Pērno gadu Latvijas sociālais tīkls SIA Draugiem noslēdzis ar 4,14 milj. Ls neto apgrozījumu, kas bija par 5% vairāk nekā 2011. gadā, kad apgrozījums veidoja 3,94 milj. Ls, DB informēja Draugiem.lv grupas runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Lielāko daļu jeb 62% no ieņēmumiem veidoja portāla pamatdarbība un spēļu sadaļa, 29% bija reklāmas artava  un 9% – Pērkam Kopā ieņēmumi. Salīdzinājumam, 2011.gadā ieņēmumu struktūra attiecīgi bija: 64%; 29% un 6%.

Uzņēmuma rentabilitātes rādītājs 2012. gadā bija 9%. 2012. gada SIA Draugiem neto peļņa bija 386,3 tūkst. Ls, kas bija par 3% mazāka kā pirms gada.

Nelielais kritums galvenokārt pamatojams ar pieaugumu tiešajās pakalpojuma sniegšanas izmaksās – sadarbības partneru ieņēmumu daļā, piemēram, pakalpojumu nodrošināšanas izmaksas, kas palielinājās par 7% salīdzinājumā ar 2011.gadu, paskaidroja J. Palkavnieks.

Tuvākie Draugiem nākotnes plāni ir saglabāt līderpozīcijas Latvijā un turpināt darbu pie dažādu produktu piedāvāšanas ārvalstu tirgos. «Facebook mēs uztveram kā konkurentu, tāpat kā jebkuru sociālo mediju, tāpēc darām visu, lai mēs būtu mīļāki, tuvāki, saprotamāki un savienotu vairākas paaudzes,» akcentēja Draugiem.lv grupas runasvīrs.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra