ASV sociālās komunikācijas gigants Facebook šā gada pirmajā ceturksnī strādāja ar 509 miljonu dolāru (473,7 miljonu eiro) tīro peļņu, kas ir par 20% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts uzņēmuma trešdien publiskotajā paziņojumā.
Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar ievērojamu izdevumu pieaugumu.
Tikmēr Facebook apgrozījums ceturksnī palielinājies par 42% - līdz 3,5 miljardiem dolāru, pateicoties reklāmas ienākumu kāpumam.
Facebook aktīvo lietotāju skaits ceturksnī palielinājās par 13%, sasniedzot 1,44 miljardus.
Kompānija norāda, ka pirmajā ceturksnī reklāmas ieņēmumos tā guvusi 3,32 miljardus dolāru, no kuriem 73% nodrošināja mobilās reklāmas.
Facebook trešdien arī prezentēja jaunu mobilo aplikāciju ar nosaukumu Hello, kas ļauj lietotājiem redzēt zvanītāja identifikāciju, aplikācijai veicot meklēšanu sociālā tīkla apjomīgajā lietotāju bāzē.
Tāpat šī aplikācija ļauj lietotājiem Facebook vietnē meklēt cilvēkus un uzņēmumus, un piezvanīt tiem, izmantojot šo aplikāciju.