Eiropas digitālā saimniecība ir ieguvusi stabilitāti, kur pašlaik tiek investēts jaunās tehnoloģijās un interneta mediju attīstībā. Visperspektīvākie tirgi pašlaik ir Lielbritānijā un Vācijā. Šīs abas valstis kopā savāc apmēram 50% Eiropas interneta reklāmu. Liela nozīme interneta attīstībā ir stratēģiskā investora piesaistei. Piemēram, Vācijā šo lomu ir uzņēmies uzņēmums T-online. Pārdoto reklāmu skaits internetā 2002. gadā ir ievērojami pieaudzis salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Arī patstāvīgo interneta lietotāju skaits liecina par digitālā tirgus perspektīvu. Vācijā pašlaik ir 32 miljoni patstāvīgo interneta lietotāji, Lielbritānijā 22,8 miljoni un Francijā 13,8 miljoni. Avots: Heise.de

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra