Mikroblogošanas vietne Twitter iegādājusies mobilās reklamēšanas start-up MoPub, vēsta TechCrunch.

Kompānijas ir apstiprinājušas, ka darījums noticis, tomēr nav atklājušas darījuma cenu. TechCrunch rīcībā esošā informācija liecina, ka MoPub varētu būt iegādāts par 350 miljoniem ASV dolāriem.

MoPub pašlaik strādā simts darbinieki, un uzņēmums palīdz nodrošināt reklāmu mobilajās ierīcēs un palīdz uzņēmumiem automatizēti pārvaldīt reklāmas dažādos tīklos. Uzņēmums pats sevi pozicionē kā «pasaulē lielāko mobilo reklāmu serveri».

MoPub dibinātāji ir bijušie Google un AdMob augstākā līmeņa darbinieki, kas no riska kapitālistiem, piemēram, Accel Partners, Harrison Metal, Iris Capital un AngelPad, piesaistījuši 18,5 miljonus ASV dolāru.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra