Hansabankas klienti saskārušies ar mēģinājumu no viņiem izkrāpt internetbanku pieejas kodus un paroles (t.s. fišings - phishing),izmantojot ievainojamību interneta pārlūkā Internet Explorer. Hansabankas preses sekretārs Artūrs Eglītis Db gan atzina, ka par klientiem šādā veidā nodarītiem zaudējumiem bankai nav informācijas. Cilvēkiem jāuzmanās no elektroniskā pastā atsūtītā reklāmas bannera, kuru uzklikšķinot, atveras viltus bankas mājas lapa, kas pieprasa ievadīt internetbankas lietotāja vārdu un paroli. Šī informācija, protams, nonāk tieši ļaunprāšu rokās. Eglītis uzsvēra, ka Hansabanka nekad klientam tādā veidā internetā nepieprasa paroli un kodus. Viņš vienlaikus atzina, ka šādi paziņojumi ir vērtīgs atgādinājums klientiem, ka tādi izkrāpšanas mēģinājumi pastāv un no tiem ir jāuzmanās. Eglītis piebilda, ka šādu krāpšanas mēģinājumi skar ne tikai Hansabanku, bet arī daudzas citas iestādes.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra