Cilvēkiem, kuri labprāt pavadītu brīvdienu vakaru mierīgi skatoties TV vai arī ir par slinku, lai aktīvi izmantotu sociālos tīklus, speciāli radīta lietojumprogramma CouchCachet.

Programma pati tuvākajā apkārtnē sameklē visas stilīgākās vietas, kuras tiek automātiski atzīmētas Foursquare, kā arī publicēs dažādas bildes Instagram un tvītos jaunāko mūzikas grupu tekstus, tādējādi padarot lietotāja dzīvi sociālajos tīklos šķietami interesantu.

«Lai gan jūs šobrīd esat mājās, ieslīdzis dīvāna skāvienos, tērpies vienā apakšveļā, lietojumprogramma melos un informēs sociālo tīklu pasauli, ka jūs darāt daudzas aizraujošas lietas. Tā ir vienīgā lietojumprogramma, kas palielina jūsu sociālo statusu, tad, kad jūs neko nedarāt,» norāda CouchCachet izstrādātāji.

Lai izvairītos no gadījumiem, kad kāds no draugiem vai paziņām atrodas tur pat, kur lietojumprogramma atzīmējusi tās lietotāju, CouchCachet meklē tikai tādas vietas, kur paziņas nav pabijuši. «Mēs īpaši meklējam vietas, kuras jūsu draugi nav iepriekš apmeklējuši un ceram, ka viņi tur neieradīsies attiecīgajā naktī,» sarunā ar New York Times sacīja viena no programmas izstrādātājām Hārlija Levina (Harlie Levine).

Programmas izstrādātāji norāda, ka CouchCachet sava lietotāja vietā dzīvos tādu dzīvi, kādu viņš vēlas atainot citiem un palīdzēs cīnīties ar FOMO (Fear of Missing Out) – psiholoģisku vēlmi pēc izskatīšanās interesantam sociālajos tīklos. Lietojumprogrammu, kopš tās izveidošanas mirkļa, izmēģinājuši jau vairāki tūkstoši cilvēku.

CouchCachet radītāji atzīst, ka lietojumprogramma patlaban ir ļoti agrīnā attīstības posmā un ka tā paredzēta daļēji arī kā joks, tomēr uzsver, ka vēlas panākt FOMOO iekļaušanu psiholoģisku slimību sarakstā, lai mediķi kā ārstēšanās līdzekli izrakstītu minēto lietojumprogrammu.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra