Šobrīd ir ieviesta elektroniskā deklarēšanas sistēma, kuru izmanto 1254 personas (gan juridiskas, gan fiziskas), taču, kamēr Latvijā nav ieviests drošs elektroniskais paraksts, līdzās elektroniskajiem attiecīgie dokumenti ir jāiesniedz arī papīra formā, skaidro Valsts ieņēmumu dienesta Komunikāciju nodaļas priekšnieka pienākumu izpildītāja Līga Mieze. Viņa norāda, ka līdz noteiktajam termiņam uzņēmējam ir ir jāiesniedz dokuments elektroniski un pēc tam 15 dienu laikā arī papīra formātā. Taču, tiklīdz Latvijā būšot ieviesta elektroniskā paraksta sistēma, tā papīra formu dokumentus tie, kuri tos iesniegs elektroniski, varēs neiesniegt, norāda l. Mieze.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra