Mazumtirdzniecības tīkla Mego vadība ir izvirzījusi plānus stiprināt pozīcijas Latvijas tirgū un uzsākusi nopietnu attīstības plāna realizēšanu. Mego attīstības plāns šim gadam paredz straujāku vidējā lieluma lielveikalu attīstību – vasaras mēnešos atvērti 2 jauni lielveikali Krāslavā un Slokā, rekonstruēti četri lielveikali Rīgā, Daugavpili un Tukumā, tuvākajos mēnešos tiks atvērti vēl 2 lielveikali. Attīstības plāns paredz stiprināt veikalu tīkla atpazīstamību un efektīvi risināt mārketinga jautājumus. Pēc Mego pasūtījuma gada vidū SKDS veiktais pētījums liecina, ka Mego veikalu apmeklētāju lielākā daļa dzīvo 3 un vairāk cilvēku lielās ģimenēs, 25,6 % vidējais ienākums uz vienu ģimenes locekli ir 91-150 lati, savukārt vairāk kā 18% ienākumu līmenis uz vienu ģimenes iedzīvotāju ir lielāks kā 150 lati. Lai veicinātu apmeklētāju plūsmu un stiprinātu pircēju lojalitāti Mego veikalu tīklam būtiska ir komunikācija ar auditoriju. Tādēļ Mego izsludināja konkursu radošajām un mediju aģentūrām, lai novērtētu Latvijas profesionāļu piedāvājumu un redzējumu. Konkurss norisinājās vairākās kārtās un tajā piedalījās 16 Latvijas profesionālās radošo risinājumu un mediju aģentūras. Sīvajā ideju, mārketinga risinājumu un komunikāciju kanālu piedāvājumu konkurencē tiesības apkalpot Mego mazumtirdzniecības tīklu ieguva Y&R/garage4x4 un mediju aģentūra Mediapool. „Mūsu kompānija ļoti nopietni raugās uz mazumtirdzniecības tirgu un novērtē konkurenci, ar spēcīgu profesionāļu palīdzību sasniegt kompānijas nospraustos mērķus būs vieglāk. Mēs bijām patīkami pārsteigti par Latvijas reklāmas un mediju aģentūru piedāvājumiem – izpratni par tirgu, radošo pieeju, kvalitatīvu un efektīvu risinājumu izvēli. Visiem pretendentiem gribētu vēlreiz pateikties par ieguldīto laiku un vēlēt veiksmi turpmākajā darbībā”, gandarīta par izvēli ir Mego mazumtirdzniecības tīkla ģenerāldirektore Tatjana Matvejeva. Mego šobrīd ir trešais lielākais mazumtirdzniecības tīkls Latvijā, ar lielveikaliem 12 Latvijas pilsētās, tajā skaitā 21 veikals Rīgā un 13 rajonu centros, deviņas "Mego" kafejnīcas, deviņas kulinārijas, divas konditorejas un desmit gaļas izciršanas cehi. Mego savā mazumtirdzniecības tīkla veikalos piedāvā plašu pārtikas un rūpniecības preču klāstu. Kopējais apgrozījums 2004. gadā bija vairāk kā 42,55 milj latu. Mego mazumtirdzniecības tīklā šobrīd nodarbināti gandrīz 1400 darbinieki. Mego attīstītība notiek sadarbībā ar Baltijas tirdzniecības interešu ekonomisko apvienību "Baltstor". Mego" dibināts 1999.gadā, tā pamatkapitāls ir 2,1 miljons latu. Pirmais uzņēmuma veikals atvērts 1999.gada novembrī Rīgā, bet vēlāk uzsākta lielveikalu būvniecība.