Tāpat kā iepriekšējos gadus, arī šī gada starptautiskais reklāmas festivāls „Golden Hammer” piedāvās plašu izglītības programmu, kuras divas būtiskākās sastāvdaļas ir divu dienu seminārs un pasaules labāko reklāmu skate. Seminārs ir unikāls ar to, ka tā ir vienīgā iespēja papildināt savas zināšanas reklāmas jomā tik profesionālu lektoru – praktiķu vadībā. Uz festivālu sabrauc starptaustisko reklāmas aģentūru vadītāji un radošie direktori no visas Eiropas. Seminārā piedalīsies speciālisti no Lielbritānijas, Francijas, Krievijas, Somijas, Šveices, Zviedrijas un, protams, Baltijas valstīm. Atšķirībā no iepriekšējās prakses, kad lektoru sastāvu veidoja tikai žūrijas locekļi, 2005. gadā ir uzaicināti vairāki augstas raudzes profesionāļi, kuri brauc tikai uz semināru ar speciāli tēmai sagatavotām lekcijām. Tas nozīmē, ka šajā gadā būtiski paaugstināsies lekciju kvalitatīvais līmenis. Viens no šādiem lektoriem ir Franks Bodins (Frank Bodin) no Šveices. Franks ieguvis vairāk kā 240 balvas dažādos festivālos, tais skaitā Kannās, Ņujorkas festivālā, Eiropas ADC un citos. Šī gada jūnijā viņš piedalījās 2005. gada Kannu festivāla žūrijā. Kā otru piemēru var minēt Toniju Hercu (Tony Hertz). Papildus lekcijai Golden Hammer semināru programmā, 25. augustā Tonijs vadīs atsevišķu semināru par jauniem un specifiskiem paņēmieniem radioreklāmu veidošanā. Šis seminārs ir guvis ļoti labas atsauksmes ikvienā tā norises vietā – gan Eiropas valstīs, gan Japānā, gan ASV. Tā dalībnieki iesaistās interaktīvā spēlē, kuras rezultātā vairums atklāj tādas radio iespējas, par kurām nekad nebūtu aizdomājušies. Arī radošās žūrijas priekšsēdētājs Aris Theophilakis piedalīsies seminārā kā lektors. Arim ir bijusi iespēja strādāt ar tādiem pazīstamiem zīmoliem kā Audi, Karlsberg, Ford, IBM, Heineken, un Nokia; šī darba laikā viņš ir dzīvojis Norvēģijā, Francijā, Dānijā, Singapūrā, Honkongā un Lielbritānijā – cilvēks ar nepārvērtējamu pieredzi darbā ar multinacionāliem zīmoliem dažādās ļoti atškirīgās valstīs. Kā atsevišķa festivāla Golden Hammer sadaļa būs labāko pasaules reklāmu skate, kas notiks abas dienas viesnīcas Reval Hotel Latvija zālē "Beta". Programma veidota sadarbībā ar Starptautisko reklāmu filmu arhīvu un lielākajiem starptautiskajiem reklāmu festivāliem, tai pievienoti jaunie 2003. un 2004. gada reklāmu klipi, kā arī atsevišķu zīmolu jaunāko reklāmas klipu kolekcijas. 6.starptautiskais Baltijas reklāmas festivāls Golden Hammer 2005’ notiks šī gada 25. un 26. augustā, Rīgā, viesnīcā Reval Hotel Latvia. Darbu iesniegšanas termiņš šogad noteikts līdz 22.jūlijam.