Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padomes lēmums par O!Kartes un Zelta Zivtiņas reklāmām, rosina LMT rīkoties pretēji likumam, DB brīdina LMT preses sekretāre Elīna Lidere.
LMT uzskata, ka atbilstoši Negodīgas komercprakses aizlieguma likumam Tele2 praktizētā virtuāli aprēķināto faktisko tarifu norādīšana maldina patērētāju, jo norēķinos tiek piemērots ievērojami lielāks uzskaites tarifs. To ir atzinis arī PTAC, liekot Tele2 pārtraukt Zelta Zivtiņas reklāmu, atgādina E.Lidere.
Tomēr Tele2 uzskata, ka LRA Ētikas padome atzinumā ir sniegusi objektīvu izvērtējumu.
O!Kartes reklāmas satur nekorektu un maldinošu informāciju, neprecizitāti, pārspīlējumus un mākslīgi radītas priekšrocības O!Kartei salīdzinājumā ar Zelta Zivtiņu, DB pamatoja Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica.
Viņa akcentēja, ka Tele2 adresētie LRA ētikas padomes pārmetumi ir saistīti vienīgi ar reklāmas formu, savukārt LMT saņēmis LRA aizrādījumus par reklāmu pēc būtības – par reklāmas maldinošo un nekorekto saturu.
Db.lv jau rakstīja, ka LMT un Tele2 reklāmas ar zaļo un dzelteno cilvēciņu, kuri savā starpā sarunājas par O!Karte un Zelta Zivtiņa tarifiem, neatbilst Latvijas Reklāmas profesionāļu ētikas kodeksa normām, tā secinājusi LRA Ētikas padome.