Katrs trešais mazais zviedru uzņēmējs ir palaidis garām kādu pasūtījumu vai projektu, jo nav bijis sasniedzams telefoniski vai caur internetu. Par to liecina telekomunikāciju koncerna TeliaSonera pasūtīts pētījums. Pētījumu veikusi socioloģisko pētījumu firma Quickwise iztaujājot vairāk nekā 1 400 personas, kas strādā uzņēmumos ar mazāk nekā 10 darbiniekiem. No mazo uzņēmumu īpašniekiem 40 % atbildējuši, ka nepieejamības dēļ zaudējuši kādu svarīgu darījumu. Skaitlis pieaug līdz 44 % starp zviedru maziem uzņēmējiem, kas dodas darījuma braucienos vairāk nekā 10 dienas gadā. 40 % aptaujāto arī stāsta, ka, būdami nesazvanāmi vai bez interneta sakariem, nav saņēmuši svarīgas ziņas no klienta vai piegādātāja. TeliaSonera korporatīvo klientu tirgus segmenta menedžeris Eriks Heilborns izteicies, ka aptauja liecina par nepiecišamību izstrādāt jaunus pakalpojumus tieši mazajam biznesam. TeliaSonera un citas telekomunikāciju un informācijas tehnoloģiju kompānijas jau ilgāku laiku sludina nepieciešamību nodrošināt telekomunikācijas "jebkurā laikā, jebkurā vietā" (anywhere, anytime). taču konkrēti risinājumi joprojām ir ar zināmiem trūkumiem (mobilo sakaru pārklājums, ārzemes) vai attīstības stadijā (trešās paaudzes mobilie sakari u.tml.)

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra