Meklēšanas motors un interneta informācijas kompānija Google piedraudējusi veselu gadu nerunāt ar nevienu reportieru no ziņu portāla Cnet, jo tanī publicēta personīga informācija par vienu no Google direktoriem. Par to raksta avizes New York Times ziņu portāls. Kuriozs ir tas, ka visa informācija par Google direktoru Eriku Šmitu (Eric Schmidt) ievākta izmantojot Google. Turklāt informācija ir samēra neitrāla un nevainiga. Proti, E. Šmita piederot Google akcijas 1.5 miljardu $ vērtībā, viņš savā laikā rīkojis naudas vākšanas banketu Demokrātu partijas prezidenta kandidātām Ala Goram (Al Gore) par ziedojumu 10 000 $ no galvas un viņš esot licencēts pilots. Turklāt arī minēta pilsētiņa Kalifornijas štatā, kur E. Šmitam ir mājas. Cnet portāls publicējis šo informāciju, lai pārbaudītu apgalvojumu, ka Google meklēšanas sistēma sniedz plašāko iespējamo publiski pieejamu informāciju par jebkuru tēmu vai personu. Vienlaikus gribēts parādīt, ka daļa šīs informācijas, iespējams, var radīt bažas par iejaukšanos privatsfērā. Cnet galvenais redaktors Džajs Sings (Jai Singh) teica, ka savā 20 gadu pieredzē rakstot par tehnoloģiju nozari neesot pieredzējis tik pārspīlētu apvainošanās piemēru. «Zinu, ka firmas nerunā ar noteiktu reportieri varbūt kādu laiciņu, bet nevis ar veselu ziņu organizāciju,» viņs teica.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra