Viens no pasaules prestižākajiem biznesa medijiem Wall Street Journal (WSJ) piekritis izmantot sociālo tīklu interneta portālu funkciju, kuras pamatā ir piedāvāt WSJ lasītājam publikācijas, kuras ir populāras viņa Facebook draugu lokā, ziņo Associated Press.
Šo funkciju WSJ nodrošinās kompānija Loomia, kas līdz šim veidoja žurnāla mājaslapas sadaļu Cilvēki, kas lasa šo... Lasa arī šos rakstus jeb People who read this ... also read these stories. Raksta labajā pusē bija sadaļa, kurā bija saites uz populārākajiem rakstiem, kurus lasījuši cilvēki, kuri novērtējuši konkrēto rakstu, kuru tajā brīdī lasa lapas apmeklētāji.
Tagad WSJ lasītājiem līdzīgā veidā tiks piedāvāti raksti, kuri ir populāri lasītāja Facebook draugu lokā. Arī šo funkciju, kas sauksies Esi redzējis šo? jeb SeenThis? WSJ nodrošinās kompānija Loomia.
Pašlaik visbiežāk ziņu aģentūru mājaslapās blakus atvērtajam rakstam ir izvietoti raksti, kuri ir visvairāk skatīti, visvairāk pārsūtīti uz e-pastu, visvairāk ieteikti citiem lasītājiem, vai arī raksti, par kuriem sarakstīti visvairāk blogi.
SeenThis? funkcijas priekšrocība ir tāda, ka pastāv iespēja, ka raksta lasītājam ir kopīgas intereses ar saviem draugiem sociālajā portālā, kā rezultātā lasītajam, visticamāk, tiks piedāvāti tieši viņu interesējoši raksti.
WSJ cer, ka šī funkcija darbosies tikpat veiksmīgi kā interneta mazumtirgotājiem, piemēram, Amazon.com.