Microsoft (MS) izstrādājis klientu attiecību vadības (customer relations management -CRM) risinājumu mazam un vidējam biznesam, ko sāks pārdot šī gada beigās. Interneta ziņu aģentūra News.com ziņo, ka risinājums nodots žurnālistu apskatei (preview) un piedāvās divus t.s. modulus — pārdošanas atbalstam un klientu apkalpošanas atbalstam. Jaunais produkts sauksies Microsoft Customer Relations Management un būs savietojams ar vairākām MS aplikācijām, tostarp interneta pārlūku Explorer, e-pasta programmatūru Outlook kā arī finansu uzkaites risinājumiem. MS CRM licence maksāšot no 395 $ līdz 1 295 $ par katru lietotāju, atkarībā no iekļautām specifiskām funkcijām, un to varēs izvietot uz Windows 2000 severiem, teikts News.com rakstā. Produkta apskatē teikts, ka tas domāts uzņēmumiem, kuros strādā no 50 līdz 500 darbinieku, kas pēc ASV standartiem ir mazais un vidējais bizness. Microsoft Baltics mārketinga vadītāja Daiga Jace atrodas ārzemju komandējumā un nevarēja komentēt, cik drīz MS CRM varētu parādīties Latvijas tirgū. Taču pieredze liecina, ka MS risinājumi sava sākotnējā, angliskā versijā Latvijas tirgū nonāk samērā ātri.