Tirdzniecība un pakalpojumi

Galactico tirdzniecības centros pērn izdotas 200 tūkstoši dāvanu kartes 4,3 miljonu latu vērtībā

Andra Briekmane, 18.01.2011

Jaunākais izdevums

Pagājušajā gadā Galactico tirdzniecības centros izdotas ap 200 tūkstošiem elektroniskās dāvanu karšu (EDK), kas tika uzlādētas vairāk kā 4,3 miljonu latu apjomā.

«Īpašs EDK pārdošanas apjomu pieaugums bija novērojams gada nogalē – 2010. gada decembrī,» ziņo tirdzniecības centru apsaimniekotājs Linstow Center Management. «Galactico tirdzniecības centros izdoto dāvanu karšu skaits par 9% pārsniedza 2009. gada rezultātus. Pozitīvās tendences turpinās arī šogad – 2011. gada pirmajās desmit dienās EDK izmantošana ir palielinājusies par 17%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, bet iztērētās naudas apjoms pieaudzis pat par 25%.»

2010. gada pēdējā ceturksnī strauji pieaudzis arī pārdoto Galactico Privilēģiju karšu (GPK) skaits, 4,5 reizes pārsniedzot līdzšinējos GPK izdošanas rādītājus.

Linstow Center Management ir nekustamā īpašuma apsaimniekotājs un attīstītājs pieciem Galactico tirdzniecības centriem Latvijā, kā arī lielākajam tirdzniecības centram - Ülemiste Igaunijā. Kompānijas pašreizējās kopējās investīcijas Baltijā atvērto tirdzniecības centru segmentā sasniedz vairāk nekā 200 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 1.septembra tiks pārtraukta Galactico alianse, kas nozīmē, ka iespējas iegādāties Galactico produktus – Galactico Dāvanu kartes un Galactico Privilēģiju kartes – pircējiem tiks nodrošinātas vēl līdz šī gada 23.jūnijam, bet to maksimālais realizācijas termiņš noteikts šī gada 31.augusts.

Galactico Dāvanu karšu izmantošana tāpat kā līdz šim būs iespējama kopumā vairāk nekā 650 tirdzniecības vietās piecos Galactico tirdzniecības centros (Alfa, Origo, Galerija Centrs, Mols un Dole) līdz šī gada 31.augustam (ieskaitot). Pēc tam šāda iespēja vairs netiks nodrošināta.

Līdz 29. augustam tiek nodrošināta Galactico Dāvanu karšu pagarināšana tām kartēm, kurām saskaņā ar noteikumiem var piemērot kartes pagarināšanu.

Galactico Privilēģiju programmas dalībniekiem tāpat kā līdz šim, reģistrējot savu pirkumu ar Galactico Privilēģiju karti vai Galactico VISA karti, būs iespēja saņemt priekšrocības un atlaides vairāk nekā 400 tirdzniecības vietās piecos Galactico tirdzniecības centros (Alfa, Origo, Galerija Centrs, Mols un Dole) līdz šī gada 31.augustam (ieskaitot).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtraucot Galactico aliansi, no šī gada 1. septembra izbeigta arī Galactico elektronisko produktu – Galactico dāvanu karšu un Galactico Privilēģiju karšu – apkalpošana.

Klientiem, kas nav paguvuši iztērēt Galactico dāvanu kartes derīguma termiņa laikā, 18 mēnešu laikā pēc to derīguma termiņa beigām, ir nodrošināta iespēja lūgt Galactico dāvanu kartes esošā atlikuma atmaksu, kas tiek veikta ar pārskaitījumu uz bankas kontu. Ņemot vērā, ka pēc kartes derīguma termiņa beigām katra mēneša beigās no Dāvanu kartē esošā atlikuma tiek ieturēta komisijas maksa par Galactico dāvanu kartes uzturēšanu sistēmā, klienti aicināti savlaicīgi iesniegt Galactico dāvanu karti naudas atmaksai.

Līdzīgi arī Galactico Privilēģiju karšu lietotājiem – ja karšu derīguma termiņš pārsniedz šī gada 1. septembri, karšu lietotāji var prasīt atmaksāt savulaik klienta samaksātās maksas daļu par neizmantoto periodu, kas tiek veikta ar pārskaitījumu uz bankas kontu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Galactico tirdzniecības centru apgrozījums palielinājies par 8%

Ingrīda Drazdovska, 20.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Linstow Center Management apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros (Alfa, Mols, Dole, Origo, Galerija Centrs) kopējais apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar 2010. gada pirmajiem trim mēnešiem, pieaudzis par 8 %.

Pēc uzņēmuma sniegtās informācijas, īpaši labus finanšu rādītājus uzrādījis tirdzniecības centrs Galerija Centrs, kur apgrozījums gada laikā ir palielinājies par vairāk nekā 10%.

Šī gada pirmajos trijos mēnešos par 0,9 % pieaudzis arī Galactico tirdzniecības centru apmeklējums, salīdzinot ar attiecīgo laika posmu pirms gada. Savukārt Galerijā Centrs apmeklētāju skaits pieaudzis pat par 18,5%.

2010. gadā kopējais Galactico tirdzniecības centru apgrozījums pieauga par 3%. Labāk veicies tirdzniecības parkam Alfa – apgrozījums pieaudzis par gandrīz 5%.

Pērn veikto pirkumu skaits pieauga gandrīz par 9%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Arī pagājušajā gadā labākus rādītājus uzrādīja t/c Galerija Centrs ar gandrīz 23% pirkumu skaita pieaugumu un Alfa, kur pirkumu skaits palielinājās par 10,3%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Tirdzniecības centros veic uzlabojumus vides pieejamībā

Lelde Petrāne, 25.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) sadarbībā ar Invalīdu un viņu draugu grupu Apeirons veicis uzlabojumus vides pieejamībā visos tirdzniecības centros, liecina medijiem sniegtā informācija.

Projekta ietvaros tika uzlabotas pārvietošanās iespējas tirdzniecības centros - pārvietotas autostāvvietas, uzlabotas uzbrauktuves, nepieciešamības gadījumā tās tika aprīkotas ar margām, uzlabotas un modernizētas tualetes cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kā arī uzlabotas norādes par vides pieejamību, lai apbrauktu šķēršļus - kāpnes, eskalatorus, sliekšņus u.c.

Rekonstruētajās māmiņu istabās tiek nodrošināta iespēja pabarot un apkopt mazuli. Šajās telpās var iebraukt ar bērnu ratiņiem, telpas ir piemērotas apmeklējumam vecākiem kopā ar bērniem.

Paralēli vides pieejamības uzlabošanai, LCM veicis uzlabojumus un papildinājumus klientu servisā, apvienojot visu šo pakalpojumu kopumu zem Galactico serviss standarta. Galactico serviss ir vienots kvalitātes standarts visos piecos Galactico tirdzniecības centros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Starp Galactico tirdzniecības centriem apgrozījums straujāk audzis Molā un Galerija centrs

Ingrīda Drazdovska, 07.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada aprīlī SIA Linstow Center Management (LCM) apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros apgrozījums palielinājies par 9,1%, informē uzņēmums.

Lielāko pieaugumu starp Galactico t/c uzrādīja t/c Mols –19,6%, kam seko t/c Galerija Centrs –16,1% un t/p Alfa – 8 %. LCM atgādina, ka saskaņā ar Centrālās Statistikas pārvaldes datiem mazumtirdzniecības pieaugums faktiskajās cenās (izņemot degvielu) pret iepriekšējā gada attiecīgo periodu bijis 5,3%, tādējādi vidējos industrijas rādītājus pārsniedz arī t/c Dole, kam apgrozījums aprīlī palielinājies par 6,3% (salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo mēnesi).

T/c Mols apgrozījuma straujais pieaugums ir skaidrojams ar paplašināto veikalu klāstu, ko klienti ir novērtējuši, spriež SIA Linstow Center Management Tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Galactico tirdzniecības centru apgrozījums pērn audzis par 4%

Dienas Bizness, 28.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs kopējais apgrozījums 2014. gadā, salīdzinot ar 2013. gada rādītājiem, pieaudzis par 4%, informē kompānijā.

«Īpaši augstus rādītājus 2014. gadā uzrādījuši tirdzniecības parks Alfa, kura apgrozījums ir pieaudzis par +7%. Līdzīgus rezultātus uzrāda arī tirdzniecības centrs Mols, kura apgrozījums pieaudzis par +6%,» komentē Linstow Center Management Tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska.

Galactico tirdzniecības centros, 2014. gadā pircēju skaits salīdzinājumā ar 2013. gadu vidēji starp visiem tirdzniecības centriem ir palicis nemainīgs. Daži tirdzniecības centri tomēr uzrāda arī nelielu pirkumu skaita pieaugumu.

2014. gadā par +5% ir pieaugusi veiktā vidējā pirkuma summa salīdzinājumā ar 2013 gadu. Vislabākos rādītājus vidēji par vienu pirkumu uzrāda tirdzniecības parks Alfa, kur vidējais pirkums pieaudzis par +6%, kam seko tirdzniecības centrs Origo ar +5% pieaugumu, un Galerija Centrs, Mols un Dole ar +3% pieaugumu vidējā pirkuma summai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nebanku maksājumu karšu sektors Latvijā ir salīdzinoši jauns – pirms dažiem gadiem pirmās nebanku kartes izdeva pāris uzņēmumi, tomēr sektors aug.

Protams, nebanku maksājumu kartes neaizvietos banku izdotās kartes un to īpatsvars ir samērā mazs, tomēr citu valstu dati liecina, ka šis sektors piedzīvo izaugsmi. Pēc MasterCard aplēsēm, nebanku maksājumu karšu īpatsvars ir aptuveni 8% no visām Eiropā izsniegtajām maksājumu kartēm jeb aptuveni 57 miljoni karšu, un šie rādītāji ir ar augošu tendenci, skaidro finanšu uzņēmuma Transact Pro valdes loceklis Maksims Jaroševskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Linstow investējis 800 tūkstošus tirdzniecības centru vides uzlabošanā

Gunta Kursiša, 26.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) investējis 800 tūkstošus eiro tirdzniecības vietu vides uzlabošanā.

Piemēram, izveidotas interaktīvas atpūtas zonas, kurās iespējams izmantot iPad, mobilo telefonu uzlādes punkti, informācijas navigācijas stendi, uzlabotas māmiņu istabas, telpas pirmās palīdzības sniegšanai ar pieeju medicīnas materiāliem un mobilui iepirkšanās ratiņi, kuros paredzēta vieta arī virsdrēbēm, rokassomai un pirkumiem. Tāpat investīcijas veiktas, lai tirdzniecības centru Origo, Alfa un Galerija Centrs apsargiem nodrošinātu apmācības par pirmās neatliekamās palīdzības sniegšanu.

Galactico tirdzniecības centru (Alfa, Galerija Centrs, Mols, Dole, Origo) attīstītājs un nekustamā īpašuma apsaimniekotājs SIA Linstow Center Management Latvijā darbojas 17 gadu. Kopējā LCM apsaimniekojamā tirdzniecības centru platība Latvijā ir 230 tūkstoši m², bet Baltijā kopumā – 275 tūkstoši m² (LCM apsaimnieko arī tirdzniecības centru Ülemiste Igaunijā).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Jysk un The Pier būs arī Molā

Ingrīda Drazdovska, 24.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Mols aprīlī durvis vērs divi mājsaimniecības preču veikali Jysk un The Pier.

Jysk Molā būs desmitais veikals, bet The Pier – otrais, informē Mola apsaimniekotājs Linstow Center Management. Jauno veikalu iekārtošana noritēs no janvāra vidus līdz aprīļa sākumam, saglabājot pircējiem netraucētu iespēju apmeklēt t/c Mols, kā līdz šim.

Jysk tirdzniecības telpas būs 1360 m2, bet The Pier – 452 m2. Jysk sola ienākt ar jaunu interjera koncepciju, saglabājot savu pozīciju kā pirmā pircēja izvēle mājas labiekārtošanā.

Šobrīd mazumtirdzniecības sektorā ir vērojama stabilizācija, kas pozitīvi ietekmē tirdzniecības centru nozari, raksturo Mārcis Budļevskis, SIA Linstow Center Management Iznomāšanas un attīstības direktors. Apgrozījuma pieaugums pēdējo sešu mēnešu laikā Galactico tirdzniecības centros, tostarp t/c Mols, ir devis pozitīvu impulsu arī nomniekiem, kuri aktīvāk sākuši domāt par esošo telpu paplašināšanu vai jaunu atvēršanu, viņš saka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Galactico tirdzniecības centru apgrozījums pirmajā pusgadā audzis par 6%

Lelde Petrāne, 18.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs kopējais apgrozījums šā gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, pieaudzis par 6%, liecina medijiem sniegtā informācija.

Linstow Center Management apsaimniekoto tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska norāda: «Īpaši augstus rādītājus šī gada pirmajos mēnešos uzrādījis tirdzniecības centrs Mols, kura apgrozījums ir pieaudzis par 11%. Līdzīgus rezultātus uzrāda arī tirdzniecības parks Alfa, kuru apgrozījums pieaudzis par 9%.»

Galactico tirdzniecības centros pirmajā pusgadā pircēju skaits salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn vidēji starp visiem tirdzniecības centriem ir palicis nemainīgs.

Gada pirmajos sešos mēnešos par 7% ir pieaugusi veiktā vidējā pirkuma summa salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn. Vislabākos rādītājus vidēji par vienu pirkumu uzrāda tirdzniecības parks Alfa, kur vidējais pirkums pieaudzis par 7%, kam seko tirdzniecības centrs Origo ar 6% pieaugumu un Mols ar 4% vidējā pirkuma summai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Viedoklis: Cik droša ir elektroniskās naudas un virtuālās naudas izmantošana?

Aiga Krīgere, Zvērinātu advokātu biroja Borenius juriste, 11.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinoši nesen publiskajā telpā izskanēja ziņa, ka Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) ir izsniegusi pirmo licenci elektroniskās naudas iestādes darbībai (1). Savukārt, pēc šīs ziņas publiskošanas sekoja asa sabiedrības reakcija digitālajos medijos komentāru sadaļā, uzsverot, ka šādām iestādēm uzticēties nedrīkst, jo ieguldītā nauda tiks pazaudēta. Tomēr norādāms, ka šādai reakcijai nav pamata, jo būtiski ir nošķirt elektronisko naudu no virtuālās naudas, kuras lietošanas sekas saistāmas ar dažādiem riskiem. Līdz ar to, izprotot atšķirību starp elektronisko naudu un virtuālo naudu, ir iespēja sevi pasargāt no reālu naudas līdzekļu pazaudēšanas.

Elektroniskās naudas statusu un tās emitentu darbību regulē Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likums (turpmāk – Likums). Līdz ar to elektroniskās naudas emitenti ir pakļauti konkrētam normatīvajam regulējumam, kas nozīmē to, ka gadījumā, ja elektroniskās naudas emitents savā darbībā neievēro Likuma prasības un ir pārkāpis savu klientu tiesības, klientiem ir iespēja vērsties Likumā noteiktajā kārtībā vienā no divām valsts iestādēm savu tiesību un likumisko interešu aizsardzībai, proti, FKTK vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kā arī Latvijas Komercbanku asociācijas ombudā.

Atbilstoši Likuma prasībām elektroniskajai naudai piemīt trīs pazīmes, ar kuru palīdzību iespējams identificēt un nošķirt elektronisko naudu no citiem norēķinu līdzekļiem:

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

T/c Galerijā centrs būs modes preču zīmola veikals Oasis

Andra Briekmane, 01.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Linstow Center Management apsaimniekotajā t/c Galerija centrs 2. jūnijā tiks atvērts Rīgā otrais modes preču zīmola veikals Oasis.

Jaunais veikals būs 130 kvadrātmetrus liels, tajā strādās pieci darbinieki.

«Galactico t/c apgrozījuma pieaugums pagājušā gada beigās un šogad devis pozitīvu impulsu nomniekiem, kuri aktīvāk sākuši domāt par jaunu veikalu atvēršanu. Spēcīgākie tirgotāji ir stabilizējuši apgrozījumus un atgriezušies peļņas zonā, tāpēc ir tikai loģiski, ka viņu nākamais solis ir sākt apgūt pēckrīzes laika radītās iespējas,» uzskata SIA Linstow Center Management Biznesa attīstības un iznomāšanas direktors Mārcis Budļevskis

T/c Galerja centrs apgrozījums šī gada pirmajos četros mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn pieaudzis par 12%, savukārt t/c apmeklējums – par 15,2%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) pēc rekonstrukcijas Tallinā 23.oktobrī atklāj tirdzniecības centru Ülemiste. Centra rekonstrukcijā, kas ilga no pērnā gada septembra līdz šā gada oktobrim, Linstow ieguldīja 40 miljonus eiro, pastāstīja pārstāve Aija Liepiņa.

«Kopš t/c Ülemiste atvēršanas 2004. gada aprīlī ir pagājuši desmit darbības gadi. Lai attīstītos kopsolī ar pilsētu, apkārtējo vidi un tās infrastruktūru, kā arī lai apmierinātu aizvien pieaugošo pircēju pieprasījumu pēc plašāka veikalu klāsta un preču izvēles, no kā izriet arī nomnieku augošais pieprasījums pēc nomas platības, esam īstenojuši tirdzniecības centra rekonstrukciju,» par projekta realizēšanu stāsta Frode Gronvold, LCM valdes priekšsēdētājs.

Pēc rekonstrukcijas līdzšinējā tirdzniecības centra platība (GBA) būs divkāršota - no 49 700 kv.m. uz 92 500 kv.m., un līdzšinējo 160 veikalu vietā tagad būs iespēja apmeklēt 205 dažādus veikalus, kafejnīcas un restorānus. Tirdzniecības centra paplašināšanas laikā izbūvēta 13 400 kv.m. daudzstāvu autostāvvieta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Pārāk strauji atvērtas maizes krāsns dēļ evakuē cilvēkus no tirdzniecības centra Mols

BNS, 27.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Mols ceturtdien notikusi evakuācija pārāk strauji atvērtas maizes krāsns dēļ, pastāstīja Galactico tirdzniecības centru pārvaldītāja Linstow Center Management (LCM) pārstāve Evija Majevska.

«Evakuācijas iemesls bija dūmu detektorā iekļuvušie tvaiki no Rimi maizes krāsns, kuru Rimi darbinieki atvēra par strauju,» norādīja Majevska, piebilstot, ka notikušā dēļ uz laiku tika evakuēts viss tirdzniecības centrs, taču pašlaik Mols ir atvērts.

LCM pārvalda Galactico tirdzniecības centrus - Alfa, Galerija Centrs, Mols, Dole, Origo. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Norvēģijas uzņēmums Linstow, kas Latvijā strādā arī viesnīcu sektorā un ir līdzīpašnieks dzīvojamo māju projektam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pērn bija iebrucis arī Re&Re būvēts jumts tirdzniecības centrā Alfa

LETA, 26.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs SIA Linstow Center Management (Linstow) atzīst, ka pērn oktobrī tirdzniecības centrā Alfa iebruka uzņēmuma Re&Re būvēts jumts 90 kvadrātmetru platībā, apliecināja Linstow pārstāve Evija Ansonska.

Viņa pastāstīja, ka negadījums Alfā pērn notika divos posmos. Vispirms 5. oktobra rītā pirms darba laika vētrā tika norauta tirdzniecības parka fasāde, kā rezultātā naktī uz 6.oktobri iebruka jumts.

«Veikalā strādājošo un klientu informēšana nebija nepieciešama, jo negadījumi notika pēc darba laika,» šī fakta noklusēšanu gada garumā skaidroja Ansonska.

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) raidījumā Panorāma sacīja, ka ar šādu faktu šodien uzzinājis no medijiem. Uz tirdzniecības centru Alfa otrdien brauks būvvaldes pārstāvji, lai apsekotu, kas tur notiek un vai konstrukcijas ir drošas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināta - Intervija ar Draugiem.lv izveidotājiem: No draudzēšanās portāla līdz vairākiem saistītiem uzņēmumiem

Anda Asere, 25.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākotnēji draugiem.lv bija vien draudzēšanās portāls, desmit gadu laikā radušies dažādi saistīti projekti, kas pamazām attīstījušies par atsevišķiem uzņēmumiem. Intervijā DB draugiem.lv izveidotāji Lauris Liberts un Agris Tamanis stāsta par desmit gados piedzīvoto, Amerikas pieredzi, neveiksmēm biznesā, kas piederas pie lietas, un atklāj, ka no nulles sākt biznesu ir grūtāk, bet tad, kad ir citi projekti, katra nākamā sākums ir vieglāks.

Desmit gadi – tas ir daudz vai maz?

L.L. Interneta pasaulē tā ir mūžība. Šie desmit gadi bijuši ļoti piesātināti. Pašiem liekas, ka daudz esam iemācījušies un sapratuši. Atskatoties pagātnē, uzsākot to visu, izpratne bija ļoti niecīga. Droši vien, ka tiktāl esam nokļuvuši, jo apkārt ir gudri cilvēki un mums paveicās ar atsevišķiem pakalpojumiem.

Kurā brīdī jūs sākāt darīt kaut ko papildu?

L.L. Jau pēc pāris mēnešiem, kad mēs palaidām draugiem.lv, bija ambīcijas, ka vajag kaut ko piedāvāt ārzemēs saistībā ar portālu. Mēģinājām jau pēc kāda pusotra gada un tad tā pamatīgi apsvilinājāmies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorāns Lido tirdzniecības centrā Origo tiks izvietots pirmajā stāvā un aizņems 276 m2 lielu platību, biznesa portālam db.lv pastāstīja Linstow Center Management valdes loceklis, Iznomāšanas un biznesa attīstības direktors Mārcis Budļevskis.

Tirdzniecības centrā Origo uzņēmums Lido jauno restorānu plāno atklāt šogad. Precīzāku laiku M. Budļevskis pagaidām neatklāj, vien norāda, ka ierīkošanas darbi jau notiek, «līdz ar to atklāšanas brīdis ilgi nebūs jāgaida».

Iecere par Lido restorānu tirdzniecības centrā Origo bijusi jau sen, un abas puses jau ilgāku laiku meklējušas iespēju sadarboties. «Tāpēc - tiklīdz atbrīvojās pienācīga vieta - tika noslēgta vienošanās par vietu, kur iepriekš atradās restorāns IL Patio. Nevienu citu nomnieku nenācās pārvietot,» skaidroja Linstow Center Management valdes loceklis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Novembrī strauji pieaudzis Galactico tirdzniecības centru apgrozījums

Ingrīda Drazdovska, 16.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management (LCM) apsaimniekoto Galactico tirdzniecības centru – Galerija Centrs, Mols, Origo, Dole un Alfa – apgrozījums novembrī pieaudzis par vidēji 17%, informē uzņēmums.

Apgrozījuma pieaugums t/c ir vērojams jau kopš šī gada augusta. Novembrī tas palielinājies vidēji par 17% jeb 2 miljoniem latu.

Kopumā 2010. gada pirmajos vienpadsmit mēnešos LCM tirdzniecības centru apgrozījums sasniedzis 155,8 miljonus latu, uzrādot vairāk nekā 1% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. Arī decembra jaunākie finanšu rādītāji uzrāda pozitīvas tendences – pirmajā nedēļā apgrozījumam pieaugot jau par 20%.

Kopējās ekonomiskās situācijas uzlabošanās valstī labvēlīgi ietekmē tirdzniecības centru nozari. Šobrīd tirgū pēc ilgāka laika ir vērojamas pozitīvas tendences – LCM tirdzniecības centros ir fiksēts ne tikai apgrozījuma pieaugums, bet arī lielāka apmeklētāju aktivitāte, akcentē Evija Majevska, SIA Linstow Center Management tirdzniecības centru komercdirektore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākie tirdzniecības centri, atverot jaunus apģērbu zīmolu veikalus, saasina cīņu par klientiem. Tendences liecina, ka pircēju aktivitāte pamazām pieaug un īpaši kāpums vērojams apģērbu tirdzniecībā.

Vairāki zīmoli

Tirdzniecības centrā Spice durvis vēris Latvijā pirmais britu universālveikals Debenhams, kura izveidē ieguldīti divi miljoni eiro, kā arī radītas vairāk nekā 40 jaunas darba vietas. Veikalā, kura platība ir 2948,5 kvadrātmetri, aptuveni 12% no kopējās platības aizņems kosmētikas nodaļa, 12% – apakšveļa, 57% – apģērbi sievietēm, vīriešiem un bērniem, aptuveni 11% – apavi, somas un aksesuāri, savukārt mājas preces un tekstila piedāvājums aizņems 5%.

Līdz ar Debenhams veikala atvēršanu Latvijas tirgū ienāk arī vairāki starptautiski atpazīstami zīmoli: sieviešu apģērbi un mājas dizaina lietas Ben de Lisi, sieviešu apakšveļas zīmols Janet Reger, kā arī apģērbu un aksesuāru zīmols Jasper Conran un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centri, ja tie tiek profesionāli pārvaldīti, tiem ir nodrošināts optimāls nomnieku sastāvs, tie atrodas izdevīgā vietā un ir saprātīgi uzbūvēti, ir pat ļoti rentabls bizness Latvijā, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Tā Tirdzniecības centrs Pleskodāle, kam pieder Spice, pie 12,9 miljonu eiro apgrozījuma ir nopelnījis 6,2 miljonus eiro. Uzņēmums pēdējos gados ir konsekventi audzējis gan apgrozījumu, gan peļņu, attiecīgi, piemēram, 2011. gadā Tirdzniecības centra Pleskodāle apgrozījums bija 10,4 miljoni eiro, bet peļņa – 3,9 miljoni eiro.

Arī Delta Property (tirdzniecības centrs Alfa) pērn ir nopelnījis 4,6 miljonus eiro. Līdzīgi ar augstiem peļņas rādītājiem strādājuši arī citi Galactico tirdzniecības centru īpašnieki – Linstow (Origo) – 3,6 miljoni eiro, Tampere Invest (Galerija Centrs) – 2,4 miljoni eiro, Tirdzniecības centrs Mols – 4,3 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Gada nogale tirgotājiem rāda ekonomikas atgūšanos

Sandra Dieziņa, Ingrīda Drazdovska, 05.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Provizoriskie rezultāti liecina, ka tirgotājiem aizvadītie svētki bijuši veiksmīgāki nekā pērn, trešdien ziņo laikraksts Dienas bizness.

SIA Linstow Center Management šobrīd ir pieejami dati par Ziemassvētku nedēļu. Tie liecina, ka uzņēmuma apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros svētku laikā bija vērojams gan apmeklētāju skaita, gan apgrozījuma pieaugums, salīdzinot ar attiecīgo laika posmu pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) uzsāks Origo biznesa centra būvdarbu sagatavošanas darbus Stacijas laukumā 1. Jaunā ēka būs daļa no tirdzniecības centra Origo paplašināšanās projekta.

Vizualizācijas - raksta galerijā!

Linstow Center Management projektu direktors Andis Kublačovs biznesa portālam db.lv norādīja: «Precīzu plānoto investīciju apjomu varēsim nosaukt pēc šobrīd notiekošā, projekta budžeta strukturēšanas procesa, projektā ietverot ne tikai jaunas ēkas būvniecību, bet arī esošā t/c Origo rekonstrukcijas un renovācijas darbus.»

Origo biznesa centrs iekļaujas kopējā Rīgas pilsētvides attīstības plānā, līdz ar tā realizēšanu 2019. gadā tiks sakārtots posms no Stacijas laukuma līdz Dzirnavu ielai. Jaunais Origo biznesa centrs iekļausies jaunās dzelzceļa stacijas projektā, rezultātā kļūstot par nozīmīgu galamērķi ar dažādiem tirdzniecības, ēdināšanas un citiem pakalpojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn, salīdzinot ar 2015. gadu, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 1,9%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie dati (kalendāri izlīdzināti salīdzināmās cenās). Neliels apgrozījuma pieaugums vai saglabāti apjomi vērojami arī lielākajos tirdzniecības centros, kur lielāko lomu pieauguma kaldināšanā spēlē tieši nepārtikas segments, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Lielākie apgrozījuma pieaugumi sasniegti Rīga Plaza un Valleta tirdzniecības centros.

Nākotnē pārmaiņas gaida divus Galactico centrus – Alfas paplašināšanas darbus plānots sākt šā gada agrā rudenī, savukārt Origo paplašināšanas darbu nulles cikla sākšanu, kurš ietver būvlaukuma sagatavošanu, komunikāciju pievadi u.c., Linstow Center Management izziņoja īsi pirms Līgo svētkiem (būvlaukuma sagatavošanu veic SIA Skonto būve).

Arī Olimpia jau ilgāku laiku atrodas pārmaiņu griežos, rekonstrukcijām ieilgstot vairāk, nekā bijis plānots, tomēr šobrīd veiksmīgi strādā Olimpia pirmais stāvs, centram palīdzējusi Sport Direct ienākšana. Pavasarī ir iznomātas lielas platības outlet tipa veikaliem. Ir vairākas idejas, kas saistītas ar mazumtirdzniecības turpmāku attīstību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Pieaug t/c Mols apgrozījums

Sandra Dieziņa, 05.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management apsaimniekotā t/c Mols apgrozījums šī gada pirmajos divos mēnešos, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, pieaudzis par 7,5 %.

Kompānija informē, ka šajā laikā posmā t/c apmeklējums audzis par 5,6%. Savu popularitāti klientu vidū saglabājušas arī Galactico elektroniskās dāvanu kartes - to apgrozījums 2011.gada pirmajās astoņās nedēļās t/c Mols veikalos bijis ap 163 tūkstošiem latu.

T/c tuvākajā laikā paredzēts atklāt vairākus jaunus veikalus. 7. aprīlī durvis vērs mājsaimniecības preču veikali Jysk, The Pier un Domo. «Līdz šim mājsaimniecības preču niša t/c Mols bija salīdzinoši brīva, tāpēc esmu gandarīts, ka varēsim apmeklētājiem piedāvāt daudz plašāku preču sortimentu,» komentē SIA Linstow Center Management Iznomāšanas un attīstības direktors Mārcis Budļevskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Biznesa eskalators: Pieredze nākotnes atspērienam


Anda Asere, 04.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa eskalatora dalībnieki jūlijā izmēģināja atšķirīgu mārketinga stratēģiju un gaida pircēju pieplūdumu pēc kāda laika

«Domāju, ka jūlija Biznesa eskalatora dalībnieki ir apmierināti ar iespēju būt Alfā un uztvēra to kā pieredzi, kas dos atspērienu nākotnē. Abiem uzņēmumiem paveicās, jo jūlijā visos Galactico centros bija izpārdošanas kampaņa un bija lielāka cilvēku plūsma. Tajā pašā laikā cilvēki šajā laikā nāk uz izpārdošanu, lai pirktu preces pat ar 70% atlaidi, tāpēc šādi specifiski produkti ar ķiršu kauliņiem un dzintara pavedienu nav tik aktuāli,» saka Liene Apine, t/p Alfa vadītāja.

Atšķirīga stratēģija

«Šis mēnesis ir interesants ar to, ka viens no dalībniekiem – Ambline – realizē citādāku stratēģiju nekā dalībnieki līdz šim. Ir mainīts uzsvars no pārdošanas uz iepazīstināšanu ar zīmolu, cerot, ka pirkumi tiks veikti vairāk rudens un ziemas sezonā. Tas ir drosmīgs solis un pie tādas stratēģijas ir pastiprināti jādomā līdzi zīmola vizuālajām izpausmēm un pārdevēju kompetencei maksimāli «garšīgi» izstāstīt par zīmolu,» saka Mārtiņš Barānovs, zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru