Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc piecus gadus ilgas atrašanās pašā virsotnē, Apple iPhone vairs nav vislabāk pārdotais viedtālrunis Ķīnā, atsaucoties uz jaunu pētījumu, vēsta rt.com.

2016. gadā pārdoti 12 miljoni iPhone 6s vienību, kas ir aptuveni 2 procenti no visiem tālruņiem, kas pārdoti Ķīnā. Savukārt, Ķīnas zīmola Oppo Electronics pieprasītākais ražojums Oppo R9 ieņēmis 4 procentus lielu tirgus daļu - pārdoti 17 miljoni vienību.

Zīmols Ķīnā strauji guvis popularitāti, pateicoties labi aprīkotajiem, bet lētajiem ražojumiem.

Apple tirgus daļa Ķīnā samazinājusies no 14,3 procentiem 2015. gadā līdz 10,4 procentiem pērn.

Pagājušajā gadā Apple paziņoja par plāniem investēt 45 miljonus ASV dolāru pētniecības un attīstības centra izveidē Pekinā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV informācijas tehnoloģiju gigants «Apple Inc.» šogad otrajā ceturksnī turpinājis zaudēt savu viedtelefonu tirgus daļu, un Ķīnas konkurents «Oppo» to izspiedis no pasaulē trīs lielāko viedtālruņu tirgotāju saraksta, liecina tirgus analīzes uzņēmuma «IHS Markit» apkopotā informācija.

«Apple» otrajā ceturksnī pasaulē piegādājis 35,3 miljonus «iPhone», starp lielākajiem viedtelefonu tirgotājiem ieņemot ceturto vietu.

ASV uzņēmumu ar 36,2 miljoniem piegādātu viedtelefonu apsteidzis «Oppo».

Tikmēr pirmo pozīciju saglabājis Dienvidkorejas elektronikas uzņēmums «Samsung Electronics Co.», kas ceturksnī piegādājis 75,1 miljonu viedtelefonu, tā tirgus daļai veidojot 23%.

Ķīnas telekomunikāciju aprīkojuma ražotājs «Huawei» ar 58,7 miljoniem pārdotu viedtālruņu un 18% tirgus daļu ieņem otro vietu, norāda «IHS Markit».

Analītiķi skaidro, ka «Apple» piedāvātajiem pašreizējās paaudzes «iPhone» tālruņiem ir augstas cenas, un dažus gadus vecākie modeļi arī ir dārgāki salīdzinājumā ar cenu ziņā pieejamākām «Android» ierīcēm.

Komentāri

Pievienot komentāru