Tehnoloģijas

Jaunās paaudzes viedpalīgam ERNEST tiks uzsākta Kickstarter kampaņa

Dienas Bizness, 23.09.2016

Jaunākais izdevums

28. oktobrī sāksies Artūra Pumpura komandas izstrādātā viedpalīga ERNEST Kickstarter kampaņa. ERNEST ļauj ar viedtālruni pilnībā apvienot automašīnas, garāžas durvju un mājas vārtu kontroli.

Uzņēmuma Valet and Knave vadītājs A. Pumpurs ar pūļa finansējuma platformu Kickstarter plāno piesaistīt papildu līdzekļus, lai pilnveidotu savus jau starptautisku atzinību guvušos drošības risinājumus, kā arī veidotu jaunus produktus ERNEST vienotajā drošības sistēmā.

Kopā ar Kickstarter kampaņas sākšanos iznāks uzlabotā ERNEST versija, kurā automašīnu kontrolējošās ierīces Bluetooth Immobilizer izmērs samazināts vairāk nekā divas reizes un ierīce padarīta vizuāli neuzkrītošāka, īpašnieka automašīnu vēl vairāk nodrošinot pret zagļiem. Šis Bluetooth Immobilizer modelis būs sākumā ekskluzīvi pieejams Latvijas iedzīvotājiem.

Kickstarter kampaņā sasniedzot 250 tūkstošu dolāru atzīmi, A. Pumpurs apņemas izvēlēties vienu no Latvijas jaunajiem IT start-up vadītājiem, lai viņu mentorētu un finansiāli atbalstītu savas biznesa idejas ienešanā pasaules tirgū. Tā tiks nodrošināts, ka līdz ar Valet and Knave veiksmi turpinātos jauno Latvijas IT start-up attīstība gan lokāli, gan starptautiski.

Pirms Valet and Knave vadīšanas A. Pumpurs 10 gadus strādāja loģistikas jomā uzņēmumā Latvijas balzams. Tā vietā, lai turpinātu jau stabilo ceļu alkohola ražošanas nozarē, A. Pumpurs izvēlējās dibināt savu uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radītā auto un mājas viedpalīga ERNEST izstrādātāji ir uzsākuši sadarbību ar Baltijas un Eiropas valstu uzņēmumiem par ERNEST tirdzniecību un pieejamību Lietuvā, Igaunijā, Polijā un Zviedrijā. Tāpat ir uzsākts arī uzņēmumu dibināšanas process ASV un Krievijā, kas nodrošinās ERNEST pārstāvniecības un vietējā tirgus izpētes funkcijas.

Baltijas valstīs šobrīd pieejami gan ERNEST HOME, gan ERNEST AUTO viedpalīgi. Līdz turpmākajai ENREST AUTO produkcijas pilnveidošanai kā prioritārais ERNEST eksporta produkts ir izvirzīts ERNEST HOME. To no jūnija saviem klientiem piedāvā vārtu un mājas preču tirgotāji ārpus Latvijas.

«Šobrīd aktīvi strādājam pie eksporta tīkla izveidošanas, trīs mēnešu laikā pēc viedpalīga ERNEST prezentācijas Latvijā, tas jau ir pieejams četrās valstīs ārpus Latvijas. No tehnoloģiskā un lietojamības viedokļa ERNEST ir potenciāls iekarot ne tikai Eiropas, bet arī pasaules tirgu, līdz ar to kā nākamo eksporta tirgu esam izvirzījuši ASV un Krieviju. Tur šobrīd notiek juridisko dokumentu formēšana par vietējās pārstāvniecības izveidi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Viedpalīga ERNEST projekts piesaistījis gandrīz 18 000 dolāru

Lelde Petrāne, 07.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies viedpalīga ERNEST Kickstarter kampaņa, kas tika sākta 28.oktobrī. ERNEST ļauj ar viedtālruni pilnībā apvienot automašīnas, garāžas durvju un mājas vārtu kontroli.

ERNEST radītājs Artūrs Pumpurs atklāj, ka mēnesi ilgajā kampaņā projekts piesaistījis gandrīz 18 000 dolāru, kas esot liela summa. «Kopumā sasniegtais pasūtījumu apjoms ir diezgan iespaidīgs. Šobrīd personīgi sazināmies ar Kickstarter laikā iegūtajiem atbalstītājiem, kuri ir ieinteresēti produktu iegūt savā īpašumā,» stāsta Pumpurs.

Kampaņas laikā tika plānots piesaistīt 50 000 ASV dolāru. Lai gan mobilais sulainis neieguva visus līdzekļus, Pumpurs uzsver, ka dalība Kickstarter kampaņā uzņēmumam sniegusi lielu pieredzi un iespēju iepazīt ASV tirgu. «Šobrīd jau skaidri zinām, ka ERNEST pūļa finansējuma platformā startēs arī nākamgad. Esam iepazinuši Kickstarter auditoriju un pavisam drīz piedāvāsim viņiem jaunu produktu,» atklāj Pumpurs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Uzsāk Kickstarter kampaņu jaunās paaudzes viedpalīgam ERNEST

Dienas Bizness, 31.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākusies Artūra Pumpura komandas izstrādātā viedpalīga ERNEST Kickstarter kampaņa. ERNEST ļauj ar viedtālruni pilnībā apvienot automašīnas, garāžas durvju un mājas vārtu kontroli.

Piesaistot 250 tūkstošus eiro, Artūrs Pumpurs apņemas izvēlēties vienu no Latvijas jaunajiem IT start-up vadītājiem, lai viņu mentorētu un finansiāli atbalstītu savas biznesa idejas ienešanā pasaules tirgū.

Kopā ar Kickstarter kampaņas sākšanos ir iznākusi uzlabotā ERNEST versija, kurā automašīnu kontrolējošās ierīces Bluetooth Immobilizer izmērs samazināts vairāk nekā divas reizes un ierīce padarīta vizuāli neuzkrītošāka.

Atbalstīt latviešu produktu var šeit >> http://kck.st/2eLEzzs

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Animācijas režisore Signe Baumane, kura ievērību izpelnījusies ar savu pirmo pilnmetrāžas animācijas filmu Akmeņi manās kabatās, strādā pie jaunas filmas Mans laulību projekts un finansējumu vāc ar interneta platformas Kickstarter palīdzību, informē Nacionālais Kino centrs.

ASV, Ņujorkā dzīvojošā Latvijas režisore, māksliniece un scenāriste Signe Baumane platformas Kickstarter palīdzību veiksmīgi izmantoja jau savas pirmās pilnmetrāžas filmas finansēšanai – 2013. gada sākumā mēneša laikā apmēram 800 cilvēku atbalsts topošajai filmai Akmeņi manās kabatās ļāva savākt 50 780 USD, pārsniedzot pašu noteikto summu 42 800 USD. Kickstarter platforma ir tā sauktā «crowd-funding / pūļa finansēšanas» metode – kampaņas autori aicina cilvēkus visā pasaulē atbalstīt topošo filmu, pretī solot dažādas balvas, ieskaitot iespēju tikt iemūžinātam filmas titros, ielūgumus uz pirmizrādi un ekskluzīviem seansiem; Signe Baumane piedāvā arī savu iepriekšējo filmu kopijas, filmu oriģinālzīmējumus utt. 30 dienu laikā ir jāsavāc kampaņas autoru noteiktā summa, bet, ja tas nenotiek, atbalstītāji rezervēto naudu saņem atpakaļ un kampaņa mērķi nesasniedz.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Blindsave piedāvā aizsargtērpus basketbolistiem un iepriekšpārdošanas kampaņā pūļa finansējuma vietnē Kickstarter mērķē piesaistīt 30 tūkstošus ASV dolāru; līdz šim savāktā summa ir nedaudz vairāk kā 15 tūkstoši dolāru

«Kampaņas rezultāti pagaidām ir apmierinoši, jo ir izdevies radīt interesi par Blindsave produktiem. Pozitīvi, ka par produktiem interesējas ne tikai gala patērētāji, bet arī potenciālie izplatītāji, kuri mums jau pieprasījuši nosūtīt paraugus testiem,» saka Andis Blinds, Blindsave īpašnieks.

Kampaņa pūļa finansējuma vietnē Kickstarter (https://www.kickstarter.com/projects/1223632294/blindsave-protective-gear-that-adjusts-its-shape-t) ilgs vēl 13 dienas. Līdz šim produktus Kickstarter platformā pasūtījuši cilvēki gan no ASV, gan tuvējām kaimiņvalstīm un pat no Āzijas. «Salīdzinoši mazāka aktivitāte ir no Latvijas. Ja latvieši sarosīsies, tad, domāju, kampaņa arī savu rezultātu sasniegs,» saka A. Blinds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijā ienāk projektu un procesu vadības uzņēmums no Somijas DERIGO, kas piedāvā būvniecības projektu vadības sistēmu Pro3. Somijas uzņēmumam mobilos risinājums izstrādā Latvijas IT uzņēmums ERNEST DC, pilnveidojot Pro3 sistēmas funkcijas.

Pro3 sistēmas galvenais uzdevums ir uzlabot projektu vadības efektivitāti, vienuviet nodrošinot tādas funkcijas kā projektu procesa pārraudzība, dokumentu un vizuālo materiālu apmaiņa un uzglabāšana, iekšējā komunikācija, atskaišu veikšana un drošības kontroles uzraudzība. Funkcijas projekta ietvaros ir pieejamas neierobežotam skaitam unikālo lietotāju no jebkuras vietas, jebkurā laikā.

Latvijā pirmais Pro3 sistēmas lietotājs testa režīmā būs Reinis Nitišs un viņa rallijkrosa komanda. Ar projektu vadības sistēmas palīdzību Nitiša komanda plāno uzlabot sacensību sagatavošanās procesa efektivitāti, pierādot, ka Pro3 var izmantot ne tikai būvniecības projektu realizēšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Režisorei Signei Baumanei izdodas Kickstarter kampaņa

Lelde Petrāne, 27.02.2017

Režisore Signe Baumane un filmas «Mans laulību projekts» līdzproducents Stērdžiss Vorners

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Animācijas režisore Signe Baumane, pārciešot krietnus uztraukumus kampaņas pēdējās dienās un zaudējot piecus kilogramus svara, tomēr savākusi finansējumu savai jaunajai pilnmetrāžas animācijas filmai Mans laulību projekts – 30 dienu laikā 1562 atbalstītāji ieskaitījuši filmas kontā 132 773 USD, arī Latvijas palīdzība bijusi ievērojama.

ASV, Ņujorkā dzīvojošā Latvijas režisore, māksliniece un scenāriste Signe Baumane strādā pie savas otrās pilnmetrāžas filmas Mans laulību projekts / My Love Affair With Marriage, kas atbalstīta arī Nacionālā Kino centra projektu attīstīšanas konkursā, Signei sadarbojoties ar Latvijas filmu studiju Lokomotīve. Filma būs personisks stāsts, kura centrā ir autobiogrāfisks tēls – jauna sieviete Zelma, kura tic, ka mīlestība un laulība ir vissvarīgākās lietas dzīvē, tomēr vienmēr kaut kas «noiet greizi». Šobrīd finansējums nepieciešams filmas skaņu celiņa izveidošanai, komponista un aktieru honorāriem, skaņu ierakstu studijas īrei utt. Platformā Kickstarter nepieciešamā summa bija noteikta 124 670 USD apjomā, vēl nedēļu pirms kampaņas beigām trūka vairāk nekā puse.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

FOTO: 26 tehnoloģiju produkti, kas Kickstarter piesaistījuši vairāk nekā vienu miljonu dolāru

Db.lv, 21.08.2018

Blink: 1,069 miljoni dolāru; projektu atbalstījuši: 6879

Mājas drošības kameras sistēma, ko vēlāk iegādājās Amazon

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja jaunajam uzņēmējam šķiet, ka viņš ir izgudrojis labu ideju, taču trūkst naudas finansējumam, jāmeklē veidi, kā to piesaistīt un Kickstarter ir viens no variantiem, raksta Business Insider.

Kickstarter tehnoloģiju sektors ir laba vieta, kur ieskatīties investoriem, taču, kā liecina statistika, visvairāk viņi iecienījuši viedtālruņus, viedās mājsaimniecības un virtuves iekārtas, kā arī austiņas.

Kaut arī Kickstarter projekta atbalstīšana var sniegt potenciāli labu atdevi, pastāv arī risks, jo daži produkti tā arī nekad neierauga dienasgaismu vai ierauga to daļēji, savukārt citi pēc pāris gadiem pārtrauc darbību, atstājot ieguldītāju ar tukšām rokām vai nevajadzīgu programmatūru.

Viens no populārākajiem Kickstarter produktiem ir Pono Music – Neila Janga MP3, kas piesaistīja vairāk nekā 6 miljonus dolāru no 18,2 tūkstošiem atbalstītāju, taču to pārtrauca ražot 2017.gadā. Pebble ar trīs projektu palīdzību piesaistīja vairāk nekā 43 miljonus dolāru, taču 2016.gadā pieteica bankrotu un tā aktīvus iegādājās Fitbit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Hakatonā Rīgā, Ņujorkā un Toronto studenti palīdzēs veidot latviešu produkta pūļa finansējuma kampaņu

Dienas Bizness, 19.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

28. oktobrī Rīgā, Ņujorkā un Toronto norisināsies starptautisks hakatons jeb tiešsaistes mārketinga sacensības studentiem. Hakatona mērķis ir virzīt latviešu produkta – auto un mājas viedpalīga ERNEST – Kickstarter pūļa finansējuma kampaņas atpazīstamību pasaulē, kā arī dot studentiem zināšanas un praktisko pieredzi, kas veicinātu viņu motivāciju nākotnē realizēt profesionālās ieceres.

Dienas laikā studenti tiksies ar ekspertiem, kuri palīdzēs realizēt viņu idejas hakatona ietvaros.

Artūrs Pumpurs, ERNEST idejas autors un uzņēmuma vadītājs, par hakatonu stāsta: «Šis hakatons ir citāds ar to, ka dalībnieki, sanākot kopā ar dažādiem profesionāļiem, konkrētā laika periodā tiešsaistē realizēs globāla mēroga kampaņu, kuras rezultātu ietekme būs jau tūlītēji novērojama. Man ir prieks, ka iesaistās un šo pasākumu atbalsta uzņēmumi un to pārstāvji, tādejādi paplašinot dalībnieku iespējas. Vērtīgākās ir tās zināšanas, kuras gūtas praksē.»

Pieteikšanās šīm sacensībām iespējama, aizpildot pieteikuma anketu -https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdbpyjIy_PFgEzHUKacDRzFHckzaFU9KXq_-AEqGCt_ouBqZA/viewform. Sacensībām aicināti pieteikties latviešu un ārzemju studenti. Dalībnieku skaits ir ierobežots līdz 100 cilvēkiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pūļa finansējuma vietnē Kickstarter savākti nepieciešamie 250 000 ASV dolāru (213 000 eiro) jauna bezpilota vadāmā lidaparāta AirDog modeļa ADII attīstīšanai, liecina informācija Kickstarter mājaslapā.

Ceturtdienas rītā bija savākti 258 994 dolāri (220 000 eiro). Plānots, ka kampaņa ilgs līdz rītdienai, 11.augustam.

Kampaņas laikā jau pilnībā izmantots izdevīgākais piedāvājums par 999 ASV dolāriem (875 eiro) iegūt savā rīcībā vienu jaunā modeļa bezpilota lidaparātu, kura piegāde saskaņā ar plānu sāksies uzreiz pēc kampaņas beigām.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Sākta pūļa finansējuma piesaiste jauna Airdog modeļa attīstīšanai

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Blindsave neizdodas Kickstarter savākt nepieciešamo finansējumu; uzņēmums sāks masveida ražošanu

Žanete Hāka, 21.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmuma Blindsave finansējuma piesaistes kampaņa vietnē Kickstarter, taču nepieciešamos līdzekļus nav izdevies savākt, tomēr tas kompānijas plānus nekavē un janvārī tiks uzsākta masveida ražošana.

Kompānijas mērķis bija 30 tūkstoši eiro, bet izdevies savākt 25 tūkstošus eiro.

Uzņēmuma īpašnieks Andis Blinds stāsta: «Ar Kickstarter kampaņas rezultātiem esam apmierināti, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai savākt naudu. Tā bija daļa arī no mūsu mārketinga kampaņas, kuras mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību, kas mums ir izdevies, jo par mums rakstīja tādi pasaulē ievērojami mediji kā Yahoo Sports, Yahoo Tech un Digital Trends, kā arī interesi par mums izrādīja vairāki potenciāli investori. Šobrīd ar vienu no tiem notiek pārrunas, kas varētu noslēgties pēc Jaunā gada.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Florbola vārtsargu ekipējuma izgatavotājs SIA Blind Save paplašina darbību, piedāvājot aizsargtērpus arī basketbolistiem; šodien sāk pūļa finansēšanas kampaņu Kickstarter vietnē

Uzņēmuma stiprā puse florbolā ir tieši aizsargu izgatavošana, turklāt tādu, kurus neredz un kas atrodas zem tērpa. Reiz viens potenciālais partneris ieminējās, ka uzņēmums varētu paplašināt savu darbību tieši dažādu aizsargu ražošanā. «Gadu par to domājām un nonācām līdz tam, ka uztaisījām aizsargus basketbolistiem, kas pieņem cilvēka ķermeņa formu. Kad to uzvelk, pirmajā mirklī aizsargs var šķist ciets un neelastīgs, taču, jo vairāk spēlētājs iekarst, jo mazāk jūt aizsargus,» stāsta Andis Blinds, SIA Blind Save un zīmola Blindsave īpašnieks. Uzņēmuma jaunie basketbola aizsargi der arī citiem iekštelpu sporta veidiem, piemēram, handbolam, futzālam. «Palielinot aizsargu biezumu, varam iet arī ekstrēmajos sporta veidos,» teic Andis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaut gan mileniāļus un Z paaudzi Covid-19 pandēmija skārusi smagi, viņi šo laiku uzskata par iespēju atjaunot spēkus un rīkoties, atklāj "Deloitte" aptauja*.

Gandrīz 30% Z paaudzes pārstāvju un teju ceturtdaļa mileniāļu norādīja, ka pandēmijas ietekmē ir vai nu zaudējuši darbu, vai arī bijuši spiesti izmantot bezalgas atvaļinājumu. Vien trešdaļa mileniāļu un 38% Z paaudzes pārstāvju apgalvoja, ka viņu nodarbinātības statuss un ienākumu līmenis nav mainījies. Tomēr krīze uz jaunākās paaudzes pārstāvjiem atstājusi arī pozitīvu ietekmi.

Stresa līmenis samazinās

Pirms pandēmijas 52% Z paaudzes respondentu un 50% mileniāļu valstīs, kuras tika aptaujātas divreiz (pirms pandēmijas un tās laikā), apgalvoja, ka stresu ikdienā izjūt visu vai lielāko daļu laika. Kā galvenie stresa avoti minēti ģimenes labklājība, ilgtermiņa finansiālā situācija un darba iespējas. Interesanti, ka pandēmijas laikā veiktajā aptaujā atklājies, ka abu paaudžu stresa līmenis nokrities par astoņiem procentpunktiem, iespējams, tādējādi apstiprinot, ka ikdienas tempa palēnināšanās samazinājusi kopējo stresa līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Rīgā notiekošais starptautiskais forums „5G Techritory” pulcē politikas, biznesa un zinātnes līderus, lai apspriestu Eiropas līderības iespējas 5G attīstībā

Foruma mērķis ir Baltijas jūras reģiona valstu savstarpējās sadarbības veicināšana. „Tas, ka forums, notiek Latvijā, ir būtiski,” uzsver Ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro. VAS „Latvijas valsts radio un televīzijas centrs” valdes priekšsēdētājs Edmunds Beļskis norāda, ka „5G Techritory” ir nozīmīgs ne vien Latvijai, bet visam Baltijas jūras reģionam. Šajā pasākumā ministri un telekomunikāciju kompāniju vadītāji augstākajā līmenī tiksies un diskutēs par to, kā būvēt nākotnes 5G ekosistēmu. „Runājot par infrastruktūru, Latvija jau ir iesēdusies 5G ātrvilcienā – ir palaistas pirmās 5G bāzes stacijas,» viņš atgādina.

„Forums būs laba platforma, lai mobilizētu reģiona procesu dalībniekus – gan politiskos, gan juridiskos, gan sabiedrību,” saka Juris Binde, SIA „Latvijas Mobilais telefons” prezidents. VAS „Elektroniskie sakari” eksperts un „5G Techritory” programmas vadītājs Neils Kalniņš apgalvo, ka šis ir lielākais 5G tehnoloģiju forums Baltijas jūras reģionā. „Sākot veidot forumu, gribējām parādīt, ka Latvija var būt paraugs ne tika Baltijā, bet arī Ziemeļvalstu starpā. Pierādām to soli pa solim,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pats galvenais veiksmīgai pūļa finansējuma kampaņai ir laba sagatavošanās – stratēģijas izstrāde un potenciālo interesentu «uzsildīšana»

Tā uzskata pūļa finansējuma platformas Indiegogo evaņģēlists Paskāls Kondamins (Pascal Condamine).

Sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmums Blindsave ir īstenojis pūļa finansējuma kampaņu. Tajā gan tam neizdevās sasniegt izvirzīto finansiālo mērķi, bet kopumā ar kampaņu Blindsave vadītājs Andis Blinds bija apmierināts, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai piesaistīt finansējumu, bet tā bija arī daļa no mārketinga pasākumiem, kuru mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību. «Viens no lielākajiem izaicinājumiem, kas faktiski arī nosaka to, cik veiksmīga būs kampaņa, ir panākt to, ka potenciālie pircēji apmeklē produkta sadaļu konkrētajā platformā. Proti, ir jāpanāk cilvēku plūsma uz šo sadaļu. Ja tās nebūs, tad arī par produktu neviens neuzzinās un to nepirks. Tieši tādēļ ļoti svarīgs ir mārketinga atbalsts, kas nozīmē arī finanšu investīcijas. Daudziem ir ilūzija, ka pietiks tikai izveidot glītu produkta sadaļu platformā un viss notiksies. Diemžēl tā tas nav, ir jāiegulda visai lieli līdzekļi mārketingā, ko daudzas startup kompānijas nevar atļauties,» saka A. Blinds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Biznesa ideja: Veiksmīgi lauž stereotipus par dārgiem premium pulksteņiem

Zane Atlāce - Bistere, 30.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divu lietuviešu, brāļu Daniela un Matas (Danielius and Matas Jakutis) radītais pulksteņu zīmols Filippo Loreti no sākotnēji pūļa finansējuma kampaņā pieteikta projekta kļuvis par atpazīstamu un pircēju novērtētu preci, raksta Business Insider.

Redzot 1000 un vairāk dolāru lielas cenas pulksteņiem, kas, brāļu ieskatā, izmaksā labi ja 100 dolāru, Danielam un Matam pirms vairākiem gadiem radās ideja ražot pašiem savus pulksteņus, kas izskatā it nemaz nebūtu sliktāki par premium klases rokaspulksteņiem, bet cenas ziņā būtu krietni pieejamāki. Tā radās zīmols Filippo Loreti, kura attīstīšanai brāļi nolēma startēt pūļa finansēšanas vietnē Kickstarter.

Kampaņa tika uzsākta 2015.gadā. Lai gan puišu mērķis bija savākt 20 000 ASV dolāru, viena mēneša laikā viņi piesaistīja gandrīz miljonu dolāru. Pēc gada, uzsākot kampaņas nākamo posmu, brāļi nepilna mēneša laikā ieguva jau piecus miljonus dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Displio piegādāti visiem Kickstarter kampaņas atbalstītājiem; tirgo par 130 eiro

LETA, 26.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Personificējamais Wi-Fi ekrāns Displio piegādāts visiem Kickstarter kampaņas atbalstītājiem un nu sākta arī Displio tirdzniecība internetā, sacīja ierīces veidotāju pārstāvis Jānis Palkavnieks.

Kā norādīja Palkavnieks, pirmie, kas pūļa finansēšanas vietnē Kickstarter pasūtīja Displio, to saņēma jau pērn septembrī, bet nu šis process ir noslēdzies un pašlaik sākta Displio tirdzniecība internetā, un tas ir pieejams iegādei visiem interesentiem vietnē getdisplio.com (cena 130 eiro).

Latvijā tapusī ierīce Displio kolektīvā finansējuma vietnē Kickstarter savāca nepieciešamos 65 000 ASV dolāru (59 409 eiro), ar 1113 atbalstītāju palīdzību kopumā savācot 154 814 ASV dolārus (141 498 eiro).

Displio ir aprīkota ar 2,7 collu diagonāles E-ink ekrānu un vizuāli atgādina modinātāju. Tā aprīkota arī ar skaļruni, iebūvētu akumulatoru un sensoriem, kuri nosaka tās novietojumu un atbilstoši ekrāna orientāciju. Displio esot vienkārši lietojams un teju jebkurām vēlmēm konfigurējams ekrāns. Tas var rādīt kalendāra atgādinājumus, ienākošos e-pastus, laika ziņas, Twitter vai Facebook jaunumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viedpalīgs Ernest ir vairākas ierīces un mobilā lietotne, kas ļauj iedarbināt mašīnu un kontrolēt vārtus ar viedtālruņa starpniecību

Ideja par risinājumu, kas palīdzētu aizsargāt un izsekot transportlīdzekli un kontrolēt mājas un garāžas vārtus Ernest (SIA Valet & Knave) īpašniekam Artūram Pumpuram radās no paša pieredzes ikdienišķā situācijā: pirms diviem gadiem aukstā ziemas dienā «nomira» garāžas vārtu pults baterija, bet drīz pēc tam – mašīnas imobilaizers, un Artūram nācās palikt mājās. Viņš aizdomājās par to, cik gan muļķīgi, ka ar Skype starpniecību viedtālrunī var piezvanīt cilvēkam otrā pasaules galā, bet nevar atvērt garāžas durvis. «Telefons man vienmēr ir līdzi, tāpēc es sāku domāt, kā varētu izstrādāt tehnoloģiju, kas sastrādātos ar viedtālruni. Sadarbojos ar dažiem gudriem puišiem, kuri manu ideju padarīja reālu, un pēc diviem gadiem esam tirgū,» stāsta Artūrs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Virtuālā dzīve aizstāj attiecības

Laila Stabulniece, LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes lektore, 09.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sociālie mediji ir radījuši jaunu tendenci, ietekmējot jaunākās paaudzes vēlamā patēriņa modeli.

Dažādu paaudžu atšķirīgās vērtības un uzvedība mārketingā tiek raksturota ar paaudžu dzīves stila koncepciju. Katrai paaudzei ir savi notikumi un jaunatklātas vai apgūtas tehnoloģijas, kas ietekmē un veido tās uzskatus un patēriņa ieradumus. Jāatzīmē, ka nav absolūti viennozīmīgas interpretācijas par paaudžu robežām, īpaši runājot par pēdējam paaudzēm – millennium jeb Y-paaudzi un Z-paaudzi (sauktas arī postmillennium, iBrain, iGeneration).

Y-paaudzi veido cilvēki, kuri dzimuši laika posmā no 1980. līdz 1995. gadam (kā norādīts atsevišķos pētījumos – līdz 2000. gadam). To raksturo lielāka pirktspēja un vēlme patērēt, kā arī optimisms un lielāka uzņēmība, atvērtība dinamiskām pārmaiņām, salīdzinot ar iepriekšējām paaudzēm. Šīs paaudzes pirkšanas ieradumi un patērētāju uzvedība ir jau ilgstoši analizēta mārketinga pētījumos, kā arī millennium paaudze ir bijusi izaicinājums personāla vadībai: meklētas jaunas pieejas gan motivējošas darba vides izveidē, gan personāla piesaistes un atlases procesos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban AirDog klientiem nosūtījis jau vairāk nekā 1000 produktu, Dienas Bizness rīkotajā Baltijas M&A un privātā kapitāla forumā sacīja kompānijas līdzdibinātājs Agris Ķipurs.

Kopējais produktu skaits, kas ir pasūtīts, pārsniedz 2000, tādējādi pirmspārdošanas posmā piesaistot vairāk nekā 2,5 miljonus dolāru.

«Biznesa sākumā bijām grupa ar jauniem uzņēmējiem,» viņš stāsta par biznesa uzsākšanu. Sākotnēji bija grūti atrast kādu riska kapitāla naudu, tādēļ bija jāmeklē citi veidi, kā piesaistīt naudu, taču iesaistījāmies crowdfunding kampaņā Kickstarter, kas piesaistīja 1,3 miljonu eiro. Kampaņā prezentējām konceptu, tad izveidojām prototipu un izsūtījām pirmos modeļus. 2015.gada martā piesaistījām 2,5 miljonu dolāru investīcijas,» par uzņēmuma attīstību stāstīja A. Ķipurs.

2015.gada oktobrī kompānija nosūtījusi pirmos produktus klientiem, pēc testēšanas saņēmusi tūkstošiem atsauksmju, kā rezultātā produkts uzlabots, līdz produkta radītāji uzskatīja, ka to var tirgot mazumtirdzniecībā. Jūnijā uzņēmums uzsācis mazumtirdzniecību deviņās pasaules valstīs un pārdošanas apjomi pārspēj ražošanas kapacitāti, uzsver uzņēmuma pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cēsīs bāzētā uzņēmuma SIA «Shaman Inventions» radītais bērnu līdzsvara divritenis Leg&go atzīts par gada inovatīvāko un modernāko pilsētvides velosipēdu vadošajā velo industrijas konkursā Design & Innovation Award 2019, informē uzņēmumā.

Leg&go ir Latvijā radīts koka velosipēds, kas transformējams astoņos dažādos veidos. Daudzfunkcionālais līdzsvara ritenis par labāko tika atzīts kategorijā Pilsētvides Velosipēdi. Žūrijas komandas sastāvā bija starptautiski žurnālisti, nozares eksperti un profesionāli testa braucēji, kas izmēģināja velosipēdu reālās dzīves situācijās un sniedza savu vērtējumu.

«Runā, ka jaunu riteni izgudrot nav iespējams, taču mēs esam pārliecināti, ka to vienmēr ir iespējams uzlabot tā, lai tas atbilstu nepārtraukti mainīgām bērnu un vecāku vajadzībām. Mēs esam pagodināti saņemt prestižo balvu. Tas gan apstiprina to, ka darbojamies pareizā virzienā, gan kārtējo reizi atgādina, ka inovācijām un attīstībai nav robežu,» saka Egons Garklāvs, Leg&go vadošais dizainers un radītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar GreyNut vadītāju Kristiānu Līci

Lelde Petrāne, 08.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA Greynut vadītājs Kristiāns Līcis. SIA Greynut izstrādā un ražo dažādus inovatīvus elektronikas un IT sistēmu risinājumus. «Uzņēmumu pirms 3 gadiem dibināju kopā ar Kasparu Škerbu un šajā laikā esam piesaistījuši arī investorus. Mums pašlaik ir 3 aktīvi projekti – 1) 99ledballoons, kas tirgo LED balonus un LED balonu sistēmas dažādos izmēros gan mājas ballītēm, gan lieliem pasākumiem; 2) Luxafor gaismiņas, kuras var izmantot darbinieki, kuri strādā atvērtā tipa ofisos, lai ar zaļu/sarkanu gaismu parādītu vai konkrētā brīdī esi pieejams un pie Tevis var nākt runāties, vai arī esi aizņemts. Kā arī - ar gaismu palīdzību var uzzināt par ienākošajiem epastiem utt; 3) Bindio velosipēdu novietnes ar iebūvētu ķēdi un elektronisko slēdzeni, kas saslēdzama/atslēdzama ar telefonu. Tas ļauj lietotājam atteikties no savas ķēdes vadāšanas līdzi. Visiem mūsu projektiem ir opcijas, kuras mēs piedāvājam vienīgie pasaulē, tas arī padara mūs unikālus. Pašlaik komandā esam 5 cilvēki,» stāsta K. Līcis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apvienības Attīstībai/ Par! kampaņa pret lielāko oponentu kopē populistu retoriku, otrdien raksta laikraksts Diena.

Par apvienības Attīstībai/ Par! (A/P) priekšvēlēšanu kampaņas virzītājelementu pēdējā mēnesī pirms 14. Saeimas vēlēšanām kļuvusi agresīva kampaņa pret premjeru Krišjāni Kariņu un viņa pārstāvēto Jauno Vienotību (JV). Kampaņa, pēc formas un satura soctīklos un publiskajā vidē kopējot populistisko politisko spēku retoriku. Vadošo kandidātu savstarpējās cīņas un nesaprašanās ar Vienotību un JV gan sakņojas senākos notikumos.

Kritizē Kariņu

A/P programmā teikts, ka "valsts var ilgstoši "iestrēgt" savā attīstības līmenī, iekļūt "attīstības slazdā", bieži dēļ strukturālajai transformācijai nepieciešama darbaspēka vai infrastruktūras kritiskās masas trūkuma". Vērojot A/P kampaņu, jāsecina, ka slazdi ir vairāki. Kampaņa arogancē atgādina ASV vēlēšanas – atrast sabiedrībai sāpīgu tēmu (apkure, drošība utt.) un tad vainot oponentu. Internetā redzami "dzelteni" Arta Pabrika un Jura Pūces video, kur visai tieši ar pirkstu rāda uz K. Kariņu. Kampaņā aktīvi piedalās arī Daniels Pavļuts, kurš daudz kritizēts saistībā ar Covid-19 krīzes risinājumiem. Viņš tagad kopā ar partijas kolēģiem izmanto visai radikālas nomelnošanas metodes pret premjeru, kura valdībā pats strādā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Topā – finanšu tehnoloģijas, drošība un virtuālā realitāte

Anda Asere, 13.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd aktuālākās jomas jaunuzņēmumu vidū ir finanšu tehnoloģijas, drošība, virtuālā un papildinātā realitāte, mākslīgais intelekts – arī vietējie uzņēmumi strādā šajā virzienā

«Šobrīd aktuāls virziens ir finanšu tehnoloģijas, tajā ieplūst liels investīciju apjoms un pieejamas plašas finansēšanas iespējas. Tāpat aktuāli virtuālās un papildinātās realitātes, 3D drukas un mākslīgā intelekta jaunuzņēmumi. Joprojām aktuāli ir arī lielie dati, nēsājamās ierīces un bezpilotu lidaparāti,» uzskata Anna Andersone, Froont līdzīpašniece un Riga TechGirls kustības iniciatore. Viņa arī novērojusi, ka pasaulē un arī pie mums attīstās viss, kas saistīts ar dalīšanās ekonomiku. Tas arī ir viens no iemesliem, kādēļ drošība un krāpšanas novēršana būs aktuāla – mēs nupat esam atvērušies un sākuši visā dalīties, tāpēc loģisks nākamais solis ir ieviest mehānismus, lai šī atvērtība ir droša visiem iesaistītajiem. «Šobrīd lielus panākumus gūst platformas, kas ļauj pūlim izdarīt to, ko tajā esošie indivīdi vieni paši paveikt nespētu. Bez klasiskiem piemēriem kā Airbnb un Uber šādas iespējas ir arī daudzās citās nozarēs. Kā piemērus varu minēt pūļa aizdevumu platformas kā Twino, pūļa finansēšanas platformas kā Kickstarter vai Crowdestate, kā arī tādas aplikācijas kā Waze, kas piedāvā datus, kuru avots ir paši lietotāji,» saka Emīls Pakārklis, iPhone Photography School dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas uzsākta pašmāju uzņēmuma AirDog jaunākā bezpilota lidaparāta ADII jeb AirDog 2 tirdzniecība. Līdz 29. oktobrim iepriekšpārdošanā un arī pēc preču nonākšanas veikalā jaunāko latviešu radīto drona modeli Baltijas tirgū varēs iegādāties tikai interneta veikalā lattelecomveikals.lv, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Turpinot attīstīt Latvijā radīto dronu, AirDog izveidojis tehnoloģiski vēl spēcīgāku lidojošo kameru – ADII. Jaunajā modelī ieviesti vairāki uzlabojumi, lai piedāvātu dronu bezceļu riteņbraukšanas, slēpošanas, motociklu ekspedīciju un citu aktīvās atpūtas piedzīvojumu iemūžināšanai.

Jaunajā dronā iestrādāta 3D lidojuma ceļa noteikšanas funkcija, kas ļauj noteikt tā virzīšanās trajektoriju un tādejādi iepriekš paredzēt, no kādiem šķēršļiem lidaparātam būs jāizvairās. Ir uzlabots akumulatora darbības ilgums, un piedāvājumā ir video režīms, kas ļauj filmēt ne tikai darbību, bet arī gleznainus apkārtnes skatus. Tāpat kā pirmais AirDog drons, arī ADII ir pilotējams ar vadības aproci, kas lietotājam filmēšanas laikā nodrošina neierobežotas iespējas pilnīgai kustību brīvībai gan aktivitātēs uz sauszemes, gan ūdenī. Kā norāda tā ražotāji, šobrīd ADII dronam tirgū analogu konkurentu nav.

Komentāri

Pievienot komentāru