Jaunākais izdevums

No 2006.gada 21.decembra uzziņu mediju uzņēmums SIA Eniro Latvija juridiskais nosaukums būs SIA Tele Media, informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Valdis Višņevskis. Uzņēmuma nosaukuma maiņa saistīta ar licences, kas deva iespēju izmantot Eniro vārdu Latvijā, termiņa beigām.

SIA Tele Media darbojas uzziņu mediju biznesā jau 15. gadu (no 02.09.1992.) un līdz 2005. g. 1. jūnijam bija zviedru koncerna Eniro meitas uzņēmums Latvijā. 2005.gadā, mainoties Eniro biznesa stratēģijai Baltijas valstīs un Austrumeiropā, atsevišķi meitas uzņēmumi šajā reģionā tika pārdoti un kopš 01.06.2005. Eniro Latvija strādā kā neatkarīgs 100% Latvijas uzņēmums.

Lai padarītu saprotamāku šo neatkarību starptautiskā līmenī, esot nolemts turpmāk neizmantot Eniro vārdu un atgriezties pie iepriekšējā uzņēmuma nosaukuma Tele Media, izmantojot līdzīgu pieredzi, kā tas notika šogad Igaunijā.

V. Višņevskis skaidroja: "Uzņēmuma nosaukuma maiņa saistīta ar licences, kas deva iespēju izmantot Eniro vārdu Latvijā, termiņa beigām. Līdz ar to, lai turpmāk padarītu saprotamāku šo neatkarību starptautiskā līmenī, ir nolemts turpmāk nepagarināt licences darbību un atgriezties pie iepriekš labi zināmā un labo slavu iemantojušā uzņēmuma nosaukuma Tele Media. Esam pārliecināti, ka Latvijā daudzi vēl labi atceras šo nosaukumu kopš 90-gadiem un šī atgriešanās pie pārbaudītām vērtībām nesīs uzņēmumam labumu, kā arī papildus iespējas tuvākā nākotnē".

Ar jauno zīmolu Tele Media tiks turpināta līdzšinējā uzņēmuma darbība Latvijas informatīvo mediju tirgū. Tiks saglabāti visi esošie produkti: tālruņu katalogi Visa Latvija, Delovaja Latvija, Visa Rīga un tūrisma katalogs Auto & Travel, sadarbība ar starptautiskajiem projektiem Europages un Navigator, interneta uzziņu kataloga www.1189.lv veidošana un uzturēšana, kā arī uzziņu sniegšana pa tālruni, izmantojot uzziņu dienesta Infoline 1189 pakalpojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

VID panākums tiesā norāda uz versiju par Lūša un Aišpura nogalināšanu

Lato Lapsa kopā ar Kristīni Jančevsku, Baltic Screen, speciāli Db, 06.08.2008

Jelgavas gaļas kombināta vadības pārstāvji tiesībsargus vairākkārt informēja, ka ar Grupa Media saistītas personas cenšas piespiest uzņēmumu pārskaitīt arestētos līdzekļus kādai trešajai personai. Pašlaik gan nav zināms, cik nopietni izmeklētāji Aigara Lūša (attēlā) slepkavību saista ar naudas atmazgātāju mēģinājumiem jebkādā veidā atgūt savus līdzekļus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Finanšu policijas panākumi, Latgales priekšpilsētas tiesai par naudas atmazgāšanu notiesājot SIA Grupa Media valdes locekli Ernestu Jansonu, netieši norāda uz versiju par iemesliem, kuru dēļ pagājušā gada septembrī un šā gada janvārī tika nogalināti uzņēmēji Gatis Aišpurs un Aigars Lūsis.

Notiesā par atmazgāšanu

Šā gada 27. jūnijā Rīgas Latgales priekšpilsētas tiesa mazpazīstamās SIA Grupa Media – 2005. gadā dibinātas kompānijas ar minimālo 2000 latu pamatkapitālu un Panama ofšorā Goldbeam Trading Inc. noslēptiem īpašniekiem – valdes loceklim Ernestam Jansonam piesprieda nosacītu piecu gadu cietumsodu un 8 000 latu naudassodu.

Šis spriedums tika pasludināts, tiesai 1974. gadā dzimušo E. Jansonu atzīstot par vainīgu pēc Krimināllikuma 218. panta otrās daļas un 195. panta trešās daļas – par izvairīšanos no nodokļu nomaksas un par noziedzīgi iegūtu finanšu līdzekļu legalizēšanu lielā apmērā vai organizētā grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzzinātu, kā un ar kādiem instrumentiem vēlēšanās startējošie politiskie spēki plāno risināt valstiski svarīgus jautājumus, Dienas Bizness uz sarunu aicināja 14. Saeimas vēlēšanās startējošo partiju un to apvienību sarakstu izvirzītos Ministru prezidenta amata kandidātus.

Dienas Bizness visiem piedāvāja trīs pamatjautājumus, kas atainoti uzskatāmos grafikos:

  1. Par iedzīvotāju skaita samazināšanos, kas novērota pēdējo 30 gadu laikā.
  2. Par uzņēmumos nodarbināto skaita sarukumu, kas īpaši izteikti vērojams 2020. - 2021. gadā.
  3. Pēdējā laikā nepieredzēti augstā inflācija, kura pārsniegusi 21%, kaut arī eirozonā, kurā ir arī Latvija, tā ir tikai nepilnu 9% līmenī.

Dienas Biznesa jautājumi aicina nevis kritizēt esošo, bet piedāvāt risinājumus situācijai, aicina atbildēt uz svarīgāko - ko darīt, lai palielinātu iedzīvotāju skaitu valstī, būtu vairāk darba vietu un inflācija atgrieztos «saprātīgos rāmjos».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

755 miljoni eiro Eiropas kino industrijai

, 13.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā programma MEDIA 2007 turpmāko septiņu gadu laikā nodrošinās 755 miljonus eiro Eiropas kino industrijas sekmēšanai, Db.lv informēja Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā.

Gandrīz 65% kopējā budžeta tiks izmantoti, lai vienkāršotu Eiropas kino produkcijas apriti Eiropas valstīs un visā pasaulē. MEDIA 2007, jo īpaši maziem un vidējiem uzņēmumiem, atvieglina piekļuvi finansējumam un paredz plašāku ciparu tehnoloģiju izmantojumu, lai Eiropas audiovizuālā nozare kļūtu konkurētspējīgāka.

ES komisāre informācijas sabiedrības un saziņas līdzekļu jautājumos Viviāna Rēdinga akcentēja: "Ciparu tehnoloģijas pēc būtības pārveido kino nozares darbību. Lai nodrošinātu panākumus, ir jāsper nozīmīgs solis uz priekšu digitalizācijas virzienā, apmācot nozares profesionāļus, modernizējot kinoteātrus un izstrādājot jaunus izplatīšanas līdzekļus. MEDIA 2007 nodrošina pareizos instrumentus, lai Eiropas kino industrija varētu virzīties uz šo mērķi."

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - Providence MTG Baltijas biznesu pārsauc par All Media Baltics

LETA, 18.10.2017

Viasat vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko (no kreisās), All Media Baltics vadītāja Latvijā Baiba Zuzēna un All Media Baltics valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons.

Foto: Edijs Pālens/ LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics», trešdien informēja uzņēmuma vadītājs Pjērs Danons.

Pievienota 7.-9.rindkopa un 15.-19.rindkopa

Darījuma noslēgšanai saņemtas visu Baltijas valstu regulatoru, tostarp Latvijas Konkurences padomes atļaujas.

Darījums paredz, ka «Providence» iegādājas visu Zviedrijas mediju grupas MTG Baltijas biznesu – visus televīzijas (TV) kanālus, bezmaksas un maksas TV pakalpojumus, kā arī radio un digitālos aktīvus.

Darījums pilnībā noslēgts šodien, 18.oktobrī, un jaunais uzņēmums ar nosaukumu «All Media Baltics» turpmāk apvienos visus Baltijā līdz šim reģistrētos MTG uzņēmumus, tostarp TV3, LNT, «Viasat», «Star FM» un «Smart AD».

Turpmākā «All Media Baltics» izaugsme tiks veidota, apvienojot vietējo un starptautisko nozares pieredzi un ekspertīzi. «Tā kā plānojam investēt jaunajās tehnoloģijās – HD (augstas izšķirtspējas) un VOD (video pēc pieprasījuma) platformu attīstībā, es ticu, ka mana lielā pieredze telekomunikāciju industrijā būs vērtīgs pienesums,» uzsvēra Danons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija “Meža un zemes resursu apsaimniekošanas sociālekonomiskie aspekti un izmaiņas Eiropas Savienības jaunās vides politikas apstākļos”

Lekcijas datums un vieta: 18.10.2023., Jelgava

Referents: Māris Liopa, Latvijas Mežu sertifikācijas padomes priekšsēdētājs, LR Zemkopības Ministra padomnieks meža resursu ilgtspējīgas pārvaldības un izmantošanas jautājumos

Lekcijas tēma: Meža un zemes resursu apsaimniekošana aptver neskaitāmas apakšnozares, kurām veiksmīgas apsaimniekošanas gadījumā būtu jāfunkcionē kā vienotam organismam.

Videolekcija “Purvu un kūdras nozīme jaunajā globālajā situācijā”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no uzņēmēju vidū lasītākajiem laikrakstiem Dienas Bizness no šodienas piedzīvo jaunas izmaiņas un gatavs būt uz viļņa arī šajā pārmaiņu laikā.

emDienas Bizness/em mainās To Db vadība uzsvēra uzņēmuma rīkotajās brokastīs ar sadarbības partneriem - mediju aģentūrām. Tikšanās laikā reklāmas nodaļas vadītājs Juris Rožkalns apbalvoja 2008. gada labākos Dienas Biznesa sadarbības partnerus, kuru Reklāmas aģentūru TOP 3 iekļuvuši Media House, Omnicom Media Group (OMG Latvia, OMD Latvia PHD Latvia) un MMS Communications (Starcom, Zenithoptimedia, Reactive). Tāpat viņš atzinīgi novērtēja veiksmīgu sadarbību ar vadošajām Reklāmas aģentūrām: Media Scope, Inspired Communicatins, Mediacom Latvia, Carat, Media Bridge, Creative Media Services, Media Pool, Media Planning Group, Reklāmas līnija L un L.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Kriminālprocesā par piesavināšanos iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušie

LETA, 24.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policijas (VP) izmeklētajā kriminālprocesā par piesavināšanos kolektīvās iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušās personas.

Pagājušā gada vasarā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) paziņoja, ka ir saskatījis noziedzīga nodarījuma pazīmes kolektīvās iepirkšanās portāla SIA Cherry Media darbībās un vērsies VP.

Pēc darbības pārtraukšanas Cherry Media PTAC sniegusi ziņas par 221 pakalpojumu sniedzēju, kuru kuponi kopš 2015.gada decembra pārdoti kolektīvās iepirkšanās portālos cherry.lv un citylife.lv. No uzņēmuma sniegtās informācijas izriet, ka apmēram par 4452 kuponiem par kopējo summa 113 118 eiro Cherry Media nav pārskaitījusi pārdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem no patērētājiem saņemto naudu.

VP preses pārstāvis Dairis Anučins apstiprināja, ka pēc informācijas pārbaudes tika sākts kriminālprocess aizdomās par piesavināšanos lielā apmērā, un šobrīd policija turpina izmeklēšanu. Patlaban šajā kriminālprocesā par cietušajām atzītas 15 personas, taču aizdomās turētā statuss nevienai personai nav noteikts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Fabrics iegādājas 50% kapitāldaļu ģeotekstila ražotnē Tele Textile Latvia

Dienas Bizness, 25.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauma Fabrics iegādājusies 50% kapitāldaļas uzņēmumā Tele Textiles Latvia, kas nodarbojas ar tehniskā tekstila jeb ģeotekstila ražošanu, informē uzņēmumā.

Tele Textiles Latvia ražotos poliestera audumus galvenokārt izmanto grunts nostiprināšanai ceļu būvē un erozijas novēršanai. Norvēģijas uzņēmums Tele Textiles AS uzsāka ģeotekstila ražošanu jau sešdesmitajos gados un to eksportēja pa visu Eiropu.

2014. gadā Norvēģijas uzņēmums tika reorganizēts un iekārtas tika pārvestas uz Liepāju. Šobrīd Tele Textiles Latvia ražotne ir iekārtota no Lauma Fabrics īrētajās telpās, kopumā aizņemot aptuveni 3000 kvadrātmetrus. Šogad uzņēmums plāno saražot aptuveni 1,7 miljonus kvadrātmetrus ģeotekstila audumu un eksports veido 100%. Produkcija tiek realizēta uz Poliju, Itāliju, Nīderlandi, Skandināviju un citām Eiropas valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Ilggadējā TV3 vadītāja Zūzena atstās darbu All Media Latvia vadībā

LETA, 04.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilggadējā televīzijas programmas «TV3» vadītāja Baiba Zūzena atstās darbu mediju grupas SIA «All Media Latvia» vadībā, un viņu nomainīs pašreizējais grupas «All Media Baltics» valdes priekšsēdētājs Kristians Antings.

Kā aģentūru LETA informēja uzņēmumā, šodien mediju grupa «All Media Baltics» paziņoja par izmaiņām vadības komandā. Zūzena, kura uzņēmumu Latvijā vada jau 10 gadus, SIA «All Media Latvia» strādās līdz šī gada 31.augustam. SIA «All Media Latvia» padomes sastāvs tiks precizēts tuvākajā laikā.

Darba attiecības tika beigtas, pamatojoties uz abpusēju vienošanos, savukārt vienošanās detaļas netiek izpaustas.

Antings pateicās Zūzenai par ieguldījumu, vadot dažādus «All Media Baltics» uzņēmumus. Antings sola nodrošināt stratēģisko mērķu sasniegšanu visās «All Media Baltics» biznesa jomās Latvijā, turpinot koncentrēties uz galvenajām prioritātēm - TV biznesa vides stiprināšanu, vadošo vietējo video straumēšanas pakalpojumu veidošanu un vietējās satura ražošanas iespēju paplašināšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

CityLife.lv un Cherry.lv īpašnieks šogad cer sasniegt 26-29 milj. eiro apgrozījumu

Sanita Igaune, 19.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2012. gada pirmajā pusgadā kolektīvās iepirkšanās uzņēmums Cherry Media, kurā ietilpst portāli CityLife.lv un Cherry.lv Latvijā, dubultojis apgrozījumu – no 5,85 milj. eiro (4,1 milj. Ls) pērnā gada pirmajos sešos mēnešos līdz 12,48 milj. eiro (8,8 milj. Ls) šā gada pirmajā pusē.

Tādējādi Cherry Media ir kļuvis par lielāko e-komercijas uzņēmumu visā Baltijā, Db norāda CityLife.lv mārketinga vadītāja Ance Rancāne. Cherry Media grupā bez CityLife.lv un Cherry.lv, ietilpst Beta.lt un Grupinis.lt Lietuvā, kā arī Cherry.ee Igaunijā.

«Mēs paredzam, ka 2012. gada kopējais apgrozījums būs 26–29 milijonu eiro robežās,» prognozē Cherry Media grupas vadītājs Aldas Kirvaitis.

Kopš gada sākuma kolektīvās iepirkšanās portālu apmeklētāji iegādājušies teju 1,2 milj. kuponu Cherry Media grupas portālos Baltijā. Šā gada otrajā ceturksnī Cherry Media grupa pārdeva kuponus produktiem un pakalpojumiem 6,7 milj. eiro vērtībā; tas ir par 17% vairāk nekā pirmajā ceturksnī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Policija atklājusi uzņēmēju Aigara Lūša, Gata Aišpura un Genadija Peredeļska pasūtījuma slepkavību sēriju, kā arī VID Muitas kriminālpārvaldes šefa Vladimira Vaškeviča spridzināšanas lietu un apcietinājusi divus Lietuvas un vienu Latvijas pilsoni.

2007. un 2008.gadā Latvijā tika izdarīta uzņēmēju pasūtījuma slepkavību sērija, radot lielu sabiedrisko rezonansi. 2007.gada februārī, Rīgā, kādā Slokas ielas mājas pagalmā ar vairākiem šāvieniem tika nogalināts 47 gadus vecais uzņēmējs Genādijs Peredeļskis, 2007.gada septembrī, Jēkabpilī, Rīgas ielā netālu no darba vietas nošāva 1970. gadā dzimušo Gati Aišpuru, savukārt, 2008.gada janvārī Garkalnes novada Priedkalnē tika nošauts Cēsu gaļas kombināta Ruks un a/s Jelgavas gaļas kombināts vadītājs Aigars Lūsis.

Garkalnē nogalinātais 1981. gadā dzimušais Aigars Lūsis no tēva mantoja kapitāldaļas vairākos uzņēmumos – gaļas pārstrādes a/s Jelgavas gaļas kombināts (un a/s Ruks Cēsu gaļas kombināts, SIA Džuta (tirdzniecība un nekustamie īpašumi), saimniecībās SIA Jaunpūpoli, SIA Šķaunes bekons un SIA Cirmas bekons, kā arī atkritumu pārstrādes SIA Markat. Nogalinātajam piederēja 100% uzņēmuma Sidrabene daļas un SIA Rīgas gaļas pārstrādes sabiedrības 25 % kapitāldaļu. Pēc Db un Baltic Screen datiem, pateicoties tieši apjomīgajam mantojumam, A. Lūsis bija iekļuvis arī Latvijas miljonāru sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

E-komercijas grupa Cherry Media sasniedz 27,5 miljonu eiro apgrozījumu, tomēr peļņu neatklāj

Gunta Kursiša, 09.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cherry Media grupa 2012. gada laikā pārdevusi preces un pakalpojumus 27,5 miljonu eiro vērtībā, tādējādi dubultojot 2011. gada apgrozījuma rādītājus un kļūstot par lielāko e-komercijas grupu Baltijas valstīs. Tomēr Cherry Media pārstāvji neatklāj grupas peļņas rādītājus.

Cherry grupas pārdošanas apjoms 2012. gadā ir pieaudzis par 84%. «Cherry Media akcionāri ir apmierināti ar grupas finanšu rādītājiem, tomēr Cherry Media grupa pašlaik neatklāj detaļas par 2012. gada finanšu rādītājiem, jo tie pašlaik vēl nav auditēti,» Db.lv norādīja Cherry Media izpilddirektors Aldas Kirvaitis.

Piecos no 12 mēnešiem tika sasniegti pārdošanas apjomu rekordi, un Cherry Media klienti gada laikā kopā veica 1,4 miljonus pirkumu, norādīts uzņēmuma paziņojumā. Ar Cherry starpniecību 2012. gada laikā tika piedāvāti vairāk nekā 20 tūkstoši pakalpojumu un preču.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer 2007 apbalvojumus iegūst Latvijas un Lietuvas aģentūras

Lelde Petrāne kopā ar Valdi Vikmani, 24.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas.

21.septembrī Sapņu Fabrikā notika starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer 2007 noslēguma ceremonija, kuras laikā apbalvoja labākos festivālam iesniegtos darbus.

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas - Creativity Case* radošo kategoriju balvu ieguva Latvijas reklāmas aģentūra Zoom!, savukārt balvu Media Folder** par labāko mediju pielietojumu saņēma Lietuvas aģentūra Lowe Age, Db.lv informēja festivāla Golden Hammer projekta vadītāja Viktorija Puriņa.

Grand Prix ieguvēji šogad Interaktīvo mediju kategorijā bija McCann Erickson Prague (Čehija), ar darbu Lidice Total Burn-Out un Sociālo reklāmu kategorijā Latvijas aģentūra Zoom! ar darbu Shock songs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Optibet pārdots par 1 miljonu LVL

, 26.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielākais sporta totalizators Tele Toto, kas strādā zem nosaukuma Optibet, pārdots Zviedrijas kompānijai Redbet Holding AB, ziņo Telegraf.

Redbet Holding AB nodarbojas ar totalizatora izveidi internetā, kā arī pašai ir savs totalizators internetā - www.redbet.com. Redbet Holding AB prezidents Džonas Sendvils laikrakstam pavēstīja, ka darījums vēl ir jāapstiprina Latvijas pusei. Ja tā notiks tad Redbet Holding AB savā īpašumā iegūs 98% Tele Toto akciju.

Redbet Holding AB iegādāsies Tele Toto nevis samaksājot naudu, bet piedāvājot savas akcijas. Tele Toto savā īpašumā iegūs 294 117 Redbet Holding AB akcijas, un tās kopējā vērtība ir 1,09 miljoni LVL. Pēteris Šmidre, kam pieder 47,39% Tele Toto, savā īpašumā iegūs Redbet Holding AB akcijas, kuru vērtība pārsniedz pusmiljonu LVL.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golden Hammer festivāla trīs galvenās balvas draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm, kas ir nebijis gadījums festivāla vēsturē.

„Austrumu Eiropas valstis ir labākas inovatīvajā reklāmā, tomēr Rietumu valstis joprojām apsteidz austrumus tradicionālajā reklāmā” – komentēja Amir Kassaei. Tendences, kuras ir vērojamas šogad festivālā Golden Hammer parāda to, ka Latvijas reklāmas tirgus un Austrumu tirgus kopumā, ir ne tikai perspektīvs inovācijas jomās, bet arī pietiekami radošs.

Kopumā, 7 kategorijās, Radošā žūrija piešķīra:

64 diplomus (darbi iekļuva šortlista sarakstā), no tiem:

22 Sudraba Āmurus,

12 Zelta Āmurus, un, visbeidzot,

3 Grand Prix:

Man skinBBDO Russia, Krievija;

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meža un saistīto nozaru ekspertu lekcijas Latvijas mežu sertifikācijas padomes Meža programmas 2022 ietvaros.

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija: “Aktualitātes meža sertifikācijā jaunajā situācijā”

Referents: Jānis Švirksts, LMSP sertifikācijas eksperts, "BM Certification" izpildirektors

Lekcijas tēma: FSC apstiprinātais standarts Latvijai un MK apstiprinātie noteikumi (saskaņā ar RED II direktīvu) par prasību pierādīt CSA izmantojamās dedzināmās koksnes ilgtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Visual Media piesaista divus miljonus eiro jaunu digitālo stendu izvietošanai Rīgā

Db.lv, 06.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielformāta un digitālās vides reklāmas uzņēmums "Visual Media Group" piesaistījis līdz diviem miljoniem eiro no riska kapitāla fonda "FlyCap", lai veidotu jaunu digitālo reklāmas vides stendu tīklu Rīgā, informē "Visual Media Group" pārstāvji.

"FlyCap" finansējums arī papildinās "Visual Media Group" apgrozāmo līdzekļu kapitālu, kas nepieciešams tālākai visu uzņēmuma segmentu izaugsmei.

"Visual Media Group" valdes loceklis Reno Grinbergs norāda, ka uzņēmums 2021.gada nogalē dzēsa visas iepriekšējās finanšu saistības un komercķīlas ar iepriekšējiem aizdevējiem.

Tāpat viņš informē, ka ir sākta divu grupas uzņēmumu apvienošana. Tuvāko trīs mēnešu laikā SIA "Visual Media" tiks iekļauta uzņēmumā SIA "Visual Media Group", kuras iepriekšējais nosaukums bija SIA "Visual Agency".

Pērn "Visual Media" uzvarēja vairākās izsludinātajās izsolēs par tiesībām izvietot vides reklāmas stendus Rīgā. Jaunie līgumi ļauj veidot digitālo reklāmas stendu tīklu ar vairāk nekā 300 reklāmas objektiem dažādās vietās Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aktuālāka kļūs netradicionālā reklāma

, 28.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mediju aģentūra Creative Media Services pagājušo gadu noslēgusi ar 65% apgrozījuma pieaugumu. Apgrozījuma kāpumu sekmējusi mediju aģentūru tīkla Columbus Media International 4% akciju iegāde.

Latvijas mediju aģentūra Creative Media Services 2006.gada pirmajā pusgadā kāpināja apgrozījumu par 82% un kopumā gadu noslēdza ar 65% apgrozījuma pieaugumu, Db.lv informēja aģentūras pārstāve Evija Ercmane. Creative Media Services apgrozījums 2006.gadā bija 3 miljoni latu, salīdzinot ar 1,8 miljoniem latu 2005.gadā.

Apgrozījuma pieaugumu Creative Media Services devis ne tikai aktīvais mediju tirgus, kas aizvadītajā gadā atsevišķos segmentos, piemēram, televīzijā piedzīvojis teju 100% piesātinājumu. Apgrozījuma kāpumu sekmējusi arī 4% akciju iegāde vienā no nozīmīgākajiem pasaules mediju aģentūru tīkliem Columbus Media International.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātais galda spēļu uzņēmums «Brain Games» šā gada augustā nopircis lietuviešu galda spēļu, pužļu un rotaļlietu mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmumu «New Media Publishing», informē uzņēmumā.

Darījuma summa netiek atklāta.

Pēc uzņēmuma domām, «New Media Publishing» pirkums ievērojami paplašinās «Brain Games» vairumtirdzniecības sortimentu. Turklāt tas jau gadiem ir bijis «Brain Games» lielākais klients Lietuvā un pērn tas arī ieguva Latvijas Investīciju un Attīstības Aģentūras «Nameja balvu» kā labākais Latvijas partneris Lietuvā.

«Brain Games» darbojas tirgū 15 gadus un pērn kopējais grupas apgrozījums bija 3,7 miljoni eiro. Nopērkot «New Media Publishing», uzņēmuma Baltijas biznesa portfelim provizoriski tiek pievienots 1,3 miljonu eiro apgrozījums.

«Jau pirms uzņēmuma pirkuma «Brain Games» izplatīja Baltijā arī Lietuvā ražotās galda spēles. Nopirkām «New Media Publishing», jo tas papildina mūsu veikalu tīklu - «Brain Games» būs tuvāk gala patērētājiem un mēs varēsim vēl aktīvāk piedalīties Lietuvas galda spēļu kultūras veidošanā. Turklāt tas arī palīdz mums paiet pāris soļus tuvāk mūsu vīzijas īstenošanai - lai galda spēles kļūtu par vienu no populārākajiem hobijiem Baltijā. Pēc mūsu rīcībā esošajiem datiem, Latvijā populārākās galda spēles - dambrete, šahs - ir gandrīz 70% mājsaimniecību. Vēlamies rosināt interesi arī par citām spēlēm, tāpēc mūsu veikalos ir pieejamas vairāk nekā 2000 dažādas spēles,» pastāstīja «Brain Games» SIA izpilddirektors Raivis Kalniņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izbeidz lietas izpēti televizoru tirgotāja Baltic Multi Media darbībās

, 30.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) nolēmusi izbeigt lietas izpēti par vienošanās aizlieguma pārkāpumu televizoru vairumtirgotāja SIA Baltic Multi Media darbībās, Db norādīja KP pārstāve Inita Kabanova.

Viņa paskaidroja, ka lēmums pieņemts pēc SIA Baltic Multi Media rakstveida apņemšanās saņemšanas.

KP uzsāka lietas izpēti pēc elektronisko mājsaimniecības ierīču vairumtirdzniecības tirgus uzraudzības laikā iegūtās informācijas, kas liecināja par iespējamām Konkurences likuma pārkāpuma pazīmēm SIA Baltic Multi Media darbībās, proti, interneta veikaliem, ar ko SIA Baltic Multi Media sadarbojas, komercsabiedrība bija norādījusi rekomendējamās PIONEER televizoru tālākpārdošanas cenas, kā arī minējusi iespējamās sankcijas šo cenu neievērošanas gadījumā.

Izvērtējot lietā iegūto informāciju, KP secināja, ka neviens no interneta veikaliem nav piekritis SIA Baltic Multi Media piedāvājumam realizēt PIONEER televizorus par norādītajām cenām un tādējādi nav panākta vienošanās Konkurences likuma izpratnē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināts - Latvijas izdevējam «ziepes» Somijā

Didzis Meļķis, 01.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Forbes drukātais izdevums Somijā pabīdās līdz nākamajam zīmīgajam datumam; aizgājusī redaktore piesauc ētiku

Somijā mediju uzmanības lokā nonākušas kolēģu nedienas – Latvijas izdevniecības SK Media jau ilgi plānotā biznesa žurnāla Forbes somu valodas izdevuma iznākšana tiek kārtējo reizi atlikta. Iemesls tam ir žurnāla galvenās redaktores Ninas Brostremas un vēl divu žurnālistu aiziešana. Somijas laikrakstam Maaseudun Tulevaisuus šie darbinieki saka, ka aiziešanas iemesls ir žurnālistikas ētikas principu pārkāpšana, un ko tos ir spiedis īpašnieks.

Ar N. Brostremu db.lv sazināties neizdevās, bet Forbes Suomi un SK Media Finland Oy komercdirektors Fredriks Narss portālam komentē, ka atbrīvošanas no darba iemesls ir attiecīgās redakcijas daļas nespēja radīt Forbes atbilstīgu saturu. Viņš atzīst, ka pašu darbinieku interpretācijā iemesls ir īpašnieku uzstādījums par satura mārketinga veidošanu, ko aizgājušie uzskata par profesionāli nepieņemamu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Veiktas izmaiņas laikraksta Telegraf izdevēja un tā mātesuzņēmuma vadībā

BNS, 13.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikraksta Telegraf izdevēja Telegraf, kā arī tā mātesuzņēmuma News Media Group vadībā veiktas izmaiņas, pavēstīja uzņēmumu pārstāvis Vladimirs Novodvorskis.

Viņš informēja, ka no Telegraf valdes priekšsēdētāja amata atbrīvots Juris Perunovs, un viņa vietā iecelts Novodvorskis, kas ir bijušais televīzijas žurnālists un Ventspils uzņēmuma Ventbunkers preses sekretārs. Uzņēmuma valdē turpina darboties Ernests Martiņuks.

Izmaiņas veiktas arī Telegraf mātesuzņēmuma - News Media Group - valdē, no kuras atbrīvoti valdes locekļi - Perunovs un Olga Proskurova-Timofejeva. Savukārt kompānijas valdē iecelts Novodvorskis. News Media Group valdi savukārt turpinās vadīt Martiņuks.

News Media Group padomē turpinās darboties padomes priekšsēdētājs Jānis Jurkāns, padomes priekšsēdētāja vietnieks Vadims Jerošenko un padomes loceklis Lato Lapsa, pavēstīja Novodvorskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ar eksporta produktu ieinteresē Latvijas būvniekus

Vēsma Lēvalde, speciāli DB, 02.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Tele Textile Latvia ražoto ģeotekstilu šogad izmēģina arī Latvijas ceļu būvnieki – līdz šim visa produkcija tika eksportēta, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

2017. gadā uzņēmums sasniegs aptuveni 900 tūkst. eiro apgrozījumu un saražos 1,2 milj. m2 austā materiāla. Salīdzinot ar 2016. gadu, tas ir aptuveni 30% pieaugums, lēš SIA Tele Textile Latvia tirdzniecības vadītājs Krists Egliņš. 2018. gadā uzņēmums plāno ap 20% apgrozījuma pieaugumu un paralēli eksporta tirgiem cer paplašināt arī noietu Latvijā. SIA Tele Textile līdz šim visu saražoto produkciju eksportēja uz Poliju, Zviedriju, Itāliju, Norvēģiju, Nīderlandi, Igauniju un citām Eiropas valstīm. Šogad arī Latvijas autoceļu un ēku būvniecības projektos ticis izmantots Liepājā ražotais austais materiāls.

Trīs darbības gadu laikā iegūta pieredze gan tehniskā auduma ražošanā, gan tirgus izpētē, stāsta K. Egliņš. Patlaban uzņēmumā strādā 14 darbinieki trīs maiņās, lai nodrošinātu nepārtrauktu ražošanas ciklu. Tele Textile Latvia no poliestera diegiem ražo austo ģeotekstila materiālu, ko pārsvarā izmanto lielas slodzes ceļu būvē, ja tā pamatne ir nestabila. Austais materiāls neļauj grantij un šķembām ar laiku nosēsties un sajaukties ar zemi, tāpēc ceļš ilgu laiku paliek stabils un nenosēžas. Liepājnieku ražotā materiāla priekšrocības ir liela noturība spriedzes apstākļos ilgtermiņā un izturība pret bojājumiem, apgalvo ražotnes vadītājs. Materiāls, pēc viņa stāstītā, ir piemērots dažādu veidu augsnei un veic arī materiālu atdalīšanas un filtrācijas funkcijas. «Tirgū ir pieejami arī neaustie ģeotekstila materiāli, kas ir lētāki, tomēr tie nav tik izturīgi kā austie ģeotekstila materiāli,» zina teikt K. Egliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators SIA "Tele2" tiesā iesniedza prasību pret Iepirkumu uzraudzības biroju (IUB), ar kuru apstrīd Finanšu ministrijas (FM) un tās padotībā esošo iestāžu mobilo sakaru pakalpojumu iepirkuma konkursa nolikumā izvirzītās prasības, informē Administratīvajā rajona tiesā.

Tiesa lietu ir izskatījusi rakstveida procesā, un spriedums tiks sagatavots 7.martā.

FM sacīja, ka pērnā gada 6.februārī tika izsludināts atklāts konkurss mobilo sakaru pakalpojumu nodrošināšanai FM, tās padotības iestādēm un Fiskālās disciplīnas padomei.

Vēlāk par šī konkursa nolikumā izvirzītajām prasībām "Tele 2" kā potenciālais pretendents 22.martā iesniedza IUB iesniegumu, ar kuru apstrīdēja nolikumā izvirzītos saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanas kritērijus.

IUB 22.aprīlī atstāja spēkā apstrīdētā nolikuma prasības un atļāva turpināt iepirkuma procedūru, tajā skaitā slēgt iepirkuma līgumu. Ņemot vērā izdoto labvēlīgo administratīvo aktu, FM turpināja konkursu nolikumā un Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Vēlētos piedalīties Rail Baltica projektā

Elīna Pankovska, 09.11.2017

Uzņēmuma pārstāve Violeta Pavļenko


Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan 99% SIA Tele Textile Latvia saražotā ģeotekstila tiek eksportēts, uzņēmums plāno iekarot arī vietējo patērētāju uzticību

Norvēģijas uzņēmums Tele Textile pirms trīs gadiem reorganizēja savu darbību un pārcēla savu ražošanu no Norvēģijas uz Latviju, nodibinot SIA Tele Textile Latvia. Uz Latviju tika pārvestas arī sešas iekārtas, lai varētu ražot ģeotekstilu. Šobrīd uzņēmums ir iegādājies klāt vēl divas jaunas iekārtas – stelles, kas ļauj saražot par 10% līdz 15% vairāk. Plānots, ka šogad uzņēmuma apgrozīums sasniegs 900 tūkst. eiro, bet nākamgad tas varētu augt vēl par aptuveni 20%.

Ģeotekstila ražotājs 99% no produkcijas eksportē uz Poliju, Zviedriju, Itāliju, Norvēģiju, Nīderlandi, Igauniju un citām Eiropas valstīm. Kopējais eksporta apjoms pagājušajā gadā sasniedza 795,11 tūkst. eiro, kas ir par 23% vairāk nekā 2015. gadā, kad eksporta apjoms bija 643 tūkst. eiro. Lielākais uzņēmuma saražotās produkcijas noieta tirgus ir Polija, jo tur notiek intensīva ceļu būve. Tomēr SIA Tele Textile Latvia met aci arī uz Krievijas tirgu.

Komentāri

Pievienot komentāru