Kompānija Microsoft paziņojusi, ka tas būs izaicinājums pārliecināt patērētājus nopirkt tās jauno Office versiju, ziņo BBC News. Office, kas ir pasaules populārākais produktu komplekts, ietver Word, Excel, Outlook un citas programmas.
"Viens no lielākajiem izaicinājumiem ir sakaut uzskatu, ka vecā versija ir pietiekami laba," sacījis Microsoft Biznesa nodaļas korporatīvais viceprezidents Kriss Kaposela (Chris Capossela).
Office 2007 nonāks pārdošanā šā gada 30.novembrī - tajā pašā datumā, kad tiks izlaista jaunā operētājsistēma Windows Vista.
Daudziem lielajiem biznesiem Office 2007 tiks piegādāts kā daļa no eksistējošiem IT kontraktiem, bet mazie biznesi un individuālie patērētāji būs jāpārliecina izvēlēties jauno produktu.
Office patlaban ir aptuveni 400 miljoni lietotāju visā pasaulē. Tai pat laikā arvien vairāk cilvēku izvēlas šī komplekta alternatīvu - par brīvu pieejamo OpenOffice.org., kurai šobrīd jau ir aptuveni 40 miljoni lietotāju.
K. Kaposela sacījis, ka viens no galvenajiem patērētāju ieguvumiem no pāriešanas uz jauno Office 2007 būs vienkāršotais lietotāja interfeiss: "Mēs esam ieguldījuši lielu darbu, lai pārveidotu interfeisu, tai pat laikā saglabājot to pazīstamu."
Kompānija jau izlaidusi produkta testa versiju, kā rezultātā secināts, ka lietotāji pie jaunā interfeisa pierod samērā ātri. Office 2007 arī vairāk pietuvināts online videi, piemēram, dokumentus ir vieglāk tiešā veidā ievietot blogos, RSS ir vieglāk integrēt Outlook.
Viena no ievērojamākajām pārmaiņām ir jauns faila formāts .docx (XML formāts).