Latvijas Pasts 2009. gadam kā prioritātes uzstādījis pasta nodaļu tīkla nodalīšanu, izveidojot uzņēmumu SIA Latvijas Pasta nodaļu tīkls, darbu pie Pasta Bankas projekta, kā arī biznesa procesu sakārtošanu līdz tādam līmenim, lai 2009. gadu noslēgtu ar peļņu.
Db aizvadītā gada nogalē rakstīja, ka 2009.gadā pasts plāno strādāt bez zaudējumiem, bet 2010.gadā - ar samērīgu peļņu. 2007. gadā pasta zaudējumi bija 14 miljoni latu.
Latvijas Pasts 2009. gadam kā prioritātes uzstādījis pasta nodaļu tīkla nodalīšanu, izveidojot uzņēmumu SIA Latvijas Pasta nodaļu tīkls, darbu pie Pasta Bankas projekta, kā arī biznesa procesu sakārtošanu līdz tādam līmenim, lai 2009. gadu noslēgtu ar peļņu. Par to informē uzņēmuma sabiedrisko attiecību pārstāve Agija Albrekte.
"Aizvadītajā gadā mūsu prioritāte bija uzņēmuma kritiskā finansiālā stāvokļa novēršana un zaudējumu minimizēšana, ko arī izdevās sasniegt. Šogad turpināsim pērn iesākto pasta biznesa procesu sakārtošanu. Kā apliecinājums tam, ka pasta biznesa procesus ir iespējams sakārtot, ir sekmīgi realizētā abonēšanas kampaņa 2009. gadam, kā arī preses izdevumu piegādes nodrošināšana, kas jau kopš gada pirmajām dienām noris bez iepriekšējos gados pieredzētajām problēmām," uzsver Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Ivars Krauklis. Lai gan kopējais abonementu skaits 2009. gadam ir samazinājies par 11%, abonēšanas dati liecina, ka ir izdevniecības, kurām ir izdevies palielināt abonentu skaitu. Analizējot kopējos izdevniecību piedāvāto izdevumu radītājus, pārliecinošu pirmo vietu ar vislielāko abonēto izdevumu skaitu ieņem izdevniecība Santa – 110 261 abonements; tai seko Lauku Avīze ar 47 393 abonementiem, izdevniecība Diena žurnāli – 38 134, Izdevniecība Rīgas Viļņi – 24 939, Mediju Nams – 19 071 abonements, Izdevniecības nams Fenster ar 18 353 un laikraksts Diena ar 18 327 abonementiem.