Tehnoloģijas

LMT nopērk Amigo un Hallo! 

, 04.06.2007

Jaunākais izdevums

2007.gada 31.maijā notikusi apvienošanās, kuras rezultātā 100% SIA ZetCOM daļu ir pārgājušas SIA Latvijas Mobilais Telefons īpašumā, Db.lv informēja SIA ZetCOM pārstāve Elīna Timermane. SIA ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas kartes AMIGO un Hallo!.

Arī turpmāk ZetCOM turpinās darboties kā atsevišķa juridiska persona.

2007. gada 25. maijā Konkurences padome ir atļāvusi SIA ZetCOM un SIA Latvijas Mobilais Telefons apvienošanos.

ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, komentējot darījumu, medijiem izplatītajā paziņojumā norāda: "Pēc apvienošanās ZetCOM darbības mērķi un stratēģija nemainīsies. Kompānija turpinās piedāvāt mobilo sakaru priekšapmaksas kartes AMIGO un Hallo!, un mobilo sakaru sniegšanai tāpat kā līdz šim tiks izmantots LMT tīkls. Prognozēju, ka ZetCOM apvienošanās tuvākajā laikā nenesīs krasas izmaiņas priekšapmaksas sarunu karšu tirgū, tomēr nedaudz varētu mainīties tirgus daļu procentuālais sadalījums."

SIA ZetCOM dibināta 2002. gada februārī, uzņēmums ir pirmais virtuālais operators (mobilo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs) Latvijā. SIA ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas kartes AMIGO un Hallo!, un mobilo sakaru sniegšanai izmanto SIA Latvijas Mobilais Telefons tīklu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo PUNKTI arī reģionos!

, 18.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Amigo savu klientu ērtībām atver 6 jaunus Amigo klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI. Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Egils Trumpe, SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs: "Mēs vienmēr esam ieklausījušies klientu vēlmēs, tāpēc esam gandarīti par iespēju sadarbībā ar DT Mobile pārstāvjiem atvērt Amigo PUNKTUS reģionos. Jo pateicoties Amigo sakaru augstajai kvalitātei, liela daļa Amigo kartes lietotāju atrodas ārpus Rīgas. Līdz ar Amigo PUNKTU atvēršanu mēs veiksmīgi turpinām realizēt Amigo sākotnējos mērķus - iegūt arvien pārliecinošākas tirgus pozīcijas un popularizēt Amigo kā lietotājiem draudzīgu un izdevīgu priekšapmaksas sarunu karti."

Jaunajos un vizuāli atraktīvajos Amigo PUNKTOS klientiem ir nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet sākot no telefona un starta komplekta iegādes, ērtas un izdevīgas avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru). Draudzīgā numura izvēle ir priekšapmaksas sarunu kartēm unikāls, tikai Amigo lietotājiem pieejams pakalpojums, kas klientu vidū guvis lielu popularitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Atkal «salamājušies» mobilo sakaru operatori Bite un ZetCom

Nozare.lv, 22.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kārtējo reizi sastrīdējušies mobilo sakaru operatori Bite Latvija un Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitas uzņēmums ZetCom, kura zīmols ir Amigo, izriet no abu pušu paziņojumiem medijiem.

Bite Latvija ziņo, ka savu klientu sūdzības par it kā maldinošiem zvaniem no personām, kas uzdevušās par Bites pārstāvjiem, bet faktiski klientiem piedāvājušas līgumus par Amigo pakalpojumiem, nodevusi tālāk Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Cik noprotams, klientiem zvanīts it kā par jauniem Bites tarifu plāniem, bet pēc tam piedāvātas līgumattiecības ar Amigo.

«Esam iesnieguši klientu sūdzības PTAC šo situāciju izskatīšanai. Esam par godīgu konkurenci un ceram, ka PTAC objektīvi izvērtēs klientu iesniegumus, lai šāda maldinoša rīcība pret klientu interesēm tiktu izbeigta un konkurence telekomunikācija nozarē tiktu veikta atbilstoši ētikas un likumu normām,» pārliecināta ir Bites klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo sāk piedāvāt pēcapmaksas pakalpojumu

, 17.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo pēcapmaksas lietotājiem pieejami izdevīgi tarifi LMT tīklā, neierobežotas sarunas bez abonēšanas un savienojuma maksas, Atlaižu programma un iespēja iegādāties Amigo Mazcenas telefonus, Db.lv informē Kristīne Hermane, SIA ZetCOM Mārketinga menedžere.

„Visus 6 Amigo pastāvēšanas gadus, mūsu galvenā mērķa auditorija ir bijusi jaunieši. Esam patiešām priecīgi, ka gadu gaitā Amigo izveidojies par spēcīgu brendu, un aptaujas liecina, ka vairāk nekā 80% mūsu kartes lietotāju redz sevi kā Amigo lietotājus arī turpmāk un, domājot par pāreju uz pēcapmaksu, izvēlas tieši Amigo piedāvājumu”, atzīst SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, „tādēļ loģisks solis sadarbības turpināšanai ir pēcapmaksas pakalpojuma ieviešana, lai radītu atbilstošu piedāvājumu tiem lietotājiem, kas nobrieduši pārejai uz pēcapmaksas pieslēgumu”.

Par Amigo pēcapmaksas lietotāju var kļūt ikviens, bet jo īpaši izdevīgs šis piedāvājums ir Amigo ilggadējiem lietotājiem. Ikviens, kas Amigo priekšapmaksas sarunu karti lietojis vismaz gadu, pārejot uz pastāvīgo pieslēgumu, saņem atlaides sarunām, īsziņām un datu pārraidei. Atlaižu apjoms, atkarībā no priekšapmaksas kartes lietošanas ilguma, ir no 5% līdz 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LMT piederošais mobilo sakaru nodrošinātājs SIA ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, savā radošajā konceptā izmantojis sajaucami līdzīgus tēlus, kas sākotnēji bija izmantoti Bites komunikācijā, secinājusi Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padome, liecina publiskotais lēmums.

Ētikas padome konstatējusi, ka pārkāpti vairāki Ētikas kodeksa punkti – 6.3. punkts, kas nosaka, ka aizliegts izmantot cita reklāmas profesionāļa radītās reklāmas idejas vai koncepcijas, punkts 7.1.4., kas nosaka reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticību reklāmas nozarei un reklāmai kā informācijas avotam, kā arī nedrīkst negatīvi ietekmēt nozares reputāciju, un punkts 7.2.5., kas nosaka, ka reklāma nedrīkst būt sajaucami līdzīga ar citu.

Padome norāda, ka Ētikas kodekss ir saistošs visām personām, kas atzīstamas par reklāmas profesionāļiem un ir pievienojušās kodeksam. Savukārt attiecībā uz reklāmas profesionāļiem, kas kodeksam nav pievienojušies – ir tikai rekomendējošs raksturs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelecom nevajadzētu apvienot ar Latvijas mobilo telefonu (LMT), ja LMT samazinātu izmaksas un akcionāri tam nedaudz iedotu kapitālu, bet Lattelecom varētu dzīvot, ja tam būtu kāds mobilo sakaru bizness.

Tā, jautāts par alternatīviem situācijas risinājumiem šobrīd ministrijām izskatīšanā iesniegtajam Lattelecom valdes priekšsēdētāja Jura Gulbja izstrādātajam un virzītajam plānam par Lattelecom un LMT apvienošanu, Db.lv atzina Lattelecom padomes priekšsēdētājs Gatis Kokins.

«Ja mums vai nu akcionāri ļautu piedalīties izsolēs, kas līdz šim mums nav ticis ļauts, vai ļautu nopirkt Biti, ko drīzāk neļaus Konkurences padome, tad, visdrīzāk, mēs varētu iztikt bez LMT,» viņš atklāja. Pēc Lattelecom padomes priekšsēdētāja teiktā, Lattelecom ar LMT gribējis panākt kopīgu sinerģiju, neapvienojoties, tomēr LMT neesot gribējis sadarboties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienas nedēļas laikā pie mobilo sakaru operatora Bite Latvija vērsušies divi Latvijas Mobilā telefona (LMT) klienti, kas saskārušies ar nelikumīgu LMT rīcību šo uzņēmumu mobilā operatora nomaiņas procesā, Db informēja Bite.

Bite uzskata, ka LMT pārkāpj Regulatora apstiprinātos Numura saglabāšanas pakalpojuma noteikumus. Tā rezultātā radīti būtiski finansiālie un morālie zaudējumi diviem uzņēmumiem - Levadija Holding un Uzars celtniecība.

«Piesakoties mobilā operatora nomaiņai uz Biti, saņēmām no LMT rēķinu ar apmaksas termiņu tajā pašā dienā. Apstākļu dēļ elektronisko rēķinu atvērt varējām vien pēc divām dienām, līdz ar to arī apmaksu veicām 2 dienas vēlāk, bet, pat nesagaidot mūsu maksājumu, LMT ne tikai atslēdza ienākošos un izejošos zvanus, bet arī vienpusēji lauza līgumu, kā rezultātā mēs nevaram atgūt savus mobilo tālruņu numurus. Zvanot uz mūsu tālruņiem dzirdamais «Šāds numurs neeksistē» ir graujošs uzņēmuma reputācijai laikā, kad valstī valda krīze,» žēlojas Levadija Holding finanšu direktore Ilze Skujiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pieņem lēmumu reformēt pašvaldības

, 04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets otrdien atbalstīja noteikumu projektu, kas paredz izveidot 96 vietējās pašvaldības – novadus un 9 republikas pilsētas.

"Novadu izveide ilgtermiņa veicinās līdzsvarotu un ilgtspējīgu valsts attīstību. Koncentrējot finanšu resursus un piesaistot kvalificētus speciālistus, novadu pašvaldības varēs risināt visai teritorijai aktuālus jautājumus, sakārtojot infrastruktūru un līdz ar to sekmējot cilvēku dzīves kvalitātes paaugstināšanos," atzīst ministrs A.Štokenbergs.

Laikraksts Dienas bizness jau rakstīja, ka reforma ļaus ietekmēt līdzekļus: Reforma ļaus taupīt.

Vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālais iedalījums paredz izveidot šādas vietējās pašvaldības:

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

LMT trumpis iPhone

Oskars Prikulis, 67084403, 28.05.2008

Skandināvu telekomunikāciju koncerns Telia Sonera, piesaistot Jura Bindes vadītajam Latvijas mobilajam telefonam (LMT) par pasaules bestselleru dēvēto iPhone telefonu, skaidri parāda, ka rēķinās ar LMT kontroli nākotnē un tādējādi sniedz tam priekšrocības konkurences cīņā ar citiem operatoriem, lēš eksperti.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skandināvu telekomunikāciju koncerns TeliaSonera, piesaistot Latvijas mobilajam telefonam iPhone, skaidri parāda, ka rēķinās ar uzņēmuma kontroli nākotnē.

Tā uzskata Db aptaujātie telekomunikāciju eksperti. iPhone šobrīd ir viens no atzītākajiem zīmoliem pasaulē, pēc kura ir milzīgs pieprasījums un kurš tā ražotājiem un izplatītājiem nesot milzu peļņu.

Iezīmē intereses

«TeliaSonera, piesaistot iPhone sev daļēji piederošajam LMT, savā ziņā parāda, ka rēķinās ar šo uzņēmumu nākotnē,» piekrīt bijušais Lattelecom valdes priekšsēdētājs Nils Melngailis, vienlaikus piebilstot, ka skandināvu koncernam gan citu variantu Latvijā īsti nebija, jo Lattelecom ar iPhone izplatīšanu diez vai nodarbotos, ņemot vērā, ka kompānijai nav mobilo sakaru tīkla. Jāatgādina, ka šobrīd jau daudzus mēnešus turpinās peripetijas ap Lattelecom un LMT privatizāciju. TeliaSonera patlaban pieder 49% Lattelecom daļu, bet Latvijas valstij - 51%. Skandināvu koncernam pieder arī 49% LMT daļu, vēl 28% LMT daļu pieder valstij - 23% ar LVRTC un 5% ar Privatizācijas aģentūras starpniecību, bet atlikušie 23% LMT daļu pieder Lattelecom. Arī Latvijas Telekomunikāciju asociācijas izpilddirektors Jānis Lelis, komentējot TeliaSonera iespējamos motīvus, uzticot Latvijas Mobilajam telefonam izplatīt vienu no pēdējā laika atpazīstamākajām preču zīmēm pasaulē, atzina, ka Telia Sonera ir pārliecināta, ka LMT paliks šīs kompānijas īpašumā. «Viņi ir pārliecināti, ka LMT būs viņu rokās - daļēji vai pilnībā, bet būs. Un patiesībā viņiem caur Lattelecom jau tagad pieder vairāk nekā puse LMT, viņi tikai to nav atzinuši,» teica J. Lelis. Eksperti uzsver - iPhone varētu būt kā odziņa uz Telia Sonera piederošās LMT putukrējuma tortes, kas varētu nodrošināt labu peļņu jau tuvākā nākotnē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pašvaldības varēs aizliegt savā teritorijā audzēt ģenētiski modificētos kultūraugus

, 12.05.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašvaldībām turpmāk tiks dota iespēja ierosināt un noteikt aizliegumu ģenētiski modificēto kultūraugu audzēšanai attiecīgās pašvaldības teritorijā vai tās daļā.

Saeima otrajā lasījumā izskatījusi un akceptējusi Zemkopības ministrijas (ZM) sagatavoto likumprojektu par grozījumiem Ģenētiski modificēto organismu aprites likumā, kurā noteikta pašvaldību iespēja noteikt aizliegumu ģenētiski modificēto kultūraugu audzēšanai attiecīgajā administratīvajā teritorijā.

Likuma grozījumu projektā noteikts, ka pašvaldība pēc savas iniciatīvas vai uz personas priekšlikuma pamata ar pašvaldības saistošajiem noteikumiem var noteikt aizliegumu ģenētiski modificēto kultūraugu audzēšanai attiecīgajā administratīvajā teritorijā vai tās daļā.

«Zemkopības ministrijas izstrādātie grozījumi dos iespēju jebkurai no pašvaldībām noteikt aizliegumu savā teritorijā audzēt ģenētiski modificētos kultūraugus, ja kaut vai tikai viens pagasta iedzīvotājs šādu iesniegumu iesniegs un pašvaldība nesaņems iebildumus no saviem lauksaimniekiem. Ja šo iespēju izmantos pilnīgi visas Latvijas pašvaldības, tad visa Latvijas teritorija iegūs ģenētiski modificēto kultūraugu audzēšanas aizlieguma zonas statusu,» skaidro ZM Pārtikas departamenta direktore Arlita Sedmale.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija savas bažas par Amigo reklāmām ir paudis ne tikai Patērētāju Tiesību aizsardzības centram (PTAC), bet arī Latvijas Reklāmas asociācijas ētikas komitejai. «Mēs negrasāmies ieslīgt strīdos ar LMT piederošo uzņēmumu vai uzvesties viņiem līdzīgā manierē,» vērtējot ZetCom plānus doties uz tiesu, DB uzsver Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Viņa vienlaikus akcentē, ka Bite atbalsta konkurenci, bet operators ir pret negodīgu konkurenci un maldinošu informāciju klientiem.

«LMT piederošā uzņēmuma Amigo reklāmā tiek maldināts patērētājs, jo reklāmā salīdzinātas nesalīdzināmas lietas. Bite arī 2009. gadā gan privātajiem, gan arī biznesa klientiem piedāvāja mobilo internetu, tālruņus un modemus ar ikmēneša maksām un vairākus tarifu plānus atbilstoši klientu vajadzībām, savukārt Amigo šajā pašā laikā piedāvāja tikai telefonsakarus privātpersonām. Turklāt atspoguļotā informācija nav klientu izdevumi, jo tur ietilpst arī starpsavienojumu maksājumi, ar ko operatori norēķinās savā starpā,» skaidro K. Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Valmieras stikla škiedra kārtējās akcionāru sapulces sasaukšana 

, 02.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apstiprināti AS Valmieras stikla šķiedra Valdes sēdē 2007.gada 27.aprīlī (protokols Nr.03/2007)

1. Valdes, padomes ziņojumi un zvērināta revidenta atzinums, 2006. gada pārskatu

apstiprināšana AS Valmieras stikla šķiedra valdes, zvērināta revidenta un

padomes ziņojums par akciju sabiedrības 2006. gada budžeta izpildi un 2006. gada

pārskata apstiprināšana

Pieņemt zināšanai akciju sabiedrības Valmieras stikla šķiedra valdes, padomes

ziņojumus un zvērināta revidenta atzinumu.

Apstiprināt AS Valmieras stikla šķiedra valdes sastādīto un AS Valmieras

stikla šķiedra padomes izskatīto AS Valmieras stikla šķiedra 2006. gada

pārskatu (uz 27 lpp. pielikumā).

2. 2006. gada peļņas izlietošana

Apstiprināt AS Valmieras stikla šķiedra 2006. gada tīro peļņu 719.681,- LVL

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amigo atmaskos barankas un lenks Tele2, Bites klientus

Sanita Igaune, 10.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitasuzņēmums ZetCom, kurš plašāk zināms ar sarunu karti Amigo, ir iecerējis divu, trīs gadu laikā trīskāršot Amigo klientu skaitu, šodien raksta Dienas bizness.

Lielu artavu mērķu sasniegšanā ir izvirzījis jaunais Amigo valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis, kurš sākotnēji uzņēmumā bija sācis strādāt par pārdošanas vadītāju, bet ņemot vērā, ka ilggadējais uzņēmuma vadītājs Egils Trumpe nolēma darba attiecības pārtraukt, A. Freimanim tika piedāvāta valdes priekšsēdētāja vieta.

Šobrīd Amigo ir aptuveni 100 tūkst. klientu, bet A. Freimanis klientu skaitu ir iecerējis palielināt līdz 300 tūkst. Ņemot vērā Tele2 ievērojamo sarunu kartes Zelta Zivtiņa klientu bāzi un Bites sarunu kartes lietotājus - smelties jaunus klientus Amigo būs kur, smaidot saka A. Freimanis. Jau gada sākumā Amigo izcēlās ar skaļu un pretrunīgi vērtētu reklāmas kampaņu, kurā tika salīdzināti Amigo vidējie mēneša ienākumi ar Bites datiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Valmieras stikla škiedra kārtējās akcionāru sapulces lēmumi 

, 11.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Valmieras stikla šķiedra 11. maija akcionāru sapulces lēmumi

2007.gada 11.maijā notika akciju sabiedrības Valmieras stikla šķiedra kārtējā akcionāru sapulce. Akcionāru sapulce pieņēma šādus lēmumus:

Pirmajā darba kārtības jautājumā „Valdes, padomes ziņojumi un zvērināta

revidenta atzinums, 2006.gada pārskatu apstiprināšana”:

1. Pieņemt zināšanai akciju sabiedrības Valmieras stikla šķiedra valdes,

padomes ziņojumus un zvērināta revidenta atzinumu.

2. Apstiprināt AS Valmieras stikla šķiedra valdes sastādīto un AS „Valmieras

stikla šķiedra” padomes izskatīto AS Valmieras stikla šķiedra 2006. gada

pārskatu.

Otrajā darba kārtības jautājumā „2006.gada peļņas izlietošana”:

1. Apstiprināt AS Valmieras stikla šķiedra 2006. gada tīro peļņu 719.681,- LVL (septiņi simti deviņpadsmit tūkstoši seši simti astoņdesmit viens lats).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par A/s Latvijas tilti akcionāru pilnsapulcē pieņemtiem lēmumiem

, 15.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Latvijas tilti kārtējā akcionāru pilnsapulcē, kas notika

2007.gada 11.maijā, tika pieņemti sekojoši lēmumi:

1.Akcionāru sapulce pieņēma lēmumu apstiprināt piedāvātos AS Latvijas tilti

Statūtu grozījumus un Statūtus.

AS Latvijas tilti Valdes piezīme: „Grozīt Sabiedrības statūtus sekojoši:

Grozīt statūtu 3.5. punktu un izteikt to šādā redakcijā:

„3.5. 2013 akcijas 1.00 (viens) LVL nominālvērtībā katra ir personāla akcijas,

attiecībā uz kurām ir piemērojami sekojošie noteikumi:

3.5.1. Personāla akcijas var iegūt tikai Sabiedrības darbinieki un valdes

locekļi vai pati Sabiedrība, ievērojot Statūtos un likumdošanā noteiktus

ierobežojumus.

3.5.2. Personāla akciju īpašniekiem nav balsstiesību Sabiedrības akcionāru

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija saistībā ar Amigo reklāmām vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, raksta Dienas bizness.

Reklāmas jomā uzmanību šobrīd piesaista telekomunikāciju operatora ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, nesen uzsāktā reklāmas kampaņa, kurā izmantoti zīmēšanas elementi. ZetCOM ir 100% Latvijas Mobilam telefonam (LMT) piederošs uzņēmums.

«Pilnīgi viennozīmīgi, ka lielākā operatora un tirgus līdera LMT priekšapmaksas kartes Amigo jaunā reklāma nepārprotami ir ļoti līdzīga Bites komunikācijai. Mums daudzi cilvēki zvana un jautā, vai Bite ir nopirkusi Amigo? Tas tikai apliecina to, ka cilvēki ir neizpratnē un tiek maldināti. Tieši tādēļ esam vērsušies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā – iestādē, kuras kompetencē būs šo gadījumu izvērtēt,» DB viedokli sniedza Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī Latvijas Mobilā telefona (LMT) vadītājs Juris Binde televīzijas intervijā centās noliegt spam īsziņu (sms) par tarifu plāna Brīvība izplatīšanu, apgalvojums, ka lietotāji paši izsūtīja šīs īsziņas neiztur kritiku, DB norāda Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

(Papildināts ar LMT viedokli - 7. rindkopa)

«Pirmkārt, vairāk nekā 210 tūkst. lietotājiem īsziņas izsūtot tās nebūtu identiskas, un otrkārt, mums ir aizdomas, ka vēsturiskā operatora mājas lapu nemaz tik daudz klientu dienā neapmeklēja, cik bija izsūtītas īsziņas. Esam pārliecināti ka Datu valsts inspekcija šo gadījumu izmeklēs objektīvi un dos slēdzienu jau tuvākajā laikā,» uzsvēra V. Vancovičs.

Līdzīgu viedokli pauž Bite Latvija vadītājs Freds Renčaks, kurš norāda, ka J. Bindes paziņotais, ka LMT neizsūtīja spam sms un tās izsūtīja cilvēki no LMT mājas lapas, nav patiess.

Teksts izsūtītās sms bija vienāds, tādējādi, saskaņā ar LMT teikto, tas nozīmētu to, ka vairāki desmiti tūkstoši apmeklēja LMT mājas lapu un nolēma uzrakstīt identiskas sms, kuras nosūtīt citiem, neizpratnē jautā F. Renčaks, norādot, ka ir vairāk nekā skaidrs, ka tās bija mārketinga, nevis sms no vienas personas otrai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo reklāmas vēstījums vidusmēra patērētājam ir neskaidrs, viegli pārprotams un maldinošs, secinājusi Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) Ētikas padome, izvērtējot LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņu, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

Reklāmās, kurās tiek salīdzināts vidējais operatoru ienākums no viena lietotāja mēnesī un mobilo sakaru lietotāju patiesās izmaksas, nav viens un tas pats, secinājusi LRA Ētikas padome.

Amigo reklāmā izmantotā pieeja gan pret patērētāju, gan reklāmu kā informācijas avotu ir bezatbildīga un grauj nozares reputāciju, jo bez rūpīgas iedziļināšanās reklāmas tekstā un teksta vizuālajā atveidojumā, kopsakarībā ar paskaidrojošo zvaigznītes tekstu zem reklāmas materiāliem, patērētājs maldinoši uztver tikai daļu reklāmas.

«Amigo savās reklāmās ir pārkāpis vairākus ētikas kodeksa punktus, kas apliecina šī LMT piederošā uzņēmuma patērētājus maldinošās metodes izmantošanu savās reklāmās. Mēs patiesi ceram, ka Amigo ņems vērā Latvijas Reklāmas profesionāļu Ētikas padomes lēmumu un savā turpmākajā darbā neizvēlēsies negodīgas konkurences metodes, kas maldina patērētājus,» DB norāda Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Papildināta – Rindā pēc jaunā iPhone 5 jau pieteikušies vairāki tūkstoši gribētāju

Dienas Bizness, 02.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajā dienā kopš Latvijā uzsākta Apple jaunākā produkta iPhone 5 tirdzniecība pēc šī telefona izveidojusies jau vairākus tūkstošus gara «virtuāla rinda», Db.lv atklāja LMT pārstāvis Jānis Vēvers.

Papildināta ar 2., 3. un 4. rindkopu.

Latvijas sakaru operators LMT uzsāka Apple jaunākā viedtālruņa iPhone 5 tirdzniecību šā gada 2. novembrī, plkst. 9, kad sākās pieteikšanās jaunajiem iPhone 5 tālruņiem internetā.

Pirmajās piecās minūtēs telefonam internetā jau bija pieteikušies vairāk nekā simts cilvēku, bet neilgi pēc plkst. četriem pievakarē cilvēku skaits, kas pieteicās jaunā sīkrīka iegādei, pārsniedza vairāk nekā divus tūktošus, Db.lv pastāstīja LMT preses sekretārs Jānis Vēvers.

Viņš atzina, ka pašlaik pirmā iPhone 5 partija jau ir izpārdota, bet nākamnedēļ gaidāma otra jauno viedtālruņu partija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Telia Company: LMT un Tet neapvienošana apgrūtina abu uzņēmumu konkurētspēju

LETA, 01.10.2019

Zviedrijas telekomunikācijas kompānijas «Telia Company» (Telia) reģionālais vadītājs Latvijā Kenets Rodne.

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valdības veidojošās koalīcijas lēmums neapvienot telekomunikācijas uzņēmumu «Tet» un mobilo sakaru operatoru «Latvijas mobilais telefons» (LMT) apgrūtina abu uzņēmumu konkurētspēju, atzina Zviedrijas telekomunikācijas kompānijas «Telia Company» (Telia) reģionālais vadītājs Latvijā Kenets Rodne.

«Ir žēl, ka pēc tik daudziem sadarbības un diskusiju gadiem mēs neesam spējuši rast kopīgu valodu abu uzņēmumu attīstībai. Mēs joprojām uzskatām, ka stratēģiskās koordinācijas trūkums LMT un «Tet» darbībā, novecojusi korporatīvā vadība un fiksēto un mobilo sakaru biznesa modeļu nodalīšana, kas klientiem vairs nav aktuāla un nepieciešama, darbojoties kā autonomām struktūrām apgrūtinās abu uzņēmumu konkurētspēju,» pauda Rodne.

Viņš piebilda, ka nesenās tirgus norises apstiprina, ka «Telia» paustais viedoklis nav «zīlēšana kafijas biezumos», bet ir telekomunikāciju tirgus realitāte.

«Varu atklāt, ka turpmāk «Telia» stratēģiskais uzsvars tiks likts uz mūsu ieguldījumiem uzņēmumos, kuros mums pieder vairākums - LMT un «Telia Latvija», savukārt mūsu darbs ar «Tet» būs kā ar finanšu ieguldījumu, jo uzņēmumā esam mazākuma akcionārs,» atklāja Rodne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo noraida mobilo sakaru operatora Bites Latvija pārmetumus saistībā ar tarifu salīdzināšanu reklāmās, par kuru Bite Latvija jau vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Viņš atgādina, ka Amigo uzsācis kampaņu ar mērķi patērētājam parādīt, kādas ir patiesās izmaksas katra operatora klientiem, neietekmējoties no «nulles» tarifu solījumiem.

Amigo novērojis, ka pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb «nullēm», kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā «nulles» tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā «nulle».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lode A/S -Kontrolpaketes pārdošana - 82.8% akciju

, 23.07.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007. gada 20. jūlijs - Lode A/S, Baltijas keramisko celtniecības materiālu ražotājs, kurš ir reģistrēts Rīgas fonda biržas brīvajā sarakstā, šodien ir paziņojis, ka konsorcijs, ko vada grieķu uzņēmējs George Tsatsos un privātais kapitāla fonds, ko pārvalda Capital International ir ieguvis vairāk kā 82% Lode akciju.

Kiprā dibināta sabiedrība Lode Holdings Limited, kuras dibinātāji ir George Tsatsos, CIPEF un citi investori, nopirka no Lodes deviņiem ilglaicīgiem investoriem 1,842,315 no Lodes 2,225,138 akcijām par cenu LVL 8.99 par vienu akciju.

Kā to prasa RFB noteikumi, Lode Holdings izteiks obligāto akciju atpirkšanas piedāvājumu par atlikušajām 382,823 Lodes akcijām, nosakot vienas akcijas cenu LVL 8.99.

Lodei pieder četras rūpnīcas Latvijā, kas ražo apdares ķieģeļus, celtniecības ķieģeļus, keraterm blokus un citus materiālus. Lielāko daļu savas saražotās produkcijas Lode pārdod Latvijā, tomēr daudzi produkti tiek eksportēti arī uz Poliju, Krieviju, Lietuvu, Igauniju un Ukrainu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija ir teju pēdējā Eiropas Savienības dalībvalsts, kurā viens operators nespēj piedāvāt gan fiksētos, gan mobilos telekomunikāciju pakalpojumus otrdien raksta laikraksts Diena.

Uzņemoties un pildot Eiropas Savienības (ES) prezidentūras pienākumus šā gada pirmajā pusgadā, Latvijas politiķu un ierēdņu teiktajā aizvien biežāk dzirdams, cik liela nozīme tautsaimniecībā ir un būs Latvijas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) uzņēmumiem. Digitālā dienaskārtība ir viena no Latvijas prezidentūras prioritātēm, un vienots digitālais tirgus ir Eiropas Komisijas prioritāte. Tiek īpaši uzsvērts, ka tas nesīs visam reģionam ieguvumus, veidojot spēcīgu konkurētspēju pasaules mērogā un attīstot vietējos tirgus, taču saistās arī ar jauniem tirgus globalizācijas izaicinājumiem.

Jau drīzā nākotnē Latvijas telekomunikāciju operatori saskarsies ar lielu, globālu spēlētāju konkurences izaicinājumu. Redzams, ka, piemēram, Eiropas tirgus dalībnieki jau gatavojas šīs konkurences pieaugumam, ko apliecina telekomunikāciju uzņēmumu darījumi Eiropas valstīs. Tāpēc rodas likumsakarīgs jautājums - kāpēc Latvijā par šo tēmu iestājies diezgan neizprotams klusums? Visā pasaulē augstāka un stabilāka vērtība ir IKT uzņēmumiem, kuri spēj piedāvāt pilnu pakalpojumu spektru - fiksētos un mobilos sakarus, dažādu tehnoloģiju internetu, televīzijas un citus satura pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien notikušas sarunas par telekomunikācijas uzņēmuma «Tet» (iepriekš Lattelecom) un mobilo sakaru operatora «Latvijas mobilais telefons» (LMT) apvienošanu, apstiprināja satiksmes ministra Tāļa Linkaita (JKP) padomniece komunikācijas jautājumos Aļona Zandere.

Ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro (KPV LV) skaidroja, ka abu uzņēmumu akcionāri - Satiksmes ministrija, Ekonomikas ministrija un «Telia Company» - pārsprieda jautājumus par «Tet» un LMT nākotnes perspektīvām. Nemiro sacīja, ka uzņēmumu akcionāru mērķis ir palielināt kompāniju ieņēmumus, un abu uzņēmumu optimizācija to varētu veicināt, tomēr patlaban par «Tet» un LMT apvienošanu ir pāragri spriest.

Pēc ministra teiktā, patlaban tiek izskatīti vairāki varianti par «Tet» un LMT nākotni, proti, saglabāt esošo situāciju, apvienot uzņēmumus vai kādu no uzņēmumiem pievienot otram. Paredzams, ka akcionāri līdz maija beigām veiks aprēķinus par izdevīgāko abu uzņēmumu nākotnes darbības modeli. Savukārt valdībā priekšlikums par abu uzņēmumu nākotni, pēc ministra teiktā, varētu nonākt jūnijā vai jūlijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.

Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.

«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vēl plašākas iespējas SEB Unibankas bankomātos

, 15.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd SEB Unibanka visā Latvijas teritorijā ir uzstādījusi 187 bankomātus, tostarp arī piecus skaidras naudas iemaksas un izmaksas bankomātus galvaspilsētā. Kopš 8. marta visu bankomātu piedāvāto pakalpojumu klāsts ir audzis, proti, klientu ērtībām tiek piedāvāts apmaksāt ne tikai LMT un Lattelecom rēķinus, bet arī Tele2 un BITES rēķinus. Paralēli jau esošajai iespējai papildināt OKartes, Amigo un Hallo! priekšapmaksas sarunu kartes, kopš marta sākuma ir iespējams papildināt arī Zelta Zivtiņas un Urā! sarunu kartes kredītu.

"Klients ir mūsu vērtība. Viņa dēļ cenšamies sakārtot, ieviest un pilnveidot. Visus līdzšinējos bankomātus esam papildinājuši ar divām nozīmīgām lietām, kas padarīs klientu maksājumu veikšanu daudz ērtāku. Visus nākamos bankomātus plānojam uzstādīt jau ar papildinājumiem, lai lietotājiem būtu maksimāli ērti saprast un lietot visus mūsu piedāvātos pakalpojumus, neatkarīgi no bankomāta ģeogrāfiskā izvietojuma," skaidro SEB Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols.

SEB Unibankas bankomāti piedāvā klientam izņemt skaidru naudu, aplūkot maksājumu kartes konta atlikumu, veikt Lattelecom, LMT, Tele2 un BITES rēķinu apmaksu, veikt mobilo telefonu priekšapmaksas kartes OKarte, Amigo, Zelta Zivtiņa, Hallo! un Urā! papildināšanu, kā arī aplūkot pēdējos sešus ar maksājumu karti veiktos darījumus un veikt pārskaitījumus starp maksājumu kartēm piesaistītajiem kontiem. Tāpat klienti bankomātos var reģistrēties pakalpojumam "Zelta īsziņa", kā arī mainīt šī pakalpojuma parametrus vai atteikties no tā. Bet visos piecos galvaspilsētas skaidras naudas iemaksas un izmaksas bankomātos ir iespējams veikt arī skaidras naudas iemaksu savā kartes kontā.

Komentāri

Pievienot komentāru