem, lai saprastu, kāda ir šī brīža apmierinātība un kas mums nākotnē ir jāuzlabo, pie kā jāpiestrādā. Tāpat ikdienā, nodrošinot individuālu korporatīvo klientu apkalpošanu, klientu vadītāji izzina klientu vēlmes un vajadzības, risina problēmas un konsultē par energoapgādes jautājumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikea paplašinās Latvijā un 2024. gada vasarā tiks atvērta jauna klientu apkalpošanas vieta Liepājā.

Tā būs pirmā mazāka apmēra apkalpošanas vieta Latvijā – plānošanas un preču pasūtīšanas centrs, kas ieviests, lai klientiem palīdzētu plānot, pasūtīt un saņemt individuāliem mērījumiem, vajadzībām un vēlmēm pielāgotus telpu iekārtojuma risinājumus. Atverot jaunu Ikea klientu apkalpošanas vietu, Latvijas iedzīvotājiem tiks nodrošināta lielāka Ikea preču un pakalpojumu pieejamība piekļuves un cenas ziņā.

Ikea plānošanas un preču pasūtīšanas centrs tiek veidots, lai klientiem palīdzētu plānot telpu iekārtojumu, izmantojot Ikea labiekārtošanas risinājumus, piemēram, virtuvēs, uzglabāšanas telpās, guļamistabās u.c. Klientiem būs iespēja saņemt iepriekš pieteiktus, Ikea speciālistu sniegtus klātienes individuālās plānošanas pakalpojumus, šim nolūkam īpaši atvēlētās zonās plānot pašrocīgi vai ar Ikea darbinieku palīdzību, kā arī uzreiz pasūtīt telpu iekārtojuma plānā iekļautās mēbeles. Plānošanas un preču pasūtīšanas centrā varēs arī ērti veikt Ikea pasūtījumus tiešsaistē un saņemt pasūtītās preces.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Booking.com atvērs klientu apkalpošanas zvanu centru Viļņā

Zane Atlāce - Bistere, 04.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Booking.com nākamā gada aprīlī Lietuvas galvaspilsētā Viļņā atvērs pirmo klientu apkalpošanas zvanu centru Baltijas reģionā, liecina uzņēmuma publiskotais paziņojums.

Jaunākajā uzņēmuma Booking.com zvanu centrā plānots pieņemt darbā ap 200 cilvēku. Mērķis nākamo četru līdz piecu gadu laikā ir pieņemt darbā līdz pat 900 darbiniekiem.

Viļņas zvanu centrs būs devītais uzņēmuma Booking.com zvanu centrs Eiropā un astoņpadsmitais pasaulē. Viļņas klientu apkalpošanas centrs būs daļa no uzņēmuma Booking.com diennakts apkalpošanas komandas, kuras uzdevums ir palīdzēt viesiem un naktsmītņu partneriem, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tajā skaitā atbildēt uz ienākošajiem zvaniem, e-pastiem un ziņām. Uzņēmuma Booking.com birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 7 000 klientu apkalpošanas komandas darbinieku.

«Viļņa arvien vairāk sevi parāda kā īstu reģionālo Eiropas galvaspilsētu, atklājot savu multikulturālo vidi, kas ir raksturīga arī uzņēmumam Booking.com,» komentē Džeimss Vaterss (James Waters), uzņēmuma Booking.com klientu apkalpošanas nodaļas globālais direktors. «Viļņas bagātība ir tās talantīgie cilvēki, it īpaši valodu zināšanu dēļ, kuras mums ir būtiskas. Mēs vēlamies turpināt paplašināt darbinieku loku Baltijas valstīs.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Hansabanka sāk vērienīgāko bankas filiāļu pārveidi Latvijā

, 18.01.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadarbībā ar pasaulē atzītu dizaina kompāniju Allen International, Hansabanka uzsākusi vērienīgāko bankas filiāļu pārveides projektu Latvijā. Tas ļaus klientiem baudīt vēl labāku servisu - samazinot rindas, palielinot funkcionalitāti un radot vēl patīkamāku atmosfēru bankas klientu apkalpošanas telpās.

Līdz šī gada beigām Latvijā plānots pilnībā ieviest jauno Hansabankas filiāļu konceptu kopā 30 klientu apkalpošanas vietās, tai skaitā arī atvērt 6 pilnīgi jaunas filiāles. Ar šo konceptu Hansabanka ir radījusi nākamās paaudzes filiāles, kas būs gatavas nākotnes situācijai - bankas filiālēm kā klientu konsultāciju centriem. Šobrīd desmit filiālēs jaunais dizains jau ir veiksmīgi ieviests. Pārējās vairāk nekā 50 Hansabankas filiālēs šogad plānots jauno dizaina konceptu ieviest daļēji, izmantojot atsevišķus elementus. Tieši filiāle "Barons" ir viena no pirmajām, kur jaunais dizaina koncepts ir ieviests pilnībā. Šogad visā Latvijā tiks pārveidots arī bankas automātu noformējums. Filiāļu tīkla paplašināšanā un jau esošo klientu apkalpošanas vietu pārveidē nākamo divu gadu laikā plānots ieguldīt vairāk nekā 10 miljonus latu.

Komentāri

Pievienot komentāru