Pašreiz ir populāra tendence klientiem vienā komplektā piedāvāt dažādu nozaru pakalpojumus, un tas ir vērojams kā Latvijā, tā arī Eiropā. Tomēr, ja jaunizveidotā komplekta būtība ir tikai vēl viens papildus rēķins, nevis inovatīvs produkts, tad no šāda piedāvājuma klienti saņems salīdzinoši mazu ieguvumu, neizraisot revolucionāras pārmaiņas tirgū.

Tā DB norāda Lattelecom Komercdirektore Kerli Gabriloviča, vērtējot Baltcom plānus turpmāk komplektos ar televīzijas, telefonijas un interneta pakalpojumiem pārdot arī elektrību.

«Runājot par klientiem piedāvātā pakalpojuma pievienoto vērtību, vienmēr būtisks ir arī servisa jautājums, tāpēc jaunā pakalpojuma rezultātus noteiks tas, kā komplekta pārdevējs nodrošinās kvalitatīvu un vienotu klientu apkalpošanu, ja komplektā ietverti dažādu uzņēmumu pakalpojumi, par kuriem atbildību uzņemas katrs individuāli,» klāstīja K. Gabriloviča.

«Apmēram pusgadu esam intensīvi strādājuši pie šī biznesa virziena izveidošanas. Latvijā un pat Eiropas mērogā tā ir pilnībā jauna pieeja. Pasaulē atsevišķi gadījumi jau ir zināmi, un to uzskata par ļoti perspektīvu attīstības virzienu, jo telekomunikāciju pakalpojumi un elektroenerģija ir cieši saistīti pēc būtības, un tiem ir liela līdzība pakalpojuma piegādes un klientu servisa ziņā,» uzņēmuma pieņemto lēmumu pamatoja Baltcom valdes loceklis stāsta Gints Kiršteins, piebilstot, ka uzņēmums jau šobrīd ir ietaupījis ap simts tūkstošiem eiro, iegādājoties elektroenerģiju sava uzņēmuma vajadzībām nākamajiem trim gadiem.

Baltcom
elektroenerģijas piegāde klientiem, izmantojot AS Sadales tīkls infrastruktūru, tiks nodrošināta pēc identiska sadarbības modeļa kā citiem elektroenerģijas tirgotājiem.

Baltcom sākotnējais piedāvājums klientiem ir elektroenerģija noteiktā apjomā — 75 vai 100 kWh mēnesī par fiksētu abonēšanas maksu uz 24 mēnešiem komplektos ar televīzijas, telefonijas un interneta pakalpojumiem. Ja elektroenerģijas patēriņa apjoms tiek pārsniegts, klients norēķinās par pārtērētajiem kWh par noteiktu cenu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra