Jaunākais izdevums

Latvijā atvērts pirmais Douglas parfimērijas veikals, ieviešot jaunus zīmolus un pakalpojumus Baltijas tirgū.

Douglas ir vadošais parfimērijas ražošanas uzņēmums Eiropas tirgū, tam ir vairāk nekā 1200 veikalu 23 valstīs. Un tagad šis zīmols parādījies arī tirdzniecības centrā Spice.Jauns veikals parfimērijas cienītājiem

Douglas mērķis ir unikālas iepirkšanās pieredzes radīšana, un tas tiks sasniegts, ieviešot Latvijā jauna tipa klientu apkalpošanas koncepciju. Kolonna valdes priekšsēdētāja Ieva Plaude atzīst: „Kopš sadarbības līguma noslēgšanas ar Douglas Holding mūsu veikalos ieviestas dažādas novitātes, parādījies papildu sortiments. Mūsu pārdevējas Vācijā ir apguvušas jaunus klientu apkalpošanas standartus, liela pieredze iegūta veikalu iekārtošanā, preču izvietošanā un zonējumā, lai ikviens klients viegli varētu orientēties piedāvājuma klāstā.”

Jaunie Douglas veikali būs neliela skaistumkopšanas pasaule, kur jau no februāra tiks piedāvāti Latvijā līdz šim nebijuši produkti un zīmoli. Klientiem bez papildu maksas tiks piedāvāta arī Douglas standartiem atbilstoša dāvanu iesaiņošana, būs iespēja iegādāties elektronisko dāvanu karti, kā arī kļūt par lojālo klientu un regulāri saņemt īpašos Douglas piedāvājumus. Douglas saviem klientiem piedāvās ādas kopšanas speciālistu un make–up meistaru konsultācijas.

Tuvākajā laikā tiks atvērti vēl divi Douglas veikali Rīgā – t/c Riga Plaza un t/c Alfa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: facebook.com/DinoZooLV

Neatkarīgi no mājdzīvnieka sugas, ikvienam mājas mīlulim nepieciešama kvalitatīva barība un aprūpe. Plašākais zoo preču interneta veikals Dinozoo.lv jau kopš 2018. gada mājdzīvnieku saimniekiem nodrošina iespēju visu mīluļiem nepieciešamo iegādāties ne tikai ērtāk un ātrāk, bet arī izdevīgāk. Dinozoo.lv interneta zoo veikals piedāvā preces gan suņu un kaķu, gan grauzēju, putnu un zivtiņu, gan arī eksotisko mājdzīvnieku īpašniekiem.

Kā atzīst uzticīgie Dinozoo.lv pircēji – plašais preču klāsts, daudzveidīgā izvēle, izdevīgie akciju un atlaižu piedāvājumi, kā arī ērtā iepirkšanās pieredze, ir tas, kas vilina iepirkties tieši Dinozoo.lv. Taču, kādas tad ir bijušas Dinozoo.lv pircēju un viņu mīluļu iecienītākās pērnā gada izvēles? Par populārākajām 2023. gada precēm un preču grupām stāsta Dinozoo.lv E-komercijas projektu vadītāja Jekaterina Kļučerova.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dzintars strādā pie Latvijas franšīzes veikalu koncepcijas

Sandra Dieziņa, 04.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā lielākais parfimērijas un biokosmētikas ražotājs a/s Dzintars līdz šim investējis 300 tūkstošus Ls un līdz gada beigām plānots ieguldīt vēl 100 tūkstošus Ls.

Uzņēmuma tirgzinības un sabiedrisko attiecību vadītājs Mihails Gerčikovs informē, ka lielu investīciju daļu aizņem ieguldījumi izstrādājuma procesos - gan laboratorijas darbu nodrošināšanā, gan personāla apmācībā un citos. Līdzās esošajiem 48 veikaliem Dzintars šogad iecerējis atvērt vēl divus jaunus – šomēnes Bauskā, bet septembrī – Daugavpilī. Veikalu darbība nepārtraukti tiekot analizēta un, ja kāds ir nerentabls, to slēdz, vietā atverot jaunu. M. Gerčikovs atklāj, ka pēdējā laikā uzņēmumā bieži vēršas Latvijas uzņēmēji ar piedāvājumu atvērt franšīzes veikalus savā pilsētā vai rajonā. «Franšīze mums ir kaut kas jauns, jo līdz šim brīdim atvērām Latvijā tikai savus, nevis franšīzes veikalus. Sakarā ar šo interesi darbojamies ar Latvijas franšīzes veikalu koncepcijas izveidi,» skaidro M. Gerčikovs. Lai arī citi kosmētikas ražotāji attīsta interneta veikalus, Dzintars pagaidām to negrasās darīt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dzintara stratēģis meklēs jaunus ceļus

Zane Atlāce-Bistere, Māris Ķirsons, Jeļena Šaldajeva, 03.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas un parfimērijas leģendas "Dzintara" maksātnespējas pasludināšana uzņēmuma vadītāja Iļjas Gerčikova biznesa tvērienu nav apturējusi – 81 gada vecumā viņš dibinājis jaunu kosmētikas uzņēmumu "Dzintars Beauty".

1849. gadā dibināto Heinriha Ādolfa Brigera ziepju un parfimērijas fabriku, kas vēlāk pārtapa par Rīgas parfimērijas un kosmētikas ražošanas apvienību "Dzintars", ar mainīgiem panākumiem vairāk nekā 40 gadus stūrējis Iļja Gerčikovs. Iemantojot 6,82 miljonu eiro parādsaistības pret valsti un negūstot uzņēmuma nodrošinātā kreditora – Valsts ieņēmumu dienesta – akceptu tiesiskās aizsardzības procesa plāna grozījumiem, uzņēmums šā gada novembrī tika pasludināts par maksātnespējīgu.

Kosmētikas un parfimērijas ražotāju līdz šādam finālam noveda dažādi iemesli, kas virknējušies jau kopš Latvijas neatkarības atgūšanas, kad tas ar Ministru padomes lēmumu kļuva par akciju sabiedrību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākais parfimērijas un biokosmētikas ražotājs Baltijas un Skandināvijas valstīs Dzintars pirmoreiz vēsturē piedāvā patērētājiem birstošās ēnas un krēmveida vaigu sārtumu.

Jaunie produkti tiek piedāvāti sērijā Be trendy. Kompānijas tirgzinības un sabiedrisko attiecību speciālists Mihails Gerčikovs stāsta, ka birstošās ēnas pasaulē ir jauna mode un attīstoties tehnoloģijām, arī Dzintars mēģina sekot līdzi pasaules tendencēm. Jau ziņots, ka Dzintars jau ieguldījis 300 tūkstošus Ls un līdz gada beigām plāno ieguldīt vēl 100 tūkstošus Ls. Ieguldījumi jaunajos produktos ietilpst šo investīciju apjomā.

«Jaunu produkcijas veidu izstrāde ir viena no mūsu svarīgākajām prioritātēm,» - uzsver a/s Dzintars valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs. Jau tuvākajā laikā Dzintars paredz izveidot un piedāvāt tirgum jaunas parfimērijas līnijas un kosmētikas produktus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Intervija: Maratons kā svētki

Kristīne Stepiņa, 27.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Raimondam Soopargam maratonu skriešana ir gan maizes darbs, gan hobijs

Ar sporta preču mazumtirdzniecību Raimonds nodarbojas jau vairāk nekā 20 gadu, bet šopavasar viņš izveidojis veikalu pareizai skriešanai 42 km 195 m, kas apzīmē klasiskās maratona distances garumu. Kopš 2008. gada viņš pieveicis vairākus maratonus, tostarp Ņujorkā un Berlīnē, turklāt iesākt sezonu ar pusmaratona distanci Rīgas maratonā viņam jau ir ieradums.

Jums pieder veikals ar ambiciozu saukli Veikals pareizai skriešanai. Ko tas ietver?

Mana pieredze sporta preču mazumtirdzniecībā ir aptuveni 20 gadi. Padziļināti ar skriešanas lietām nodarbojos kopš 2009. gada, kad atvēru tajā laikā pirmo specializēto veikalu Baltijas valstīs – Maratons. Kopš 2008. gada pats esmu pieveicis vairākus klasiskos maratonus Ņujorkā un Berlīnē, kā arī katru gadu par normu ir kļuvis noskriet vairākus pusmaratonus, turklāt iesākt sezonu ar pusmaratona distanci Rīgas maratonā jau ir tradīcija. Ņujorkas un Berlīnes maratonos tiku pirmajā 10 tūkstošniekā, tos noskrienot attiecīgi 3 h 45 min un 3 h 47 min. Maratons ir tāda distance, kurai īpaši nesagatavojoties, līdz galam tikt nevar. Garās distances skrien ļoti dažāda publika, daudz tādu cilvēku, kuri ikdienu pavada pie datoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pirms Ziemassvētkiem zeļ pop-up veikalu bizness

Anda Asere, 04.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemassvētku laikā uzplaukst pop-up jeb īstermiņa veikalu bizness, kuri piedāvā svētku dāvanas, kas lielākoties ražotas tepat Latvijā.

Pop-up veikali parasti ir atvērti noteiktu laika posmu un par godu kādam notikumam. Šobrīd Rīgā tādi ir vismaz četri – Christmas Popup Store, Ziemassvētku veikals, ArtiChic Latvian Pop-Up Store un Paviljons. «Pēc pirmās reizes likās, ka otrajam nekad dzīvē neķeršos klāt, jo tas ir smags darbs. Nav nemaz tik vienkārši atvērt veikalu uz nedēļu, divām vai mēnesi,» stāsta Liena Kalna, Ziemassvētku veikala īpašniece. Taču šogad viņas veikals savas durvis ver jau piekto reizi. Iepriekšējos gados tas ir bijis iekārtots tirdzniecības centros, bet šogad – Barona ielā. L. Kalna atzīst, ka ar katru gadu kļūst arvien grūtāk realizēt šādu projektu, jo Ziemassvētku laikā parādoties daudz līdzinieku. Konkurence gan ir laba lieta, liek sapurināties, atrast jaunus ražotājus un izdomāt ko interesantu, lai piesaistītu apmeklētājus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Atver jau piekto Douglas veikalu

, 04.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien t/c Mols atvērts jau piektais Douglas veikals Latvijā.

Tas atradīsies vietā, kur iepriekš bija Esthetique veikals.

Jaunā veikala platība ir 136 m² un šis būs līdz šim mazākais Douglas veikals Latvijā, kurā strādā sešas darbinieces.

Pirmais Douglas veikals Latvijā tika atklāts šī gada februārī t/c Spice, nākamie durvis vēra t/c Riga Plaza un t/p Alfa, t/c Galerija Centrs.

SIA Douglas Baltic ietilpst veikalu ķēdes Latvijā (KOLONNA, Douglas) un Lietuvā (Sarma, Douglas). Kopumā tie ir 69 parfimērijas preču veikali Baltijā, kuru kopējais apgrozījums 2008./2009.finanšu gada 11 mēnešos (1.oktobris - 30.septembris) bija 28.2 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa vieta: Baznīcas iela - klusa, bet ar potenciālu

Anda Asere, 28.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baznīcas ielu posmā no Ģertrūdes līdz Stabu ielai vislabāk raksturo tās uzņēmumu teiktais – līdzīga Miera ielai, zaļa, mierīga, klusa, nostāk no centrālajām galvaspilsētas ielām, bet ar attīstības iespējām.

Baznīcas ielā labi sadzīvo dažādi uzņēmumi – gan šī rajona ilgdzīvotāji, piemēram, vīna veikals Berno vīni, apakšveļas veikals Triumph un krodziņš Muklājs, gan jauni un moderni veikaliņi, kas pievienojušies samērā nesen.

Pirms gandrīz trim gadiem Baznīcas ielas puspagrabiņā sāka strādāt gaismas virteņu veikaliņš Cherry Picking. «Baznīcas iela ir nostāk no centrālās – Brīvības – ielas, bet tas mums patīk pat labāk, jo šeit ir kur atstāt mašīnu, cilvēki ir nesteidzīgi. Te ir tāda kā miera osta. Cilvēks, kurš te nāk, atbilst mūsu klienta profilam – viņam patīk interesantas lietas, vēlas nesteidzīgi iepirkties,» spriež Egija Taube, Cherry Picking līdzīpašniece. Viņas biznesa partnere Līva Vīgante uzskata, ka arī apkārt esošie uzņēmumi ir pluss, jo pamazām iela attīstās. «Arī man liekas, ka šī iela attīstās, te ir daudz interesantu veikalu,» saka Mišela Šehurina, filca apavu izgatavotāja Woolings mārketinga vadītāja. Uzņēmuma īpašniece Marija Vlasova piekrīt, ka šai ielai ir liels potenciāls. Viņai šī vieta patīk un viņas skatījumā te jūtama hipsterīgi intelektuāla enerģija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stenders paplašinās ārzemēs ar 4 jauniem veikaliem

Ritvars Bīders, 30.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenders ir noslēdzis jaunu franšīzes līgumu un maijā tiks atvērts pirmais veikals Kolumbijā. Veikalu tīkls tiks paplašināts arī jau esošajās franšīzes teritorijās – Slovēnijā, Krievijā un Baltkrievijā.

Šogad maijā tiks atvērts pirmais Stenders veikals Bogotā, Kolumbijā. Tas būs arī pirmais Stenders veikals Dienvidamerikā.

Martā jauns veikals tika atvērts Slovēnijas pilsētā Koperā. Tas ir jau otrais Stenders veikals Slovēnijā. Pirmais veikals atrodas Ļubļanā un tas tika atvērts 2009. gada septembrī.

Maijā ir plānots paplašināt veikalu tīklu arī Krievijā un Baltkrievijā. Krievijā jaunais veikals tiks atvērts Irkutskā, bet Baltkrievijā jaunais Stenders veikals durvis vērs pilsētā Baranovičā. Šogad Krievijā jau ir atvērti vēl 2 jauni veikali - Iževskā un Irkutskā.

Stenders Ziepju fabrika dibināta 2001. gadā. Uzņēmums ražo vannas un ķermeņa kosmētiku. Stenders ir attīstījis teju 160 veikalu lielu tīklu vairāk nekā 15 pasaules valstīs, tai skaitā, Ķīnā, Japānā, Somijā, Polijā, Krievijā, Zviedrijā, Ungārijā, u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Tiesa apstiprina Dzintara TAP pasākumu plānu un dod divus gadus tā izpildei

LETA, 18.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa šodien apstiprinājusi parfimērijas un kosmētikas ražotāja Dzintars iesniegto tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) pasākumu plānu.

Kā informēja tiesā, šodien tika apmierināts akciju sabiedrības pieteikums un akceptēts TAP pasākumu plāns tā 29.decembra redakcijā.

Tiesa noteikusi divus gadus plānā minēto pasākumu īstenošanai.

Zemgales priekšpilsētas tiesa pērn 17.oktobrī ierosināja Dzintara TAP lietu.

Uzņēmuma pārstāvji toreiz skaidroja, ka divas krīzes, no kurām viena bija 2008.gadā, bet otra 2014.gadā, veicinājušas Dzintara tradicionālo tirgu samazināšanos, pārdošanas apmēru kritumu un apgrozāmo līdzekļu trūkumu. Tādējādi uzņēmumam uzkrājušies parādi.

Dzintars 2015.gadā strādāja ar 5,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 76% - līdz 2,633 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parfimērijas un kosmētikas ražotāja AS Dzintars patlaban turpina izstrādāt tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) pasākumu plānu, vienlaikus attīstot produkcijas eksportu uz Ķīnu, sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs.

Lūgts komentēt Ķīnas tirgus apgūšanu, Gerčikovs atgādināja, ka septembrī uz Ķīnu nosūtīta krava ar ādas kopšanas līdzekļiem, bet 2017.gada pirmajā ceturksnī plānots nosūtīt arī Dzintara ražotu kosmētikas līdzekli, kas paredzēts specifiski Ķīnas klimatā dzīvojošiem cilvēkiem. «Tā būs antismoga kosmētikas līnija,» viņš atklāja.

Ieguldīto investīciju apjomu Dzintara valdes priekšsēdētājs neatklāja, bet pastāstīja, ka uz antismoga produktu līnijas izplatīšanu Ķīnā uzņēmums liek lielas cerības. «Esam šo produktu Ķīnā jau pārbaudījuši. Paredzam tam labus panākumus, jo pagaidām viss liecina, ka tas varētu būt ļoti pieprasīts Ķīnas iedzīvotāju vidū. Tā kā tas nebūs premium segmenta produkts, tas noteikti kļūs par ikdienā lietojamu produktu.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

eBay soda par franču parfimērijas pārdošanu

, 02.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikāņu interneta izsoļu vietne eBay sodīts ar 1.7 miljardiem eiro par to, ka tas pārkāpis franču tiesas lēmumu un pieļāvis parfimērijas LVMH (zīmoli Cristian Dior, Kenzo, Guerlain un citi) pārdošanu savā saitā.

Par to vēsta The Times. Pēc LVHM datiem, pārdošana eBay vietnē pārkāpj oficiālo parfimērijas pārdevēju ekskluzīvās tiesības, ar kuriem noslēgti oficiāli kontrakti.

eBay jau paziņojusi, ka nav mierā ne ar tiesas lēmumu, ne uzlikto sodu. Francija ir vienīgā valsts, kur lietotājiem nav tiesību pārdot to, kas viņiem pieder, atzīmēja eBay preses sekretāre, piebilstot, ka soda summa ir par lielu.

Tiesa par aizliegumu pārdot LVHM produkciju lēma pērnā gada beigās. Kopš tā laika kompānija darījusi visu, lai nepieļautu parfimērijas realizēšanu caur šo saitu, norāda eBay.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas nepilsoņi uz Zviedriju cenšas izvest nelegālas smaržas 15 tūkst. Ls vērtībā

Gunta Kursiša, 06.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pasažieru ostā robežsargi aizturējuši divus Latvijas nepilsoņus, kuri ar prāmi uz Zviedriju grasījās izvest nezināmas izcelsmes parfimērijas izstrādājumus aptuveni 15 tūkstošu latu vērtībā, informē Valsts robežsardzes pārstāvji.

Pasažieru ostas uzgaidāmajā zālē pārbaudot aizdomīgu personu piederošās somas, atklājies, ka tajās atrodas populāru zīmolu sieviešu un vīriešu parfimērijas izstrādājumi bez izcelsmes dokumentiem.

Kopumā tika izņemti 157 parfimērijas izstrādājumi no tādiem pazīstamiem zīmoliem kā, piemēram, Calvin Klein, Chanel, Diesel, Dolce Gabanna, Pacco Rabbane, Lancome, Versace, Burberry, Armand Basi, Emperio Armani, Lacoste, Hugo Boss, DKNY u.c.

1956. gadā dzimusī sieviete un 1985. gadā dzimušais vīrietis ar izņemto preci nodoti Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes amatpersonām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Vācijas Douglas ienākšanu Latvijā, no tirgus izzudīs pirms 10 gadiem izveidotie ekskluzīvās kosmētikas un parfimērijas veikali ar zīmolu Esthetique.

Šo veikalu pārņēmējas Kolonnas valdes priekšsēdētāja Ieva Plaude Db atzina, ka veikali ar šo zīmolu bija populāri pirms 10 gadiem, bet patalaban tajos pārdošanas apjomi samazinās. «Mēs kā biznesa cilvēki esam spiesti sekot cipariem,» tā viņa.

Latvijā parfimērijas un kosmētikas veiklu tīkls Esthetique darbojas kops 1997.gada. Vēl 2003. gadā par SIA Estētika Baltija, kam Latvijā piederēja parfimērijas un kosmētikas veiklu tīkls Esthetique līdzīpašnieci kļuva uzņēmēja Vitālija Gavrilova sieva Lidija. Tikmēr 2004. gadā veikalu tīklu pārņēma I. Plaudes vadītais Baltic Cosmetic Holding.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Privāta smaržu aromāta izveidošana uzņēmumā AS Dzintars izmaksā ap 25 000 eiro, atklāj uzņēmuma Dzintars valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs.

Viņš norāda, ka tāda ir samaksa vien par aromāta izveidošanu. «Ja kāds privāti grib pasūtīt aromāta izveidošanu, tad tas maksās ap 25 000 eiro. Savukārt, ja privātā aromāta pasūtītājs gribēs savu produktu iepildīt flakonā, tad privāto smaržu izveidošanas izmaksas kopā var sasniegt no 50 000 līdz 100 000 eiro un vairāk.» Taču gala cena būs atkarīga no tā, kāda dizaina un formas flakonā un eksemplāru skaitā privātais pasūtītājs gribēs saņemt savu pasūtījumu, piebilst Gerčikovs.

Jautāts, vai kāds ir izmantojis iespēju izveidot savu privāto aromātu, uzņēmuma Dzintars valdes priekšsēdētājs Gerčikovs teica, ka to ir izdarījuši daži ārvalstu pasūtītāji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dzintars laiž klajā premium smaržas Opera

Sandra Dieziņa, 28.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Dzintars 1. jūnijā prezentēs jauno aromātu Opera.

Šajā pašā dienā aromāts tiks piedāvāts plašākai publikai kinoteātrī Splendid Palace pirms operas Tristans un Izolde translācijas no La Scalas Operas teātra, kā arī Latvijas Nacionālajā Operā, Rīgas Operas festivāla ietvaros, informē kompānija.

Parfimērijas līnija Opera, kurā ietilpst smaržas un tualetes ūdens sievietēm, ir Dzintars premium klases aromāts.

Mēs esam izvēlējušies iet pašu grūtāko ceļu, - stāsta Dzintars parfimēre Natālija Stasjukeviča. Pašlaik pasaulē saražo vairāk kā 1000 parfimērijas jaunumu gadā, diemžēl lielākā daļa no tiem ir tā saucamie flankeri – parfimērijas kloni (tas ir tad, kad vispirms rada pašu aromātu, bet pēc tam - tā versiju). Dzintars jauno aromātu izstrādāja gada garumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parfimērijas un kosmētikas ražotājs AS Dzintars atjauno zobu pastas un zobu eliksīra ražošanu.

Produktu līnija Future Formula SOS HealthyDent 5R nodēvēta kā nozīmīgs solis Dzintars dabīgās farmakosmētikas attīstībā. Produkti tapuši divu gadu laikā.

Uzņēmums ziņo, ka jaunās zobu pastas efektivitāte ir pierādīta klīniskajos pētījumos, kas apstiprina produkta daudzfunkcionālu kompleksu iedarbību. Papildu zobu pastai Dzintars ir izstrādājis mutes dobuma kopšanas bioeliksīru Future Formula SOS HealthyDent 5R, kas darbojas vietās, ko nevar aizsniegt ar zobu birstīti.

Jāatgādina, ka 2017. gadā Dzintara ienākumi no parfimērijas un kosmētikas realizācijas pieauga par 9,5%, sasniedzot 6,201 miljonu eiro, tostarp Latvijā kompānija no parfimērijas un kosmētikas realizācijas guva ieņēmumus 4,77 miljona eiro apmērā, kas ir par 8,4% vairāk nekā 2016. gadā, pārējās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs - 358,2 tūkstošu eiro apmērā, kas ir pieaugums par 55,3%, bet trešajās valstīs - 1,07 miljonu eiro apmērā, kas ir par 4% vairāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apkopoti konkursa «Latvijas Labākais tirgotājs» (LLT) rezultāti. Konkursa finālisti pārstāv dažādus uzņēmējdarbības veidus – aptiekas, degvielas uzpildes stacijas, viesnīcas, atpūtas kompleksi, viesu nami, lauku tūrisma objekti, veikali, specializētie veikali, tirdzniecības centri, ražotnes, bistro, kafejnīcas, konditorejas, krogi, restorāni un šogad pat motortrases, informē Latvijas Tirgotāju asociācija.

«Latvijas Labākais tirgotājs 2018» fināla vērtēšanai tika izvirzīti 32 objekti no kopumā 240 pieteiktiem. Konkursam nominētos uzņēmumus izvērtēja LTA apstiprināta ekspertu komisija, kurā tika iekļauti pārstāvji no iepriekšējos gados konkursā uzvarējušiem uzņēmumiem. Maksimālais punktu skaits ir 100, gala vērtējumā konkursa galveno balvu saņēma uzņēmumi, kas izpelnījušies ne mazāk kā 99 punktus, uzvarētājs: 92–98 punkti, laureāts: 81–91 punkti, dalībnieks: 65–80 punkti.

Šogad pasniegtas septiņas Galvenās balvas, par uzvarētājiem atzīti 13 uzņēmumi, vēl deviņi uzņēmumi saņēmuši laureāta diplomus un trīs - konkursa fināla dalībnieku diplomus.

Galveno balvu saņēma - atpūtas komplekss, «Grantiņi», Jelgavas novadā,veikals, «top», Kārsavas novadā, aptieka, «BENU aptieka 26», Liepājā, ASTARTE-NAFTA, DUS nr.34, Līvānu novadā, restorāns, «Lidojošā varde», Rīgā, grāmatu nams, «Valters un Rapa», Rīgā un pilsētas galerija, «Valleta», Valmierā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Dzintars atver jaunu veikalu

Sandra Dieziņa, 09.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā IKI, Valdeķu ielā Ziepniekkalnā, atvērts jauns a/s Dzintars specializētais parfimērijas un biokosmētikas veikals.

Šobrīd Ziepniekkalnā ir divas kompānijas specializētās tirgotavas.

Jaunais pašapkalpošanās veikals pircējam ļauj iepazīties ar Dzintara piedāvāto produkciju, informē kompānijas pārstāve Kazimiera Puzo.

A/s Dzintars ir lielākais parfimērijas un biokosmētikas ražotājs Baltijas valstīs. Uzņēmumā strādā ap 400 darbinieku.

Dzintaram kopumā pieder 57 specializētie veikali, no kuriem 47 atrodas Latvijā, deviņi - Krievijā un viens - Ukrainā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepājā atvērs lielāko ELVI

Vēsma Lēvalde, Db, 29.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā darbu sāks lielākais veikals ELVI ar 1000 m2 tirdzniecības zāli un ražošanas cehu.

Jaunais veikals aizņems lielāko daļu pirmā stāva jaunuzbūvētajā tirdzniecības centrā Baata. Tas dos darbu aptuveni 40 liepājniekiem.

Šis ir jau otrais jaunatvērtais veikals ELVI šajā mēnesī – pirms pāris nedēļām pavisam jauns veikals ELVI tika atklāts Ķekavas kompaktgalerijā Liiba. Veikals Liepājā būs kopumā sešdesmit astotais ELVI tīkla veikals, un tas piederēs vienam no lielākajiem SIA ELVI grupa franšīzes partneriem – SIA Linde Pārtika. Šobrīd Liepājā jau darbojas trīs veikali ELVI – divi no tiem, tāpat kā jaunais veikals, pieder SIA Linde Pārtika, savukārt trešā Liepājas veikala īpašnieks ir SIA Agma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd īpaši aktivizējušies interneta krāpnieki, kuri veido viltotas mājaslapas, izvieto par tām reklāmas meklētājos un sūta e-pastus, izliekoties par tirgotājiem. Visām krāpnieku darbībām ir viens mērķis – iegūt upuru paroles un tālāk pieeju pie bankas kontiem, vai iegādāties preces uz citu rēķina. Diezgan bieži krāpnieki izveido jau eksistējošu interneta veikalu un pakalpojumu sniedzēju mājaslapu viltojumus, kuros, ievadot personīgos datus, tie tiek nozagti. Lai palīdzētu atšķirt viltojumu no īstajām lapām, maksājumu pieņemšanas risinājuma Klix eksperti ir sagatavojuši testu, kuru aicina izpildīt ikvienam interneta lietotājam.

Pirmā situācija

Interneta veikals ir viens no lielākajiem Latvijā un reklāma uz to parādās kā viena no pirmajām Google. Apmeklējot veikalu, tas ielādējas ilgāk nekā parasti, bet, kad parādās visi attēli, izskatās kā ierasts, izņemot logo, kas izskatās apgriezts; izlecošie logi ir īpaši uzbāzīgi, aicinot reģistrēties pasūtījuma pabeigšanai. Kā rīkosieties tālāk?

Ja jūsu atbilde ir “Jā”, ievadīšu datus un turpināšu iepirkties, tad pastāv iespēja kādreiz uzķerties uz krāpnieku āķa. Jebkādas novirzes no ierastā mājaslapas dizaina var liecināt par krāpnieku veidotu viltojumu. Pareizākā rīcība būtu pārbaudīt pārlūkprogrammā noradīto mājaslapas adresi, aizvērt to un atvērt atkārtoti, izmantojot meklēšanas rezultātus, kas nav reklāmas (Ad).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: bijusī Rīgas domes darbiniece atver papīrlietu veikalu

Anda Asere, 28.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linda Lukstiņa savā papīrlietu veikalā Manilla mēģina samazināt ikdienas steigas tempu; pēc viņas pārliecības, pastkartes, rakstāmpiederumi un blociņi mudina apsēsties un padomāt par to, ko raksti.

Manilla ir dizaina papīrlietu veikals, kas apvieno dažādas produktu grupas. 90% veikalā atrodamo lietu ir no papīra. «Pamazām mūs sāku uzskatīt par dāvanu veikalu. Sākumā likās, ka šis būs moderns kancelejas preču veikals, bet tagad klāsts iet roku rokā ar dāvanām, jo lielākā daļa dizaina papīrlietas pērk, lai dāvinātu, jo sev tās kaut kā neatļaujas,» spriež Linda.

Runājot par tik specifiska biznesa dzīvotspēju, viņa atzīst, ka tas, vai cilvēkiem patīk un vai viņi iegādājas kādu preci, ir divas dažādas lietas. «Mūsu veikals pārstāv ļoti specifisku nišu, taču domāju, ka pēc labām lietām vienmēr ir pieprasījums. Protams, dažbrīd piezogas doma, ka varbūt es esmu vienīgā, kam šādas lietas patīk, taču daudzi cilvēki nāk un priecīgi iet prom, sakot, ka nāks iepirkties vēl,» saka Linda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas centra tirdzniecības namā Kurzeme atvērts veikals Maxima X. Pārtikas veikala trīskrāsainā reklāma kļuvusi par Liepājas centra un Rožu laukuma dominanti.

Tas ir jau septītais Maxima X formāta veikals Liepājā un ir īpašs ar to, ka ir pirmais Maxima X veikals Latvijā, kurā darbojas arī konditorijas cehs, vēsta SIA Maxima Latvija informācija. Telpu rekonstruēšanā un pielāgošanā, kā arī veikala aprīkojuma iegādē un uzstādīšanā SIA Maxima Latvija investējusi aptuveni 350 tūkst. latu, radītas 43 jaunas darbavietas.

SIA Maxima Latvija nomātā tirdzniecības zāle tirdzniecības namā Kurzeme ir 881 kvadrātmetru platībā. Šis būs jau astotais Maxima veikals Liepājā - līdz šim liepājniekiem bija pieejami seši Maxima X un viens Maxima XX veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atver pirmo specializēto Latvijas preču veikalu Japānā

Vēsma Lēvalde, 22.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

24.jūlijā durvis ver pirmais Latvijas preču specializētais veikals Japānā Riga Collection. Šāda tipa veikals ir ne tikai pirmais Latvijas preču specializētais veikals Japānā, bet, iespējams, arī pirmais visā pasaulē.

Tā apgalvo Ārlietu ministrija paziņojumā presei. Veikala izveidošanas ideja un tās realizācija pieder Latvijas draugam, uzņēmējam Jodžiro Kavašimam (Yojiro Kawashima) ar kundzi. Veikala plauktos apmeklētāji varēs gan apskatīt, gan iegādāties tādas preces kā linu un tā izstrādājumus, trikotāžas izstrādājumus, rotaļlietas, stikla dizaina priekšmetus, medu, šokolādi, aromātiskās sveces un ekokosmētiku.

Plānots, ka veikals Riga Collection pulcēs ne tikai Latvijas preču potenciālos cienītājus, bet kalpos arī kā viens no Latvijas kultūras nesējiem Japānā un piedāvās visiem interesentiem iepazīties tuvāk arī ar latviešu kultūru. Tāpat veikalā būs pieejami bukleti un informatīvie materiāli par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru