Dienas Bizness

  • 26 svētdiena,
    marts

    Eiženija, Ženija

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8660

    USD: 1.0805

Sakaru tehnoloģijas

Foto: TASS/SCANPIX/LETA

Krievijā šodien jāizpilda «nāves spriedumu» LinkedIn  9

Krievijas Federālais sakaru, informācijas tehnoloģiju un masu komunikācijas jomu uzraudzības dienests Roskomnadzor uz karjeru orientēto sociālo tīklu LinkedIn iekļāvis personu datu pārkāpēju reģistrā un uzdevis to bloķēt, ceturtdien paziņoja Roskomnadzor preses dienests.

«Pamatojoties uz spēkā stājušos tiesas lēmumu, sociālais tīkls LinkedIn iekļauts personu datu pārkāpēju reģistrā un nodots sakaru operatoriem bloķēšanai,» teikts Roskomnadzor paziņojumā.

Dienesta preses pārstāvis paskaidroja, ka sakaru operatoriem ceturtdienas laikā jāizpilda rīkojums par LinkedIn bloķēšanu.

Kā ziņots, Maskavas pilsētas tiesa 10.novembrī atzina par likumīgu zemākas instances tiesas lēmumu, kas paredz Krievijā bloķēt LinkedIn.

Lēmumu bloķēt tīklu LinkedIn augustā pieņēma Maskavas Tagankas rajona tiesa, kas atzina, ka LinkedIn ir pārkāpis Krievijas likumu, kas noteic, ka Krievijas iedzīvotāju personas dati ir jāglabā Krievijas teritorijā.

Prasību bloķēt LinkedIn Tagankas rajona tiesā bija iesniedzis Roskomnadzor.

LinkedIn pārstāve Maskavas pilsētas tiesas sēdē sacīja, ka Roskomnadzor prasību bloķēt vietni iesniedzis, lai aizstāvētu nenoteikta personu loka intereses, un neesot saņemtas pretenzijas no konkrētiem lietotājiem. Turklāt ar personas datu vākšanu nodarbojas cita juridiskā persona, nevis tā, kas prasībā ir norādīts kā atbildētājs.

Savukārt Roskomnadzor iepriekš paziņoja, ka vērsies tiesā, jo esot saņēmis pilsoņu lūgumus pārbaudīt, vai vietne LinkedIn atbilst jaunajam likumam par personas datu glabāšanu. Šis likums stājās spēkā 1.septembrī, un LinkedIn ir pirmā lielā vietne, par kuras bloķēšanu ir pieņemts tiesas lēmums saskaņā ar šo likumu.

Saistītie raksti

Jaunākās ziņas kategorijā

YouTube boikots vēršas plašumā

YouTube boikots vēršas plašumā  6

ASV kompānijas AT&T un Verizon, kā arī citi nozīmīgi reklāmdevēji ir apturējuši savas mārketinga kampaņas kompānijai Google piederošajā video koplietošanas vietnē YouTube, jo līdzās to reklāmām šajā vietnē esot parādījušies videofaili,...

Reklāma