Zviedru informācijas tehnologīju (IT) atbalsta (technical support) kompānija Solvus Support AB sākusi meklēt strādājošos zvanu centra darbības uzsākšanai Baltijas valstīs. Solvus Support operāciju menedžeris Dags Osvērns (Dag Asvärn) Db stāstīja, ka uzņēmums meklējot aptuveni 100 darbinieku, kas tekoši pārvalda zviedru, norvēģu dāņu un somu valodu. «Šos cilvēkus apmācīsim telefoniskās palīdzības sniegšanā dažādu IT sistēmu lietotājiem un viņus nodarbināsim vietējos kopuzņēmumos,» D. Osvērns teica. Solvus Support piedāvā atbalstu vairāku Microsoft sistēmu un citu biznesa programmatūras lietotājiem. D. Osvērns paskaidroja, ka katras darbavietas aprīkošana ar nepieciešamo IT un programmatūru maksājot starp 60 un 70 000 zviedru kronu. Solvus Support investīcijas, reģionā tātad pārsniegtu vismaz 400 000 Ls. D. Osvērns sacīja – ir pāragri teikt, kurā valstī koncentrēsies Solvus Support darbība. To nosacīs piemēroto darbinieku sadalījums, taču nodoms esot strādāt visās trīs Baltijas valstīs. Zviedru Solvus Support ir otrs gadījums, ka Latvijā ienāk t.s. telefoniskās apkalpošanas un palīdzības centrs. Db Online jau rakstīja , ka britu investori ar latviešu izcelsmes finansistu Jāni Milleru priekšgalā sākuši veidot Latvian Contact Center, kas apkalpos angliski runājošus zvanītājus.