Euronics turpina paplašināt savu veikalu tīklu Baltijas valstīs, informē uzņēmuma pārstāvji. Latvijā Euronics pievienojies Tehnoland ar 18 mājas elektronikas veikaliem un Lietuvā – Elektromarktas ar 74 veikaliem.
Kopumā pievienoti 92 veikali, tādējādi veikalu tīklā Baltijā ir 124 tirdzniecības vietas. Iegādājoties licences, tīkla jaunie partneri iegūst tiesības izmantot Euronics tirdzniecības zīmi un piedalīties kopējās iepirkumu programmās. Ietverot jaunos veikalus, Euronics šogad Igaunijā, Latvijā un Lietuvā plāno kopējo apgrozījumu 220 miljonu eiro (154,6 miljonu latu) apjomā. Rudenī Euronics iecerējis atvērt divus veikalus Igaunijā un divus – Rīgā.
Euronics International ģenerāldirektors Klauss Lārmans uzsver, ka Euronics ir viens no Eiropas vadošajiem mājas elektronikas pārdevējiem. Tīkla paplašināšana paaugstina tā pievilcību elektronikas ražotāju skatījumā, jo sniedz viņiem iespēju būt tuvāk 7.2 miljoniem patērētāju Baltijas valstīs.
Komentējot pašreizējo situāciju mājas elektronikas jomā, Euronics Baltic valdes loceklis Martins Pedais akcentē, ka pasaules ekonomiskā krīze un inflācija kopumā ietekmē arī šo tirgus segmentu. Tomēr televizoru pārdošana veicas ļoti labi. To sekmēja nesenās Pekinas Olimpiskās spēles un ciparu televīzijas ieviešana. Turklāt televizoru cenas samazinās. Mājsaimniecībā izmantojamās tehnikas, piemēram, ledusskapju un veļas mazgājamo mašīnu, tirdzniecība saglabā stabilitāti. Savukārt datortehnikas un fotopreču, kā arī citu impulsīvi iegādājamo preču pārdošana samazinās.