Baltijas iedzīvotāju apmierinātība ar mobilo sakaru operatoriem nav īpaši mainījusies. Visās trīs valstīs, izmaiņas ir mazāk par punktu 100 punktu skalā. Latvijas (80,7) un Lietuvas (80,9) respondenti ir vairāk apmierināti ar saviem mobilo sakaru operatoriem, nekā Igaunijas (75,8), secināts EPSI Baltic pētījumā.
Saskaņā ar aptauju, Latvijā privātpersonu segmentā, Bite ir ieguvusi vislielāko punktu skaitu (80,1). Otrā vietā ir Okartes lietotāji (77,5), bet trešo vietu dala LMT (75,4) un Zelta Zivtiņa (75,7).
Tele2 klienti šogad ir nedaudz par (+1) apmierinātāki ar savu operatoru, nekā pērn, Bite un Zelta Zivtiņas klientu novērtējumi gandrīz nemainījās, bet LMT (-1,7) un Okartes (-1,6) lietotāji ir nedaudz mazāk apmierināti nekā pirms gada.
Klientu apmierinātību ar mobilā telefona operatoru ietekmē uzņēmuma tēls, klientu gaidīta un reāla pakalpojumu kvalitāte, apkalpošanas kvalitāte un izmaksu atbilstība kvalitātei.
Bite, LMT un OKartes lietotāji novērtēja savu mobilo operatora tēlu, kā arī gaidāmo un reālo produktu kvalitāti līdzīgi augstu. Interesanti, ka Okartes lietotāji uzsver, ka viņiem tiek piedāvāta labāka apkalpošana nekā LMT abonentiem.
Korporatīvie Bite (74,1) klienti ir tikai nedaudz vairāk apmierināti ar savu mobilo operatoru nekā LMT (73,5) klienti, bet Tele2 klienti attiecīgais rādītājs ir zemāks (66.1), liecina pētījuma dati.