Tehnoloģijas

Pēc divu mēnešu darba Baltcom TV vadītāja amatā no uzņēmuma aiziet A. Pillers

Gunta Kursiša, 17.09.2012

Jaunākais izdevums

Televīzijas un elektronisko skaru kompānijas SIA Baltcom TV līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Andras Pillers pametīs darbu Baltcom TV, kur darbu viņš uzsāka šā gada jūlija otrajā pusē. Līdzšinējais Baltcom TV vadītājs karjeras gaitas turpinās Ungārijas elektronisko mediju izplatīšanas kompānijas Antenna Hungaria vadītāja amatā.

Antenna Hungaria izplatīja oficiālu paziņojumu par A. Pillera iecelšanu kompānijas izpilddirektora amatā šā gada 30. augustā.

A. Pillers stājās Baltcom TV valdes priekšsēdētāja amatā šā gada 18. jūlijā, Baltcom TV dibinātāja Pētera Šmidres vietā. Patlaban P. Šmidre darbojas Baltcom TV padomes priekšsēdētāja amatā. Patlaban kompānijas valdē darbojas Miks Kārkliņš, Dace Markeviča un A. Pillers, liecina Lursoft dati.

Jau vēstīts, ka, stājoties Baltcom TV vadītāja amatā, A. Pillers norādīja, ka jau 2011. gada nogalē detalizēti iepazinies ar Baltcom TV darbību, konsultējot uzņēmuma finanšu projektus.

Līdzšinējais Baltcom TV vadītājs A. Pillers ir Ungārijas valsts piederīgais, un Antenna Hungaria ir «galvenā figūra Ungārijas telekomunikāciju sektorā», norādīts kompānijas oficiālajā mājaslapā. Saskaņā ar tajā pieejamo informāciju, Antenna Hungaria galvenie darbības veidi ir valsts virszemes televīzijas un radio apraide, kā arī satelītu apraide sun programmu izplatīšana.

Līdz šim A. Pillers ieņēmis vairākus vadošus amatus Ungārijas kabeļtelevīzijas industrijā, tostarp bijis FN Kabel Holding izpilddirektors no 2007. gada rudens līdz 2012. gada janvārim, pirms tam piecus gadus vadīja T-Kabel Hungary, kas pieder vācu Deutsche Telekom koncernam. Deviņdesmitos gados strādājis Westland Radiotelephone Ltd, kas bija pirmais mobilo sakaru operators, tobrīd piedāvājot analogos mobilos sakarus.

Tāpat septembra pirmajā pusē Baltcom TV padomi pametusi līdzšinējā valdes locekle Anna Malgažata Jarzabeka-Bobrovska, liecina informācija Lursoft. Viņas vietā Baltcom TV padomē turpmāk darbosies Rumānijas valsts piederīgais Dans Aurelians Farkasanus (Dan Aurelian Farcasanu). Uzņēmuma padomē turpina darboties Ungārijas valsts piederīgie Lorands Horvats (Lorand Horvath), Martons Huneks (Marton Hunek), Polijas pilsonis Pjotrs Kondrats Nocens (Piotr Kondrat Nocen), Aleksandrs Šihmans, kā arī P. Šmidre.

70% Baltcom TV daļu pieder Luksemburgas uzņēmumam RPAX One S.A., 29,96% - Kipras uzņēmumam Mackonar Impex Limited, bet 0,4% - VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs, iepriekš informēja aģentūra LETA.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Baltcom jaunais boss: varu konkurentiem pavēstīt – jums no mums jābīstas!

Nozare.lv, 10.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Citu maksas televīzijas operatoru pirkšanas darījumi arī šogad un tuvākajā nākotnē, tāpat kā pērn, turpinās ietekmēt Baltcom TV neto peļņas vai zaudējumu rādītāju, taču šie pirkumi tiek veikt ar aprēķinu, norāda Baltcom TV (Baltcom) jaunais valdes priekšsēdētājs Andras Pillers.

«Izvērtējot pirkumus, tiek svērta iegūtā auditorija, tīkla pārklājums, tāpat tīkla integrācijas un uzlabošanas izmaksas, kā arī administrācijas un klientu apkalpošanas sistēmu racionalizācijas ietaupījumi,» Pillers skaidroja.

Kā minēts Baltcom 2011.gada pārskatā, pērn 'Baltcom iegādājās SIA Televideotīkls un SIA EST Risinājumi, bet šogad uzņēmums paziņojis par nodomu iegādāties uzņēmumu 'Interneta Pasaule'. Jau ziņots, ka Baltcom konsolidētie zaudējumi 2011.gadā bija 1,18 miljoni latu, salīdzinot ar 621 130 latu peļņu 2010.gadā.

«Tie bija zaudējumi tikai grāmatvedības izpratnē. Tam nav liela sakara ar naudas plūsmām, un patiesībā bizness darbojās veiksmīgi un turpina darboties veiksmīgi. Rādītājs – peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) – un naudas rezerves ir labas, taču turpinām strādāt, lai tās uzlabotu. Kas attiecas uz neto peļņu vai zaudējumiem, galvenais iemesls, kādēļ šis rādītājs uzrādīja zaudējumus, bija saistībā ar uzņēmumu pirkšanas darījumiem,» Pillers skaidroja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Baltcom turpmāk vadīs Andrašs Pillers

Žanete Hāka, 29.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par jauno Baltcom valdes priekšsēdētāju ievēlēts Andrašs Pillers (András Piller) , informē uzņēmuma pārstāvji.

Balstoties uz telekomunikācijas nozares starptautisko pieredzi, A. Pillers turpinās Baltcom attīstību ikdienas vadības līmenī.

A.Pillers labi pazīst uzņēmumu, ir konsultējis Baltcom grupu jau kopš 2011. gada, viņš ir guvis plašu pieredzi telekomunikāciju uzņēmumu attīstībā dzimtajā Ungārijā, kā arī Bulgārijā un Ukrainā.

Iepriekšējos divus gadus Baltcom valdes priekšsēdētājs bija Vojko Rovere. Tagad V.Rovere ir kļuvis par Baltcom grupas prezidentu un turpmāk būs atbildīgs par stratēģiskajiem jautājumiem, kā arī turpinās jaunās, inovatīvās televīzijas – Baltcom TVplus ieviešanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ar grūtībām starptautiskās reklāmas kampaņas iepirkums tuvojas finišam

L. Vaivare, R. Bahšteins, 23.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panākta vienošanās par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas kampaņas īstenošanu atsevišķās valstīs, par to, vai kampaņa tiks īstenota pilnībā – vēl notiek sarunaspiektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Pēdējās darba dienās Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktora amatā Armands Slokenbergs parakstījis līgumu ar Alpha Baltic par kultūras tūrisma vides reklāmas kampaņas īstenošanu Zviedrijā, Somijā un Lielbritānijā. Tie gan ir tikai trīs no astoņiem mērķtirgiem, kur tiesības īstenot reklāmas kampaņu jau pērn ieguva uzņēmums. Tam jāizgatavo vides reklāmas plakāti, kā arī jāizvieto un jāuztur, iegādājoties reklāmas vietu un laiku, par to saņemot 475,5 tūkst. eiro (ieskaitot nodokļus), izriet no līguma. Jāatgādina, ka kompānija piedāvāja kampaņu visos astoņos tirgos īstenot par 949 tūkst. eiro (bez PVN).

Ar izveidojušos situāciju nav mierā Alpha Baltic vadītājs Lauris Špillers: «Šāda absurda situācija viennozīmīgi liecina par atsevišķu amatpersonu neprofesionalitāti un nekompetenci un ir nodarījusi zaudējumus ne tikai Alpha Baltic, bet svarīgāk – Latvijas valstij.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Šmidre darbosies Baltcom padomē; uzņēmuma «grožus» uztic A. Pilleram

Sanita Igaune, 19.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmuma Baltcom dibinātājs un ilggadējais vadītājs Pēteris Šmidre turpmāk ieņems uzņēmuma uzraudzības padomes priekšsēdētāja amatu, lai vairāk koncentrētos uz stratēģisku ilgtermiņa attīstības projektu pārraudzību. Baltcom valdes priekšsēdētāja pienākumi uzticēti Andrašam Pilleram (András Piller).

A. Pillers 2011.gada nogalē detalizēti iepazinās ar Baltcom darbību, konsultējot uzņēmuma finanšu projektus, DB atzīmē Baltcom preses sekretārs Lauris Kļaviņš, piebilstot, ka A.Pillers ir guvis pieredzi telekomunikāciju uzņēmumu attīstībā dzimtajā Ungārijā, kā arī Bulgārijā un Ukrainā.

« Ir laiks operatīvo vadību uzticēt kolēģiem ar svaigu skatu un jaunu spēku, bet manu pieredzi un zināšanas likt lietā uzņēmuma padomē, kur plānoju pilnībā pievērsties stratēģiskiem, ilgtermiņa attīstības jautājumiem,» izmaiņas skaidro P. Šmidre.

Līdzšinējo valdes locekli Rosu Ņūmenu (Ross Newman) uzņēmuma valdē nomainīs Miks Kārkliņš. Viņš ir ieguvis vadības pieredzi Baltcom grupas uzņēmumos un šobrīd pilda Baltcom rīkotājdirektora pienākumus. Uzņēmuma vadības struktūrā šā gada laikā sola vēl citas izmaiņas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Virtuālā vide pārņem mārketinga pasauli

Anda Asere, 19.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga robežas saplūst; uzņēmuma reputācija un zīmolu komunikācija iet roku rokā

«Piesardzība un ekonomija – tiekšanās uz arvien labāku ieguldījumu atdevi (ROI),» tā par šī gada tendencēm saka Ģirts Ozoliņš, reklāmas aģentūras Big Idea izpilddirektors. Kopumā, viņaprāt, šis gads mārketinga nozarē ir bijis samērā garlaicīgs, bez īpašiem, spilgtiem notikumiem, kurus reklāmas un mārketinga cilvēki atcerēsies arī tuvākā vai tālākā nākotnē.

Andris Rubīns, DDB Latvia rīkotājdirektors, uzsver viena vai dažu cilvēku iniciētas kustības, kas veiksmīgi pulcē sekotājus un domubiedrus, piemēram, lesteragranulas.lv, omescimdi.lv, donate.alumni.lv, celiesunej.lv. «Reklāmas projekti ieņem arvien jaunas formas – raidījumi, realitātes šovi, koncerti, eksperimenti, izstādes, mobilās un interneta aplikācijas, mākslas projekti, utt. Vēl aktīvāka kļūst mobilo, digitālo kanālu un sociālo mediju izmantošana zīmolu veidošanā, attiecību uzturēšanā un servisa nodrošināšanā,» viņš novērojis.

Komentāri

Pievienot komentāru